Mulla suunnilleen samanlainen tilanne, matkailen junalla viikottain n. 4 tuntia ja olen yhden illan viikossa hotellihuoneessa, jossa ei välttämättä ole wifiä saatavissa. Kotona käytän wifiä.jimhoyle kirjoitti:Jos ei kauheasti innostu maksamaan uudesta 3G-liittymästä iPadia varten, mutta silti pitäisi junassa ym. iPad-nettiä vähän käyttää, niin mitä järkeviä vaihtoehtoja jää jäljelle? Minulla on jo Nokian bluetooth-puhelimessa DNA:n 384 Matkanetti, 3e/kk. Onko joku kokeillut tetheröintiä puhelimesta 384 wifi/bluetooth/usb? Onko ihan tuskaa?
En käyttäisi kai hirveän usein sitä 3G-nettiä iPadissa. Mutta onko parempi unohtaa kikkailut ja ostaa silti oma liittymä iPadiin? Mikä on halvin liittymä pelkkään satunnaiseen iPad-datakäyttöön? Uumoilisin, että 384 riittää, mutta tiedä sitten..
Se ainakin vaikuttaisi toivottomalta idealta, että vaihtelisi micro-adapterin avulla puhelimen SIM:iä iPadiin ja takaisin.
3G-datan määrät liikkuvat siinä 800 MB:n tuntumassa per kuukausi. Otin Soneralta tuon 1GB:n liittymän mikrosim-kortilla, joka tuntuu sopivalta ratkaisulta.