iPhone 3GS kuulokket ei mene sisään
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone 3GS kuulokket ei mene sisään
Viesti Kirjoittaja odc »
Reilun vuoden vanhassa iPhone 3GS:ssa ei suostu kuulokkeet menemään sisään, vaan ikään kuin pomppaavat ulos. Onko kellään muulla tullut tällaista vastaan ja jos joo, niin miten saatu hoidettua kuntoon?
-
Re: iPhone 3GS kuulokket ei mene sisään
Viesti Kirjoittaja imasan »
Omassa pari vuotta vanhassa 3G:ssä oli sama vika ja lisäksi ääni pätki toisessa kuulokkeessa. Kuulokeliittimen pohjalle oli kertynyt varmaan taskusta nukkaa, kaivelin sen hammastikulla pois ja avot, taas toimii.
-
Viesti Kirjoittaja Laser Karaoke »
Mulla itse asiassa oli vastaava ongelma n. 6kk sitten 3GS:n kanssa. En saanut kuulokeplugia enää pohjaan asti, vaan se jäi ikään kuin puolitiehen.
Yritin tsekata, mitä kuulokeliitännässä teki homman niin mahdottomaksi, mutta en nähnyt mitään.
Vein sitten Soneran kautta huoltoon, ja n. viikon päästä sain puhelimen takaisin - huoltoliikkeen mukaan 'kuulokeliitäntä puhdistettu', eli enpä sitten keksi mitä roskaa sinne meni sisään...
Ikävä kyllä en saanut mistään vinkkiä siitä, miten olisin voinut fiksata tämän itse, mutta en yllättyisi jos se olisikin suhteellisen helppoa. Ei kuitenkaan suositeltavaa, jos voi viedä huoltoonkin.![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Yritin tsekata, mitä kuulokeliitännässä teki homman niin mahdottomaksi, mutta en nähnyt mitään.
Vein sitten Soneran kautta huoltoon, ja n. viikon päästä sain puhelimen takaisin - huoltoliikkeen mukaan 'kuulokeliitäntä puhdistettu', eli enpä sitten keksi mitä roskaa sinne meni sisään...
Ikävä kyllä en saanut mistään vinkkiä siitä, miten olisin voinut fiksata tämän itse, mutta en yllättyisi jos se olisikin suhteellisen helppoa. Ei kuitenkaan suositeltavaa, jos voi viedä huoltoonkin.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Kat Da »
Jos siellä on oikeasti vaan nukkaa joka ei näy ulospäin ja neulalla ei saa kaivettua ni miten olis että vie imurin putken siihen lähes kiinni. Imaisee ainakin kevyet nukat pois. Paras tapa puhdistaa ainakin läppärin kaikenmailman holet.
Black iPhone 4, 16gb, unlocked
Peilikalvot tulossa molemmin puolin sekä tyttökimaltava strassihärpäkkä kuori toki!
Sähkönsininen iPod Nano 16gb jotta luurissa jäisi akkua soittamiseenkin =)
Peilikalvot tulossa molemmin puolin sekä tyttökimaltava strassihärpäkkä kuori toki!
Sähkönsininen iPod Nano 16gb jotta luurissa jäisi akkua soittamiseenkin =)
-
Viesti Kirjoittaja Los Fatsos »
Mulla oli myös vastaava ongelma. Lasinvaihdon (hupsis) yhteydessä putsattiin roskat veke tuolta kuulokereiästä ja alkoi taas toimia. Kuulostaa siis roskilta myös muilla.
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka