Ei toimi 3G. Versiona näköjään geneerinen Carrier 8.0, eli operattoriasetukset eivät ole päivittyneet, vaikka mielestäni iTunes kysyi että päivitetäänkö.inf kirjoitti:
4.2 betassa tuota apn syöttökohtaa ei enää löydy. Nämä asetukset kuitenkin tulevat Saunalahdelta suoraan OTA:na tai sitten iTunesin kautta.
toimiiko kuitenkin 3G yhteys?
Mitä sulla lukee Settings -> General -> About alle kohdassa "Carrier" ? Itsellä lukee Saunalahti 8.2
iPad 4.2 Beta?
-
Re: iPad 4.2 Beta?
Viesti Kirjoittaja lahtito »
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Mä jouduin 2x tekemään itunesissa sen päivityksen ja sen jälkeen rebootti jonka jälkeen oli päivittynyt.lahtito kirjoitti:Ei toimi 3G. Versiona näköjään geneerinen Carrier 8.0, eli operattoriasetukset eivät ole päivittyneet, vaikka mielestäni iTunes kysyi että päivitetäänkö.inf kirjoitti:
4.2 betassa tuota apn syöttökohtaa ei enää löydy. Nämä asetukset kuitenkin tulevat Saunalahdelta suoraan OTA:na tai sitten iTunesin kautta.
toimiiko kuitenkin 3G yhteys?
Mitä sulla lukee Settings -> General -> About alle kohdassa "Carrier" ? Itsellä lukee Saunalahti 8.2
-
Viesti Kirjoittaja lahtito »
Tnx. Windows-tyyppinen fixaus, eli bootti sai Carrierin päivittymään ja nyt 3G toimii.inf kirjoitti: Mä jouduin 2x tekemään itunesissa sen päivityksen ja sen jälkeen rebootti jonka jälkeen oli päivittynyt.
-
Viesti Kirjoittaja strong »
Maksu oli kohtuullinen, mutta kuinka kauan kestää, ennenkuin Macgeek ( http://dev.macgeekblog.com/) toimittaa latauslinkin näin viikonloppuna? Ei sitä ainakaan muutamaan tuntiin ole toimitettu. 24tuntia, viikon?heximan kirjoitti:Tuolta http://dev.macgeekblog.com/ipad/ olen itse betat hankkinut. Pikkasen ottavat maksua betan jakelusta, mutta ainakin itse olen saanut toimivan palvelun. Ilmoittelevat mm. hyvin seuraavien versioiden ilmestymisestä.kari.patila kirjoitti:Jeps. Sovelluskehittäjille nuo on tarkoitettu, eikä yleiseen testaukseen. Olettaisin homman kuitenkin toimivan, jos olet jokun developerin betatestaajalistalla, samoin kuten iPhonenkin kanssa toimii. Tässä tapauksessa tosin oletetaan että saat myös sen firmware-tiedoston tältä developerilta.Salzi kirjoitti:Onko tosiaan niin että betan saamisesta pitää maksaa sdk jäsenmaksu?
-
Viesti Kirjoittaja Molto bene »
Macgeekblog ilmoittaa sinulle kun UDID on hyväksytty ja rekisteröity, mutta saat itse hakea interwebin syövereistä lataustiedostonstrong kirjoitti:Maksu oli kohtuullinen, mutta kuinka kauan kestää, ennenkuin Macgeek ( http://dev.macgeekblog.com/) toimittaa latauslinkin näin viikonloppuna? Ei sitä ainakaan muutamaan tuntiin ole toimitettu. 24tuntia, viikon?heximan kirjoitti:Tuolta http://dev.macgeekblog.com/ipad/ olen itse betat hankkinut. Pikkasen ottavat maksua betan jakelusta, mutta ainakin itse olen saanut toimivan palvelun. Ilmoittelevat mm. hyvin seuraavien versioiden ilmestymisestä.kari.patila kirjoitti:Jeps. Sovelluskehittäjille nuo on tarkoitettu, eikä yleiseen testaukseen. Olettaisin homman kuitenkin toimivan, jos olet jokun developerin betatestaajalistalla, samoin kuten iPhonenkin kanssa toimii. Tässä tapauksessa tosin oletetaan että saat myös sen firmware-tiedoston tältä developerilta.Salzi kirjoitti:Onko tosiaan niin että betan saamisesta pitää maksaa sdk jäsenmaksu?
Ilmenee selvästi heidän sivuillaan.
-
-
Viesti Kirjoittaja heximan »
Ilmoitus tulee antamaasi sähköpostiin ja samalla linkki lataussivulle. Näin on ainakin ennen toiminut ja muutaman tunnin on operaatio kestänyt.Molto bene kirjoitti:strong kirjoitti:heximan kirjoitti:Macgeekblog ilmoittaa sinulle kun UDID on hyväksytty ja rekisteröity, mutta saat itse hakea interwebin syövereistä lataustiedostonkari.patila kirjoitti:
Jeps. Sovelluskehittäjille nuo on tarkoitettu, eikä yleiseen testaukseen. Olettaisin homman kuitenkin toimivan, jos olet jokun developerin betatestaajalistalla, samoin kuten iPhonenkin kanssa toimii. Tässä tapauksessa tosin oletetaan että saat myös sen firmware-tiedoston tältä developerilta.
Maksu oli kohtuullinen, mutta kuinka kauan kestää, ennenkuin Macgeek ( http://dev.macgeekblog.com/) toimittaa latauslinkin näin viikonloppuna? Ei sitä ainakaan muutamaan tuntiin ole toimitettu. 24tuntia, viikon?
Ilmenee selvästi heidän sivuillaan.
-
Viesti Kirjoittaja salminec »
Annatko niitä ihan ilman korvausta?inf kirjoitti:Multa näitä saa samantien
Mulle ainakin kelpaisi ipad-versio.
Kuinka vakaaa beta-versio on?
-
Viesti Kirjoittaja vellu80 »
Samasama..salminec kirjoitti:Annatko niitä ihan ilman korvausta?inf kirjoitti:Multa näitä saa samantien
Beta kiinnostaa..
-
Viesti Kirjoittaja Soundwise »
Mulla ainakin hyvin vakaa. Muistin kanssa moniajossakaan ei ole ollut ongelmia. Ohjelmista ainoastaan "Early Edition" ei ole suostunut käynnistymään. Ja tuo beta vaatii UDID:n rekisteröinnin, joten jos et ole developer, niin se maksaa tuon MacGeekin kautta vajaat 5 euroa.salminec kirjoitti:Annatko niitä ihan ilman korvausta?inf kirjoitti:Multa näitä saa samantien
-
Viesti Kirjoittaja strong »
Niin, ainakin tässä tapauksessa tuo muutama tuntia on jo vierähtänyt yli 23 tuntiin. MacGeek vastasi juuri, ettei Apple pysty toimittamaan beta- lisenssejä tällä hetkellä alle 24 tunnissa, mutta eiköhän se siitä.heximan kirjoitti:Molto bene kirjoitti:strong kirjoitti:heximan kirjoitti:
Jeps. Sovelluskehittäjille nuo on tarkoitettu, eikä yleiseen testaukseen. Olettaisin homman kuitenkin toimivan, jos olet jokun developerin betatestaajalistalla, samoin kuten iPhonenkin kanssa toimii. Tässä tapauksessa tosin oletetaan että saat myös sen firmware-tiedoston tältä developerilta.
Ilmoitus tulee antamaasi sähköpostiin ja samalla linkki lataussivulle. Näin on ainakin ennen toiminut ja muutaman tunnin on operaatio kestänyt.
http://dev.macgeekblog.com/
-
Viesti Kirjoittaja inf »
En anna, 10e/laite korvaus on mielestäni kohtuullinen.salminec kirjoitti:Annatko niitä ihan ilman korvausta?inf kirjoitti:Multa näitä saa samantien
-
Viesti Kirjoittaja inf »
http://blog.inf.fi/2010/09/27/ios-4-2-b ... -sen-saat/
-
Viesti Kirjoittaja dante_ »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
iPhone 4 32Gb UK
-
Viesti Kirjoittaja Pete3 »
dante_ kirjoitti:Mulla lakkas Facebookin etusivu toimimasta, siis sisäänkirjautumisen jälkeen. Otsikot vaa näkyy, muuten ihan tyhjää... Ei auta soft eikä hard resetit. Onks muilla sama vika? Muuten netti kyllä toimii
-
Viesti Kirjoittaja Molto bene »
Atomic Browserissa toimii ainakin ihan hyvin.dante_ kirjoitti:Mulla lakkas Facebookin etusivu toimimasta, siis sisäänkirjautumisen jälkeen. Otsikot vaa näkyy, muuten ihan tyhjää... Ei auta soft eikä hard resetit. Onks muilla sama vika? Muuten netti kyllä toimii
-
Ai niin, kiitti vaan vinkistä! Iteltäkin löytyy sama selain. Täytyykin kokeillaMolto bene kirjoitti:Atomic Browserissa toimii ainakin ihan hyvin.dante_ kirjoitti:Mulla lakkas Facebookin etusivu toimimasta, siis sisäänkirjautumisen jälkeen. Otsikot vaa näkyy, muuten ihan tyhjää... Ei auta soft eikä hard resetit. Onks muilla sama vika? Muuten netti kyllä toimii

iPhone 4 32Gb UK
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Ne jotka hommasivat mun kautta kys. betan, olen päivittänyt sigussa näkyvän linkin, ja sieltä löytyy mm. linkki Beta2:n lataukseen.
-
Viesti Kirjoittaja zappe »
-
Viesti Kirjoittaja mike.mcfin »
-
Viesti Kirjoittaja kari.patila »
Ai? En ainakaan itse huomannut tällaista että jokainen versio pitäisi käydä vuorotellen läpi. Jätin puhelimella useamman version välistä ja päivitin vain viimeisen ennen virallista julkaisua. Ja tuota "ostamaan"-sanaa voisi täsmentää että joudutte vain lataamaan sen viimeisimmän jostain. Laite on jo developerin listalla, joten keneltäkään ei uutta paikkaa tarvitse pyydellä.mike.mcfin kirjoitti:Muistakaas kun tähän developerbeta-linjalle ryhdytte, että teidän täytyy asentaa jokainen beta parin viikon sisälle sen ilmestymisestä. Se vanha expiroituu eikä toimi uuden tulon jälkeen lainkaan. Eli joudutte "ostamaan" jokaisen erillisen betan mitä sieltä tulee ennen virallista käyttiksen julkistusta.
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Näissä on kyllä yleensä monen kuukauden voimassaoloaika ennenkuin menee vanhaksi.mike.mcfin kirjoitti:Muistakaas kun tähän developerbeta-linjalle ryhdytte, että teidän täytyy asentaa jokainen beta parin viikon sisälle sen ilmestymisestä. Se vanha expiroituu eikä toimi uuden tulon jälkeen lainkaan. Eli joudutte "ostamaan" jokaisen erillisen betan mitä sieltä tulee ennen virallista käyttiksen julkistusta.
-
Viesti Kirjoittaja zappe »
Oaako joku neuvoa tässä?zappe kirjoitti:Onko muuten niin, että jos vetäsen betan 2 version sisään, niin padi tyhjenee..vai onnaako itunesilla vetää rojut taas sisään?
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Ota backuppi ja sen firmisasnnuksen jälkeen valitset että palauta vanhasta backupista.zappe kirjoitti:Oaako joku neuvoa tässä?zappe kirjoitti:Onko muuten niin, että jos vetäsen betan 2 version sisään, niin padi tyhjenee..vai onnaako itunesilla vetää rojut taas sisään?
-
Padi menee tyhjäksi, koska joudut päivittämään Restoren kautta, mutta rojut saat takas kun synkkaat uudelleen. Sitä en tiedä onnistuuko vanhan backupin takaisinlaitto, koska olen aina ottanut käyttöön uutena ja käsin synkannut kamat takas.zappe kirjoitti:Oaako joku neuvoa tässä?zappe kirjoitti:Onko muuten niin, että jos vetäsen betan 2 version sisään, niin padi tyhjenee..vai onnaako itunesilla vetää rojut taas sisään?
iPhone 4 32Gb UK
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka