Seuraava hankintasi?
-
Re: Seuraava hankintasi?
Viesti Kirjoittaja crazywar12 »

-
Viesti Kirjoittaja p-veli »
Kapein nastarengas taitaa olla Nokian A10 32 mm:n levyisenä. Sen leveys ja korkeus ovat, 24 mm:n vanteelle asennettuna, noin 30 mm:n luokkaa. Focalen sivujen mukaan tuossa rungossa 28 mm:n renkaan ympärille jää noin 2,5 mm tilaa. Eli todella tiukkaa tekee.alucard kirjoitti:Juurikin tuolta tuossa pari päivää sitten tilasin, tiistaina pitäisi lähteä tännepäin. Pikkasen pelottaa että miten tuon suht heiveröinen keula tulee kestämään mun käytössä, elopaino kun on kuitenkin sadan kilon tuntumassa + ajotyyliäni ei voida muutenkaan kuvailla sanalla tasainen. Talvirenkaat pitäisi tuohon syksymmällä hommata, ei vaan taida löytyä kauheana tuon kokoisena (700c x 28) mitään nastarenkaita.p-veli kirjoitti:Joko ostit? Nyt olisi juurikin tuo malli Signature BMX:llä tarjouksessa. Minäkin tuota keväämmällä ihastelin. Päädyin kuitenkin kasaamaan itse, kun löysin ebaysta halvalla sopivan maantierungon.alucard kirjoitti:Henkisen kasvun seurauksena olen alkanut harkitsemaan ns. aikuisten pyörän ostoa... tähän mennessä kaikki ovat olleet enemmän tai vähemmän maasto/temppuilu/whatever käyttöön tarkoitettuja. Fiksiä olen miettinyt. Tällaista.
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Sopiikos kysyä, että minkä myllyn hommasit? Olisin ehdottanut Demoka Minimokaa, mutta olen ollut viime päivät vähän hitaanlainen.Aries kirjoitti:Mylly hommattu. Nyt kelpaa taas kahvitella.
-
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Mutta mistä tollasen saa mahdollisimman halvalla? Ei tarvii olla minkään merkkinen
-
Viesti Kirjoittaja Aries »
Hakaniemen kauppahallista kävin Siirtomaatavaraliike Parhialalta hommaamassa en-nyt-muista-minkämerkkkisen myllyn. Ne ei myy kun tasan yhtä myllyä, joten et voi kauheasti mennä vikaanMaza kirjoitti:Sopiikos kysyä, että minkä myllyn hommasit? Olisin ehdottanut Demoka Minimokaa, mutta olen ollut viime päivät vähän hitaanlainen.Aries kirjoitti:Mylly hommattu. Nyt kelpaa taas kahvitella.

Olen vasta kerran tuolla kahvit jauhanut, enkä edes kertaakaan juonut itse. Mutta huomenna aamutuimaan ongelma korjaantuu, joten voin tulla tarvittaessa kertomaan lisää

-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
En tosin edes ole ottanut selvää niiden saatavuudesta. Jokohan sitä 3G-mallia tuodaan Suomeen?
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ei tuoda vielä mitään mallia Suomeen, ja huomaat käyttäväsi sitä kaikenlaisiin asioihin kun sen ostat.Tauvo kirjoitti:En tiedä, mieli muuttuu päivittäin. Eilen jo päätin, että ostan iPadin ja tänään en taas ole yhtään varma mitä sillä tekisin...
En tosin edes ole ottanut selvää niiden saatavuudesta. Jokohan sitä 3G-mallia tuodaan Suomeen?
-
-
Jos sillä pystyisi katsomaan ESPN:n Center Ice lähetyksiä NHL:stä se olisi jo varattuna / tilattuna minulla, mutta tuskin siihen mitään "Neulion playeria" saa, jolla lähetystä on pakotettu katsomaan.Aries kirjoitti:Juu. Älkää hommatko iPadia... ihan oikeasti. Menee rutkasti aikaa sen kanssa ja se ei oikeasti ole niin näppärä, kuin tietokone...
Piti asentaa Firefox, että sai edes ladattua sen pluginin. 10.5:ssä toimii Safarilla (kunhan ensin käy Firefoxilla lataamassa sen), mutta 10.6:lla joutuu katsomaan Firefoxilla... Omituista.
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
No ei se nyt niin omituista ole, kun ottaa huomioon miten paljon 10.6:n pellin alla pistettiin uusiksi.Tauvo kirjoitti:Piti asentaa Firefox, että sai edes ladattua sen pluginin. 10.5:ssä toimii Safarilla (kunhan ensin käy Firefoxilla lataamassa sen), mutta 10.6:lla joutuu katsomaan Firefoxilla... Omituista.
-
On jotenkin vapauttavaa olla hetki ilman tietokonetta, vaikka kyllähän iPhone on lievä substituutti. Ehkä ens viikolla käyn Varimportissa ostoksilla.
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Tämä ratkaisi sen. Pro tulkoon kotiini. Minulle on tänään helppo myydä mitä vaan. Puhelinmyyjät, antakaa palaa! Minä ostan ne kaikki.Erño kirjoitti:ProBook, ehdottomasti.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tu kokeilemaan MBP:ta, jos olet epävarma valinnasta. Suositan kuitenkin erittäin lämpimästi kokeilemattakin valitsemaan MBP:n. Tässä uusimmassa versiossa ovat kulmatkin pyöristetyt, joten aiempien versioiden yhteydessä ilmennyttä ranteiden hankautumista ei ole tarvis pelätä. Varimportista tämäkin loistolaite on hankittu.Maza kirjoitti:Tämä ratkaisi sen. Pro tulkoon kotiini. Minulle on tänään helppo myydä mitä vaan. Puhelinmyyjät, antakaa palaa! Minä ostan ne kaikki.Erño kirjoitti:ProBook, ehdottomasti.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Näin viimeksi kun joku tytär+äiti kombo osti MacBookin. Teki mieli juosta perään ja huutaa, kuinka MBP on nätimpi, mutta päätin sitten olla vähemmän hullu mitä normaalisti.amanita kirjoitti:Tu kokeilemaan MBP:ta, jos olet epävarma valinnasta. Suositan kuitenkin erittäin lämpimästi kokeilemattakin valitsemaan MBP:n. Tässä uusimmassa versiossa ovat kulmatkin pyöristetyt, joten aiempien versioiden yhteydessä ilmennyttä ranteiden hankautumista ei ole tarvis pelätä. Varimportista tämäkin loistolaite on hankittu.Maza kirjoitti:Tämä ratkaisi sen. Pro tulkoon kotiini. Minulle on tänään helppo myydä mitä vaan. Puhelinmyyjät, antakaa palaa! Minä ostan ne kaikki.Erño kirjoitti:ProBook, ehdottomasti.
-
Ei ihan huono tarjous...
-
Mutta miten h*lvetissä voi olla niin vaikeeta löytää akustontia tai ylipäätään jotain akustiikkapaneelia?! Hifiliikkeet myy ei-oota ja kukaan ei oikein tunnu tietävän tuon taivaallista. Netistäkään ei tunnu löytyvän mitään järkevää. Ärrinmurrin

-
Viesti Kirjoittaja Konza »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
iPhone 7+ I Mattamusta I 128Gt I iOS 11.0.3 I
iPad Air 2 I Wifi+cellular I 64Gt I iOS 11.0.3 I
Apple Watch I Serie 0 I Tähtiharmaa I
AppleTV 4K
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Esa66 »
Ei tuossa ole mitään vaikeaa. Mitäs järkevää etsit? Netti on pullollaan, suomenkielistäkin, tarjontaa asian suhteen.Aries kirjoitti:Jonkunlainen akustointi kämppään. Tuo kaikuminen alkaa hiljalleen nyppimään...
Mutta miten h*lvetissä voi olla niin vaikeeta löytää akustontia tai ylipäätään jotain akustiikkapaneelia?! Hifiliikkeet myy ei-oota ja kukaan ei oikein tunnu tietävän tuon taivaallista. Netistäkään ei tunnu löytyvän mitään järkevää. Ärrinmurrin
Esim kangastauluja http://www.fi.bimago.com/ , pienellä jatkokehittelyllä ja oikeilla materiaalivalinnoilla.....
http://www.niinimaen.com/?id=440_100 esim omista tai toisten kuvista
http://www.dvdplaza.fi/forums/forumdisplay.php?f=41 innovaatioita monelta vuodelta
iPhone 14+
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Suosittelen, meillä imuroi toinen sisällä, ja toinen terassilla. Siis ne Roombat. 8)amanita kirjoitti:Roomba-imuri on himottanut jo kauan, nyt aion hankkia sen Stockan höpöpäiviltä.
-
Viesti Kirjoittaja Zipe »
Aikoinaan asuin kerrostalossa ja siellä joku eläkeläis neropatti oli laittanut varaston katon täyteen kananmunakennoja ettei varastossa kaikuisi. No eihän ne yhtään auttaneet sielläAries kirjoitti:Jonkunlainen akustointi kämppään. Tuo kaikuminen alkaa hiljalleen nyppimään...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
http://www.thomann.de/fi/search_dir.htm ... ka&x=0&y=0Aries kirjoitti:Jonkunlainen akustointi kämppään. Tuo kaikuminen alkaa hiljalleen nyppimään...
(sopivat alkaa vasta 2.sivulta)
Itse ostin tuolta neliöittäin raaka-aineita ja pusasin mieluisat.
-
Kiitokset! Tuo dvd-plaza oli osunut jo aiemmin silmiin, mutten ollut selaillut sitä sen enempää..Esa66 kirjoitti:Ei tuossa ole mitään vaikeaa. Mitäs järkevää etsit? Netti on pullollaan, suomenkielistäkin, tarjontaa asian suhteen.Aries kirjoitti:Jonkunlainen akustointi kämppään. Tuo kaikuminen alkaa hiljalleen nyppimään...
Esim kangastauluja http://www.fi.bimago.com/ , pienellä jatkokehittelyllä ja oikeilla materiaalivalinnoilla.....
http://www.niinimaen.com/?id=440_100 esim omista tai toisten kuvista
http://www.dvdplaza.fi/forums/forumdisplay.php?f=41 innovaatioita monelta vuodelta
Tuo niinimäki vaikuttaa varsin hyvältä - kun sijaitsee vielä keskustassa. Tällä hetkellä kämpästä löytyy kaksi isohkoa taulua, jotka on jätettävä. Mutta jos sen saman kuvan saa tuohon akustiikkalevyyn kiinni, niin...
-
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka