Päivitys 3.1.2-> 4.0.1
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
-
Re: Päivitys 3.1.2-> 4.0.1
Viesti Kirjoittaja Tege »
Kun valitset restore from previous backup niin se ajaa sen backupin siihen puhelimeen minkä otit.
Käytössä: ATK
-
Viesti Kirjoittaja wohhey »
" To clarify: I'm an exploit maker, not a jailbreak tool developper. SHAtter is my 3rd bootrom exploit (24Kpwn was a team effort tho). "sajs kirjoitti:Huolestettuvia nämä virheelliset JailBreak neuvot. Täälä vain rohkaistaan kaveria päivittämään 4.1 firmwareen, VAIKKA SIIHEN EI OLE LUVATTU JOHDOTONTA JAILBREAKKIA!Eli puhelimen voi bootata vain iTunesilla varustetun tietokoneen avulla. EIKÄ MYÖSKÄÄ OLE VARMAA TULEEKO SIIHEN KOSKAAN UNLOCKIA!!1! Koska se päivittää myös basebandin. Itse pidän kuitenkin todennäköisenä, että johdoton jailbreak tulee vielä joskus, ja samoin unlock, mutta se voi viedä vaikka puolivuotta. Parempi ettei anna jailbreak neuvoja, jos ei itse seuraa ko. asioita aktiivisesti koko ajan.
http://twitter.com/pod2g
Se on boot rom exploit, joka takaa = kerran jailbreikattu, aina jailbreakattavissa.
Tämänä korjaamisen tarvitaan Applelta boot romin vaihtamista, joka ei onnistu kun hardware muunnoksella, ei siis firmware päivityksellä.
MacBook Pro 13" (2019)
MacBook Pro 16" (2019)
iPhone 12 Pro Max
PSN: CruelPorkkana
MacBook Pro 16" (2019)
iPhone 12 Pro Max
PSN: CruelPorkkana
-
Viesti Kirjoittaja pingupingu »
hei taas!
restoorasin itunesilla käytettävissä olevaan backuppiin niin se laittoi kaikki contacts ja sms:t, kuvat ja kalenteri merkinnät. Taustakuvaakin tuli takaisin. Mutta firmware pysyi 4.0.1, eli ei tullut 3.1.2 takaisin josta olin ottanut backup. Mutta sopii se kun sain contacts ja kuvat ja kalenterin merkinnät takaisin
restoorasin itunesilla käytettävissä olevaan backuppiin niin se laittoi kaikki contacts ja sms:t, kuvat ja kalenteri merkinnät. Taustakuvaakin tuli takaisin. Mutta firmware pysyi 4.0.1, eli ei tullut 3.1.2 takaisin josta olin ottanut backup. Mutta sopii se kun sain contacts ja kuvat ja kalenterin merkinnät takaisin

-
Viesti Kirjoittaja Katiitina »
Olen menneenä kesänä ostanut valmiiksi jailbreikatun IPhone 3GS 32gb:n Siihen on asennettu Cydia, joka sanoo SHSH: iOS 3.1.3, 4.0, 4.0.1, 4.0.2.
Versio 3.1.3 (7E18)
Sim unlocked, käytössä Elisa.
Kone on toiminut hienosti tehtävissään, enkä ole ladannut pöytäpeeseehen iTunesia, koska en osaa rikkoa vankilan seiniä itse, ja pelkään päivittäväni puhelimeeni tietämättäni jotain sellaista, minkä johdosta puhelimessa ei toimisi enää nykyinen liittymäni.
No mennäviikonloppuna istuin autossa halki suomenniemen ja siinä näpräilin ohjelmaa Cydiasta ja sormen hallinnan petettyä valitsin ohjelmaa poistaessa jotain sellaista. mikä kaatoi koko Cydian, hävitti kaikki soittoäänet (yksi jäi), hajoitti vuorokautta myöhemmin nettiyhteyden. Sain buuttaamalla ja pomppimalla tasakäpälää pyörittäen samalla puhelinta hitaasti vastapäivään nettiyhteyden takaisin ja Cydiankin taas rullaamaan, mutta jäljelle jäi pelko, jos olisinkin romuttanut koko laitoksen kokonaan ja jäänyt ilman omppupuhelimen loistavia ominaisuuksia.
Eli miten saan varmuuskopion vääntäen ratakiskosta.
Voinko vielä päivittää 4.0.1 ja miten se tapahtuu, vääntäen ratakiskosta.
Olen tänään istunut liki koko työpäiväni lukien loistavaa keskustelupalstaanne, mutta olen kaikenmaailman umbrellojen, redsnowien ja bigbossien ja punaisilla maalattujen varoitusten kanssa mennyt vain enemmän epävarmaksi, miten minun pitää käytännössä toimia em. toimenpiteiden tekemiseksi.
Versio 3.1.3 (7E18)
Sim unlocked, käytössä Elisa.
Kone on toiminut hienosti tehtävissään, enkä ole ladannut pöytäpeeseehen iTunesia, koska en osaa rikkoa vankilan seiniä itse, ja pelkään päivittäväni puhelimeeni tietämättäni jotain sellaista, minkä johdosta puhelimessa ei toimisi enää nykyinen liittymäni.
No mennäviikonloppuna istuin autossa halki suomenniemen ja siinä näpräilin ohjelmaa Cydiasta ja sormen hallinnan petettyä valitsin ohjelmaa poistaessa jotain sellaista. mikä kaatoi koko Cydian, hävitti kaikki soittoäänet (yksi jäi), hajoitti vuorokautta myöhemmin nettiyhteyden. Sain buuttaamalla ja pomppimalla tasakäpälää pyörittäen samalla puhelinta hitaasti vastapäivään nettiyhteyden takaisin ja Cydiankin taas rullaamaan, mutta jäljelle jäi pelko, jos olisinkin romuttanut koko laitoksen kokonaan ja jäänyt ilman omppupuhelimen loistavia ominaisuuksia.
Eli miten saan varmuuskopion vääntäen ratakiskosta.
Voinko vielä päivittää 4.0.1 ja miten se tapahtuu, vääntäen ratakiskosta.
Olen tänään istunut liki koko työpäiväni lukien loistavaa keskustelupalstaanne, mutta olen kaikenmaailman umbrellojen, redsnowien ja bigbossien ja punaisilla maalattujen varoitusten kanssa mennyt vain enemmän epävarmaksi, miten minun pitää käytännössä toimia em. toimenpiteiden tekemiseksi.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka