Minä en löytänyt omasta, mutta mulla ei olekaan enää telineessä imukuppiosaa kun väsäsin sille tukevamman kiinnityksen.Hanttapuli kirjoitti:Ja jos on loota kierrätyksessä, niin se koodi pitäisi löytyä itse telineestäkin.ejm kirjoitti:Mulle kävi eilen samoin. Sitten rupesin etsiin oiskohan vielä jossain alkuperäinen laatikko ja löytyihän se kaikkien muitten laatikoitten seasta. Laatikon pohjasta löytyi myös sarjanumero ja sain tilauksen sisään.Hanttapuli kirjoitti:Minä tein niin, että kirjauduin sivuille ja sen jälkeen kopipeistasin selaimen osoiteriville tuon aiemminmainitun linkin. Sillä meni suoraan oikealle sivulle. Kumit jäi kuitenkin tilaamatta, kun olisi pitänyt tietää sarjanumero. Pitää yrittää kotosalla uudestaan.masa kirjoitti:Kirjautuminen on mulla oikealla ylhäällä mutten saa mistään klikattua tuota palikkaa koriin. Tunnarit on siis olemassa.
iPhone (auto)navigaattorina
-
Re: iPhone (auto)navigaattorina
Viesti Kirjoittaja ejm »
-
Viesti Kirjoittaja Molto bene »
Jos olet tilannut telineen Apple Storesta, sarjanumero löytyy tilaushistorian kautta.Hanttapuli kirjoitti:Ja jos on loota kierrätyksessä, niin se koodi pitäisi löytyä itse telineestäkin.ejm kirjoitti:Mulle kävi eilen samoin. Sitten rupesin etsiin oiskohan vielä jossain alkuperäinen laatikko ja löytyihän se kaikkien muitten laatikoitten seasta. Laatikon pohjasta löytyi myös sarjanumero ja sain tilauksen sisään.Hanttapuli kirjoitti:Minä tein niin, että kirjauduin sivuille ja sen jälkeen kopipeistasin selaimen osoiteriville tuon aiemminmainitun linkin. Sillä meni suoraan oikealle sivulle. Kumit jäi kuitenkin tilaamatta, kun olisi pitänyt tietää sarjanumero. Pitää yrittää kotosalla uudestaan.masa kirjoitti:Kirjautuminen on mulla oikealla ylhäällä mutten saa mistään klikattua tuota palikkaa koriin. Tunnarit on siis olemassa.
-
Viesti Kirjoittaja Nuvi »
-
Viesti Kirjoittaja zuki »
iPhone 13 pro
Apple Watch Ultra 2
-
Viesti Kirjoittaja waiski »
Joo, huomasin tuon maakentän puuttumisen, toimin juuri kuten sinä:))zuki kirjoitti:Tuli myös tilattua tuo kumi palikka. Huomasitteko, että lomakkeesta puuttui kohta johon olisi voinut lisätä maan muun ositteen lisäksi? Itse laitoin finland postinumeron perään.
waiski
iPhone 16 Pro Max 256Gt
Apple Watch Ultra 2
Apple TV 4K 128Gt 3. Gen.
-
Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »
-
-
Viesti Kirjoittaja musamäkki »
Kun puhelin soi telineessä ja nostan sen telineestä pois, menee puhelu jumiin? Kestää tosi kauan ennenkuin linja aukeaa jos aukeaa. Toisessa päässä kyllä kuuluu. Ongelma tullut 4.x päivityksen jälkeen.
-
Just tovi sitten mietin samaa. Mulle ei tullut mitään kuittausta, että homma ois ok.Nuvi kirjoitti:Onko kenellekkään tullut mitään tilausvahvistusta tai muuta vastaavaa viestiä tuosta Tompan kumitatista?
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Itse laitoin tilauksen juuri myös menemään. Mitään vahvistusta ei ole tullut eikä tilaus näy myöskään oman tilin tiedoissa.Hanttapuli kirjoitti:Just tovi sitten mietin samaa. Mulle ei tullut mitään kuittausta, että homma ois ok.Nuvi kirjoitti:Onko kenellekkään tullut mitään tilausvahvistusta tai muuta vastaavaa viestiä tuosta Tompan kumitatista?
-
Viesti Kirjoittaja inf »
-
Noup.inf kirjoitti:Kukaan saanut tätä "palikkaa" vielä, tai jotain inffoa että olisi postitettu?
-
Viesti Kirjoittaja jrmrinne »
Nyt löytyy maa"valitsin".waiski kirjoitti:Joo, huomasin tuon maakentän puuttumisen, toimin juuri kuten sinä:))zuki kirjoitti:Huomasitteko, että lomakkeesta puuttui kohta johon olisi voinut lisätä maan muun ositteen lisäksi? Itse laitoin finland postinumeron perään.
waiski
-
Viesti Kirjoittaja ejm »

-
Viesti Kirjoittaja maniska »
Tuo tomtom ei kyllä toimi,on aivan liian tiukka,särkyy koko aparaatti.
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Eikä säry. Kysllähän sen atelineen nyt pitää olla tiukka että puhelin pysyy siinä kunnolla kuoppaisellakin tiellämaniska kirjoitti:Löytyykö neloselle jo omia telineitä?
Tuo tomtom ei kyllä toimi,on aivan liian tiukka,särkyy koko aparaatti.
-
Viesti Kirjoittaja Jomppe_S »
Toki muovin laatu ei kovim erikoista oo, esim kun otin luurin irti telineestä,meni tuo "klipsi" poikki joka ei suoranaisesti oo haitannut telineen toimintaa.. Meinaa vähäsen puhelin täristä kun on pidempi vipuvarsi tuossa telineessä..
Epäilen että toiminta ei kovin eri
koista ole pakkasella,mutta halvalla ei huippua saakkaan,mutta toivottavasti keskiverron sentään! 8)
iPad Pro 9,7"
MacBook Air 13"
Apple Watch S1 42mm
-
Viesti Kirjoittaja punppis »
MacBook Pro 13" mid 2010
-
Viesti Kirjoittaja skv »

-
Viesti Kirjoittaja Tee-Rex »
Joskus aiemminkin taisin tuota kommentoida jossain topicissa. Halvalla saa surkean, eikä se tee tässäkään poikkeusta.Jomppe_S kirjoitti:Jos halvalla haluaa "hyvän" telineen (halvalla ei huippulaatua saa) niin suosittelen DealExtremeltä tätä telinettä: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11689
Toki muovin laatu ei kovim erikoista oo, esim kun otin luurin irti telineestä,meni tuo "klipsi" poikki joka ei suoranaisesti oo haitannut telineen toimintaa.. Meinaa vähäsen puhelin täristä kun on pidempi vipuvarsi tuossa telineessä..
Epäilen että toiminta ei kovin eri
koista ole pakkasella,mutta halvalla ei huippua saakkaan,mutta toivottavasti keskiverron sentään! 8)
Mulla on noita pari kappaletta tupanasytytinlatureiden kera. Laturit toimii ihan jees, samoin kuin puhelimeen kiinnittyvä tausta. Joutsenkaula sitten onkin ihan sutta, kummassakaan ei imukuppi pysy lasissa, toisesta lähti heti varsi irti imukuppipäästä ja tuo varsi on näissä about 5millistä alumiinitankoa joka ei tärinää vaimenna. Ihan tasaisellakin tiellä kun puhelin löytää hyvän taajuuden heilua niin teksteistä ei selvää saa. Pitäisi asentaa niin että luuri on kojelautaa vasten.
Itse käytin noista vain tuon telineosan nivelen kanssa ja laitoin kojelaudan telineeseen kiinni.
-
Viesti Kirjoittaja masserano »

Nokian teline CR-114 plus nokian autolaturi jolla en tee mitään Gigantista 29,90e. Teline säädettävä, joten menee luuri kuin luuri, imukupin saa alipaineella "kierrettyä" kieräksi. Ei oma teline iPhonelle, mutta sopii kaikenmaailman suojien ja muiden tulevien puhelimien kanssa mainiosti. Telineen jalka myös mallia lyhyt, jonka halusinkin

-
Viesti Kirjoittaja inf »
Kuinkas kauan teillä jotka ovat palikan saanet on toimitus kestänyt?
-
Viesti Kirjoittaja aixro »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Telineenä CDON.COM:sta ostettu iphone4 carkit. sisälsi autolaturin ym. sälää. siinäkin mielestäni hyvä hinta/laatusuhde, maksoi muistaakseni 29€ tai alle.
-
-
Viesti Kirjoittaja musamäkki »
Tarkoitatko tuota Muvit iPhone 4 Car Kit? Onko telineessä jokin äänen ulostulo?aixro kirjoitti: Telineenä CDON.COM:sta ostettu iphone4 carkit. sisälsi autolaturin ym. sälää. siinäkin mielestäni hyvä hinta/laatusuhde, maksoi muistaakseni 29€ tai alle.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka