
Hämäräperäinen kuva, kuin poliisiTV:sta. Rekkarikin sumennettu samalla tavalla. Voisiko olla joku ylinopeudesta kiinni saatu, kuljettaja pidätetty ja pyörä jäänyt tien laitaan?
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja janio »
Sattu unohtumaan kameran etee...Macchiavelle kirjoitti:^ Muuten olis hieono kuva, mopo on vaan häirisevästi maiseman edessä.
Tai sitten joku vaan heittänyt ojaan, ku eihän noin vanhalla kehtaa kukaan ajella.... 8)KunkkuJ kirjoitti:Hämäräperäinen kuva, kuin poliisiTV:sta. Rekkarikin sumennettu samalla tavalla. Voisiko olla joku ylinopeudesta kiinni saatu, kuljettaja pidätetty ja pyörä jäänyt tien laitaan?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja janio »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ei kai siihen aikaan, kun noita pyöriä vielä oli, värikuvausta edes tunnettu?janio kirjoitti:^Hyvän näkönen kuva! Tälläsiin kuviin mustavalkosuus sopii!
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
No ehkä jossakin tallin perällä vielä tuollaisen jäämiä on, mutta ei kai KUKAAN enää aja moiselle vehkeellä?hatey kirjoitti:^Miten niin oli ? Tuolla pihallahan tuo nyttenkin on.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Ainakaan kukaan IHMINEN, varsinkaan täyspäinen. Nehän haiseekin pahalle ja kuulostaa pahalle. 8)KunkkuJ kirjoitti:No ehkä jossakin tallin perällä vielä tuollaisen jäämiä on, mutta ei kai KUKAAN enää aja moiselle vehkeellä?hatey kirjoitti:^Miten niin oli ? Tuolla pihallahan tuo nyttenkin on.
Viesti Kirjoittaja hatey »
muokkamaton kuva: Macci77KunkkuJ kirjoitti:No ehkä jossakin tallin perällä vielä tuollaisen jäämiä on, mutta ei kai KUKAAN enää aja moiselle vehkeellä?hatey kirjoitti:^Miten niin oli ? Tuolla pihallahan tuo nyttenkin on.
Viesti Kirjoittaja janio »
Tässä on asennetta!hatey kirjoitti:muokkamaton kuva: Macci77
Miten niin ei ajele?![]()
Tässä tuore otos ajelusta.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
HAH! Näkeehän tuosta kuvasta sokeakin, että se on vuosikymmenien takaa! 8)hatey kirjoitti: muokkamaton kuva: Macci77
Tässä tuore otos ajelusta.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Lasten ja imeväisten mielipiteitä ei tällaisessa asiassa kannata kuunnella. Voiko muka olla tyylikkäämpää pyörää kuin karun kauniisti käytännöllinen GS sen hohtaessa tien alkupäässä aamuauringossa?Erño kirjoitti:To hateyn pärrä on kyllä paaljon tyylikäämpi kuin Krunkun bemari. 8)
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Mielikuvituksen puutetta. "Moottoripyörä ei ole käytännöllinen". Eikös nuo ole samassa lauseessa, ja siten kuten tarkoitit?Erño kirjoitti:Sanoja "moottoripyörä" ja "käytännöllinen" ei voi käyttää samassa lauseessa.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Snusnus ja riisilehmät.Macco kirjoitti:Mielikuvituksen puutetta. "Moottoripyörä ei ole käytännöllinen". Eikös nuo ole samassa lauseessa, ja siten kuten tarkoitit?Erño kirjoitti:Sanoja "moottoripyörä" ja "käytännöllinen" ei voi käyttää samassa lauseessa.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Kyllä nuo jutut kuulostavat ihan jonkun wannabe-motoristin jutuilta.Erño kirjoitti: Triumphin Boneville olisi kova peli, ainakin noin ensinäkemältä. Luultavasti tulee kuiten hankittua joku StreetTriple, ihastuin koeajolla. <3
Tuommoset bemmun wannabe matkalaivat on ihan turhia.
Viesti Kirjoittaja Erño »
No ei ainakaan bemmulla. Mulla on Jagulaari pitempää matkaa varten. Triumphin Tigeri vois toimia myös.KunkkuJ kirjoitti:Kyllä nuo jutut kuulostavat ihan jonkun wannabe-motoristin jutuilta.Erño kirjoitti: Triumphin Boneville olisi kova peli, ainakin noin ensinäkemältä. Luultavasti tulee kuiten hankittua joku StreetTriple, ihastuin koeajolla. <3
Tuommoset bemmun wannabe matkalaivat on ihan turhia.Millä pyörillä luulet niitä pitkiä matkoja tehtävän? 8)
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Aika vähän tuolla aiemman kuvan maisemissakaan tuli vastaan Triumppeja tai Harrikoita. Ne kun on tehty enempi korttelipyöritykseen.Erño kirjoitti:KunkkuJ kirjoitti:No ei ainakaan bemmulla. Mulla on Jagulaari pitempää matkaa varten. Triumphin Tigeri vois toimia myös.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Olit jenkkilässä? Siellähän ei jampoilla kestä takapuoli edes työmatkaa. Kovilla jätkillä on takapuoli rautaa.KunkkuJ kirjoitti:Aika vähän tuolla aiemman kuvan maisemissakaan tuli vastaan Triumppeja tai Harrikoita. Ne kun on tehty enempi korttelipyöritykseen.Erño kirjoitti:KunkkuJ kirjoitti:No ei ainakaan bemmulla. Mulla on Jagulaari pitempää matkaa varten. Triumphin Tigeri vois toimia myös.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Juuh, siellä maantieliikennekulttuurin kehdossa ja luvatussa maassa tuli käytyä. Eipä ollut kummoinen paikka.Erño kirjoitti:Olit jenkkilässä? Siellähän ei jampoilla kestä takapuoli edes työmatkaa. Kovilla jätkillä on takapuoli rautaa.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Luulen että ei moni veivaa millään customilla sellaista taivalta kuin tuolla kunkun GS:llä pystyy veivaamaan. Ilman paikkojen jumiutumista/hajoamista. Sen verran on kokemusta, ei toki tuollaisesta kunkun pyörästä mutta customeista ja matkapyöristä. Ainoa vika tuollaisessa GS:ssä on sen hankinta hinta. Se ei sovi köyhälle.Erño kirjoitti:Olit jenkkilässä? Siellähän ei jampoilla kestä takapuoli edes työmatkaa. Kovilla jätkillä on takapuoli rautaa.KunkkuJ kirjoitti:Aika vähän tuolla aiemman kuvan maisemissakaan tuli vastaan Triumppeja tai Harrikoita. Ne kun on tehty enempi korttelipyöritykseen.Erño kirjoitti:KunkkuJ kirjoitti:No ei ainakaan bemmulla. Mulla on Jagulaari pitempää matkaa varten. Triumphin Tigeri vois toimia myös.