sss kirjoitti:Oma iPhoneni meni sekaisin siitä 4.0.1. päivityksestä (eli alkoi sammua itsestään vähän väliä, valkoinen omppu ilmestyi ruutuun jne). Yritin palauttaa puhelimen alkuperäiset asetukset, ja se ei onnistunut, joten lähetin puhelimeni SCF-huoltoon kyseisen päivityksen takia. Sieltä sitten ilmoitettiin minulle, että eivät korjaa puhelinta, koska puhelimessa on nestettä. Jos haluan tehdaskorjatun iPhonen, minun pitää maksaa 293 e, ja siihen en todellakaan suostu. Ensinnäkin minulla on takuuaikaa jäljellä, mutta takuu ei kuulemma korjaa, koska puhelimessa on kosteutta.
Ärsyttävintä tässä on se, että en etukäteen tiennyt puhelimeeni kertyneen nestettä ja lähetin iPhoneni sinne sen takia, koska päivitys sekoitti koko puhelimen. He eivät siis osaa korjata yhtä päivitysongelmaa??? SCF-huollon mukaan päivitysongelmalla ei ole mitään väliä, sillä jos iPhonessa on kosteutta, niin he eivät korjaa puhelinta ollenkaan. Tällaista en hyväksy.
Mitä mieltä olette, voinko tehdä asialle jotain? Voinko ottaa yhteyttä esimerkiksi Appleen tai kuluttaja-asiamieheen tms, vai onko siitä mitään hyötyä eli voinko saada SCF-huollon korjaamaan puhelimeni, koska minulla on takuu jäljellä? Se päivitys ei liity kosteusongelmaan mitenkään.
Jos jollain on tietoa asiasta, olisin kiitollinen.
Kukaan virallinen huolto ei korjaa millään merkillä kastuneita puhelimia. PISTE.
Asiasta on turha tapella, mutta jos haluaa maksaa laskuja, niin siitä vaan.
Eihän moni edes tiedä, että on kastellun puhelimen omistaja.
Eihän sitä tarvitse olla itse kastellut. Tai sitten ei vaan ole nähnyt sitä yhtä tippaa, joka on mennyt kosteusindikaattoriin.