Hei! En nopealla etsinnällä löytänyt vastaavaa ketjua, jos on niin olen pahoillani.
Mutta asiaan, niinkuin otsikkokin kertoo niin kyseessä olisi kotikutoiseen korjaushommiin tarvittavien osien tilaus internetistä. Paikkoja löytynee aina deal extremestä laadusta ihan kelvolliseenkin osaan. Puljuja löytyy kyllä googlella etsimällä ja moni tarjoaakin tarvitsemiani osia, mutta en ihan summan mutikassa viitsisi tilata 100
iPhonen varaosat netistä
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
hikine
iPhonen varaosat netistä
Viesti Kirjoittaja hikine »
-
hikine
iPhonen varaosat netistä
Hei! En nopealla etsinnällä löytänyt vastaavaa ketjua, jos on niin olen pahoillani.
Mutta asiaan, niinkuin otsikkokin kertoo niin kyseessä olisi kotikutoiseen korjaushommiin tarvittavien osien tilaus internetistä. Paikkoja löytynee aina deal extremestä laadusta ihan kelvolliseenkin osaan. Puljuja löytyy kyllä googlella etsimällä ja moni tarjoaakin tarvitsemiani osia, mutta en ihan summan mutikassa viitsisi tilata 100 dollarin edestä mitä sattuu. Onko kenelläkään kokemusta jostain tietystä kaupasta?
Mutta asiaan, niinkuin otsikkokin kertoo niin kyseessä olisi kotikutoiseen korjaushommiin tarvittavien osien tilaus internetistä. Paikkoja löytynee aina deal extremestä laadusta ihan kelvolliseenkin osaan. Puljuja löytyy kyllä googlella etsimällä ja moni tarjoaakin tarvitsemiani osia, mutta en ihan summan mutikassa viitsisi tilata 100 dollarin edestä mitä sattuu. Onko kenelläkään kokemusta jostain tietystä kaupasta?
-
jpva
-
egoste
- Ylläpitäjä
Re: iPhonen varaosat netistä
Viesti Kirjoittaja egoste »
niin?
EDIT: nyt selvisi, kun viestistä näköjään puuttui osa. Tuolta olen itse hankinut osia: http://www.chinaontrade.com/
EDIT: nyt selvisi, kun viestistä näköjään puuttui osa. Tuolta olen itse hankinut osia: http://www.chinaontrade.com/
Viimeksi muokannut egoste, 20.9.2010 klo 20.18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
iMika
Viesti Kirjoittaja iMika »
Yhdistetty käyttäjän kaksi samanlaista ketjua.
MBP Late 2011 13' ,MacBook Air Mid 2011 11' , TimeCapsule 1Tb, aTv2, iPhone 6 64gb,Elisa, iPad3 64gb wifi+cellular. "Hyvä viski parempi mieli"
-
hikine
Ohoh, mitenkäs se on kaksi väsännyt? Ja toinen puutteellisella alotus postauksella, omituista. Mutta niin, tuota chainaontrade kattelinkin, on tullut ihan hyvin perile asti ja osat asiallisen oloisia?
-
L-K
Viesti Kirjoittaja L-K »
Nostetaan vanha ketju esiin. Mistä kaupoista porukka nykyään tilaa varaosansa?
Tarvetta olisi iPhone 4S:n valkoiselle takakuorelle? Onko toi alkuperäinen muuten lasia vai muovia?
Käsitin, että kaikki nettikaupoissa olevat ovat tarvikekamaa, ja alkuperäisiä saisi ainoastaan huoltojen yhtedessä.
Tarvetta olisi iPhone 4S:n valkoiselle takakuorelle? Onko toi alkuperäinen muuten lasia vai muovia?
Käsitin, että kaikki nettikaupoissa olevat ovat tarvikekamaa, ja alkuperäisiä saisi ainoastaan huoltojen yhtedessä.
-
E-W
Viesti Kirjoittaja E-W »
Omenamies.
ZTE Blade (Insmat Screen Protector, tarvikeakku 1300 mAh, microUSB-datakaapeli 30 cm).
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
tuomaril
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Mikä olisi tällä hetkellä luotettavin mesta tilata näitä varaosia? Onko tuo Omenamies? WOT ei antanut sille mitään luokitusta joten en tilannut sieltä vielä mitään ainkaan. Entäpä MacPiste?
MacBook Air M1
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka