Aamukaffella/teellä/kaakaolla...ja kaffella muuten vaan...
-
Re: Aamukaffella/teellä/kaakaolla...ja kaffella muuten vaan.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Amikselle tiedoksi että kaikki mikä on lähempänä kuin 50 metriä ovesta on ovenpielessä. 8)
Miihkalille tiedoksi ettei täällä mikään rönsyile vaan kasvaa hienosti, ei tarvita mitään ihmeen ruukkuja siihen hommaan. Siellä kaapunnissa varmaan tarvitaan ja vesikin sinne pitää ruuan lisäksi kuskata täältä maalta.
Kaupungeissa ei taida kasvaa kuin ituhippejä ihan omasta takaa. Joten herääkin kysymys, onko kaupunkilaisuus vaikuttanut vahongollisesti hedelmällisyyteen? 8)
Nyt Kultsu Katriinaa ja portahille tupakille, ei tartte ahtautua mihkään pieneen 1 neliön parvekelodjuun.
-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
KunkkuJ kirjoitti:
Posti kulkee, sähköä tulee töpseleistä

Melko vaarallista, yleensä sähkö tulee pistorasiasta.
Töpseli>tepseli=Sähkölaitteen virtajohdon päässä oleva sähköpistoke, joka työnnetään pistorasiaan
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
No just. Tuommosia ihmisiä kasvaa vain kaupungeissa. Kun niillä ei ole mitään järkevää tekemistä, yrittävät osoittaa älykkyyttä saivartelemalla.darthmother kirjoitti:KunkkuJ kirjoitti:
Posti kulkee, sähköä tulee töpseleistä![]()
Töpseli>tepseli=Sähkölaitteen virtajohdon päässä oleva sähköpistoke, joka työnnetään pistorasiaan

Minun kanssa ei kannata yrittää, sähkötyötkin olen tehnyt aina itse. On paljon näppärämpää, kun sähköä saa kahden tapin päästä, eikä sitä tartte kaivella jostain rei'istä esille.
-
Onkin tainnut lyödä sormille ainakin yhden kerran liikaa?KunkkuJ kirjoitti:No just. Tuommosia ihmisiä kasvaa vain kaupungeissa. Kun niillä ei ole mitään järkevää tekemistä, yrittävät osoittaa älykkyyttä saivartelemalla.darthmother kirjoitti:KunkkuJ kirjoitti:
Posti kulkee, sähköä tulee töpseleistä![]()
Töpseli>tepseli=Sähkölaitteen virtajohdon päässä oleva sähköpistoke, joka työnnetään pistorasiaan![]()
Minun kanssa ei kannata yrittää, sähkötyötkin olen tehnyt aina itse. On paljon näppärämpää, kun sähköä saa kahden tapin päästä, eikä sitä tartte kaivella jostain rei'istä esille.
-
Tämä kertoi kaikenKunkkuJ kirjoitti:Minun kanssa ei kannata yrittää
-
Ei tunnu missään tuollaiset pienet nipistykset tällaiseen raavaaseen maaseudun kasvattiin. Täällä on tapana tehdä nuo sähkötyötkin aina ilman virran pois kytkemistä. Sillai näkee kytkentöjen vaikutukset nopeammin. Jos ei savu peitä näkymiä.darthmother kirjoitti:Onkin tainnut lyödä sormille ainakin yhden kerran liikaa?
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kyllä minä olen harrastanut tuota kaupungissakin. Tietää sitten paljon paremmin missä piuhassa virta kulkee.KunkkuJ kirjoitti:Ei tunnu missään tuollaiset pienet nipistykset tällaiseen raavaaseen maaseudun kasvattiin. Täällä on tapana tehdä nuo sähkötyötkin aina ilman virran pois kytkemistä. Sillai näkee kytkentöjen vaikutukset nopeammin. Jos ei savu peitä näkymiä.darthmother kirjoitti:Onkin tainnut lyödä sormille ainakin yhden kerran liikaa?
-
Viesti Kirjoittaja Nessa »
White iPhone 3G S 16GB <3
iMac 24" (Early 2008)
-
Stupid Llamas!
-
Tunnustan,lampunkannasta meni sormen kautta sisään ja napsahti otsasta ulos varjostimen kehikkoon. Hetken maailma oli vitivalkoinenMacco kirjoitti:Kyllä minä olen harrastanut tuota kaupungissakin. Tietää sitten paljon paremmin missä piuhassa virta kulkee.KunkkuJ kirjoitti:Ei tunnu missään tuollaiset pienet nipistykset tällaiseen raavaaseen maaseudun kasvattiin. Täällä on tapana tehdä nuo sähkötyötkin aina ilman virran pois kytkemistä. Sillai näkee kytkentöjen vaikutukset nopeammin. Jos ei savu peitä näkymiä.darthmother kirjoitti:Onkin tainnut lyödä sormille ainakin yhden kerran liikaa?
ja ohtaan nousi kuhmu...taisi älystäkin hävitä samalla se tärkeä hitunen

-
Yrititkös ruveta valopääksi?darthmother kirjoitti:Tunnustan,lampunkannasta meni sormen kautta sisään ja napsahti otsasta ulos varjostimen kehikkoon. Hetken maailma oli vitivalkoinenMacco kirjoitti:Kyllä minä olen harrastanut tuota kaupungissakin. Tietää sitten paljon paremmin missä piuhassa virta kulkee.KunkkuJ kirjoitti:Ei tunnu missään tuollaiset pienet nipistykset tällaiseen raavaaseen maaseudun kasvattiin. Täällä on tapana tehdä nuo sähkötyötkin aina ilman virran pois kytkemistä. Sillai näkee kytkentöjen vaikutukset nopeammin. Jos ei savu peitä näkymiä.darthmother kirjoitti:Onkin tainnut lyödä sormille ainakin yhden kerran liikaa?
ja ohtaan nousi kuhmu...taisi älystäkin hävitä samalla se tärkeä hitunen
-

-
Täällä torstai käynnistyy kahvin voimin. Lisänä mustaa leipää ja kylmää kalkkunaa.
Tässä vielä maalaishuumoria aamuksi: http://1x.com/photos/humour/33536/
-
Vai on se miihkalikin jo nuin pahaksi päässyt että kärsii kylmää kalkkunaa. Ei mene nyt hyvin urbaanilla citylapsella ollenkaan, en sentään narkkariksi olisi uskonut. Toisaalta nuo onki niitä kaupunkilaisten vaivoja.
Mutta jos vaikka hieman ruisleipästä ja kultsi katariinaa....
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
-
Kultsi Katriinaa ja kauraleipästä lunssiksi, ei hassumpata. Löysinkin äsken tuolta maailmalta sarjakuvan Kunkusta ja Amiksesta, postasin sen tuonne yleiseen ihmettelyketjuun. Olisihan se sopinut kyllä Lovejoylle ja sille lentoemosellekkin. 8)
Jospas taas tutkiskelis sähkö ja radio tekniikkaa.
-
Se joka pelaa hyvin pitää valtit käsissään
Lyö loppuun aina ässän aamen se on tässä
Mä otin potin taas se sanoo pelureille
Kiitos teille tähän loppuu satumaa
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Pah, painun tonne partsulle omiin oloihini, ei tota ny kestä millään.

Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
MITEN NIIN MINUSTA LÄHTENYT??amanita kirjoitti: Jokin epidemiakin saattaa olla kyseessä, Kunkusta lähtenyt ihan taatusti.

-
Amis on sen verran oikeassa että on tullut karahkasta ja muista osumaa otsaan mutta ne ei ole mitenkään merkittävästi heikentäneet järjenjuoksua. Kunkusta en ole saanut mitään tartuntoja, olen siitä onnistuneesti pysynyt etäällä jo vuosi kymmeniä.
Mutta nyt olis teeri kiehumassa kattilassa ja sumpit olis pihissy valmiiksi, eli kultsia kitusiin.
-
Carde kirjoitti:Kunkkuhan siis on jo Wanha pukki, se on myös onnistunut sekoittamaan taas kerran partaveitsen ja perunaveitsen. No annettakoon se noin seniilille kääkälle jo anteeksi. On sillä jo sen verran paha tuo atsalea...
Amis on sen verran oikeassa että on tullut karahkasta ja muista osumaa otsaan mutta ne ei ole mitenkään merkittävästi heikentäneet järjenjuoksua. Kunkusta en ole saanut mitään tartuntoja, olen siitä onnistuneesti pysynyt etäällä jo vuosi kymmeniä.
Mutta nyt olis teeri kiehumassa kattilassa ja sumpit olis pihissy valmiiksi, eli kultsia kitusiin.

Se on yhdyssana, hölmö!
-
Viesti Kirjoittaja Lex1 »
Mistäs nyt kiikastaa, kun ehdin ihka ensimmäisenä kirjoittamaan tänne, ja kaffettelemaan? 8)
Onkos maailmankirjat sekaisin kun ei porukkaa näy aamu kaffeella, vai onko väsy iskenyt baarissa käpälään?

Itse heräilin jo tuossa 6 aikoihin, joka on kyllä aikas myöhään minun aikatauluissa, mutta olkoon. Nukuin kuitenkin kohtuullisen hyvin ja riittävän pitkän yön.
Ei kun kamera "kaulaan", ylös, ulos ja lenkille. 8)
Hyvää viikonloppua kaikille
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Baarien vaikutuksista en osaa sanoa. Minä nukuin ilmankin varsin mainiosti pitkän yöunen. Maailmankirjat ovat kaiketi olleet jo ties kuinka pitkään sekaisin, joten sen suhteen tuskin on uutta auringon alla. Nyt kuitenkin hiukset kuosiin, suihku ja kahvia.Lex1 kirjoitti:Huomenix tai oikeastaan päivääx
Mistäs nyt kiikastaa, kun ehdin ihka ensimmäisenä kirjoittamaan tänne, ja kaffettelemaan? 8)
Onkos maailmankirjat sekaisin kun ei porukkaa näy aamu kaffeella, vai onko väsy iskenyt baarissa käpälään?![]()
-
Täällä yritetään vieläkin toipua tuosta Amiksen ja Kunkun aiheuttamasta järkytyksestä. Ei tuommoisia järkyttäviä tunnustuksia tällainen hennon maalaispojan mielipuoli tahdo kestää. Täytyykin selvittää että jos sain jotain traumoja, niin kuka on korvausvelvollinen ja missä muodossa korvaukset voi periä. Siis en ole menossa kunkun periä lähellekkään.
Samalla mietin nuota Miihkalin aamutoimia, miksi ihmeessä tukka pitää pistää jonoon ennen suihkuun menoa? Tää on taas joku savolaisten taikausko judanse?
Noh kultsu katriinaa kitusiin saavillinen tai pari.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka