Helsingin silitysrautatalo eilen iltapäivällä.
Viesti Kirjoittaja hipics »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Joni-Pekka »
Viesti Kirjoittaja hipics »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Horisontti on vinossaSalamijakk kirjoitti:Lomakuvia, 2MB kännykkäkameralla:
Helsinki itään:
Helsinki länteen:
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja Lex1 »
Viesti Kirjoittaja Touho »
No jaa, tylsä ja tylsä. Värimaailma on ihan mukava, ja tuollainen kuva olisi vaakakuvana mainio työpöydän taustakuva. Pystykuvana kävisi vaikka jonkun julkaisun taustana tjms.Tauvo kirjoitti:Tylsä syksykuva, mutta tulipahan laitettua...
Heh...Touho kirjoitti:No jaa, tylsä ja tylsä. Värimaailma on ihan mukava, ja tuollainen kuva olisi vaakakuvana mainio työpöydän taustakuva. Pystykuvana kävisi vaikka jonkun julkaisun taustana tjms.Tauvo kirjoitti:Tylsä syksykuva, mutta tulipahan laitettua...
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Kuva on suorastaan impressionistisen kaunis. Ei heti uskoisi, että se on Suomesta. Värit ovat niin rikkaat.amanita kirjoitti:Syysaamun lumo
Viesti Kirjoittaja Macco »
Rajasit kuvaa oikealta? Huono veto sikäli, että oikealla oleva tila toi jännitettä kuvaan, ja muodosti odotusta: veneet ovat jossakin välissä lähdössä matkalle kohti tuntematonta. Ja se oikealla oleva tyhjyys näytti hyvältä.amanita kirjoitti:Syysaamun lumo
Viesti Kirjoittaja Carde »
Näkeehän sen että on turuust jossa Lovejoy on pärisemässä sillä ympäristökatastrofillaan ja myrkyttämässä ilmaa. Toisaalta turku on siihen juuri oikea paikka... 8)Mikael K. kirjoitti:Kuva on suorastaan impressionistisen kaunis. Ei heti uskoisi, että se on Suomesta. Värit ovat niin rikkaat.amanita kirjoitti:Syysaamun lumo
Äh, juu rajasin, kun se jotenkin vaikutti olevan epätasapainossa. Pitänee laittaa kaksi versiota esille. Jooo...Macco kirjoitti:Rajasit kuvaa oikealta? Huono veto sikäli, että oikealla oleva tila toi jännitettä kuvaan, ja muodosti odotusta: veneet ovat jossakin välissä lähdössä matkalle kohti tuntematonta. Ja se oikealla oleva tyhjyys näytti hyvältä.amanita kirjoitti:Syysaamun lumo
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Minä olen matkustanut tuolla laivalla pikkuskidinä Tukholmaan. Tulipa outo fiilis.amanita kirjoitti:Saimme juuri Aura-jokeen kunnostetun ja pitkän historian omaavan [url=http://www.turkusteamers.com/ulkomaanli ... laiva.html]Bore-laivan.[/url
Sama fiilis tuli minulla sitä aiempaa kuvaa katsoessa, siksi rajasin.Mikael K. kirjoitti:Minä olen matkustanut tuolla laivalla pikkuskidinä Tukholmaan. Tulipa outo fiilis.amanita kirjoitti:Saimme juuri Aura-jokeen kunnostetun ja pitkän historian omaavan [url=http://www.turkusteamers.com/ulkomaanli ... laiva.html]Bore-laivan.[/url
Siitä edellisestä kuvasta. Jostakin syystä pidän enemmän rajatusta versiosta. Eli siitä, jossa oikealla ei ole vettä. Ehkä avarampi taivas vaikuttaa kuvaan ja sen tasapainoon. Oikealle jää tyhjä aukko, jossa ei ole mitään ja se ahdistaa.
Viesti Kirjoittaja Generig »
Kaunis kuva!Generig kirjoitti:Viikko sitten napsittu. Kuvankäsittely on ihan täydellisesti hakusessa kaikin puolin. Mutta esille silti. Ei muuten tuo 100 kiloa tahdo riittää järkevään tulokseen. Tai sitten olen vain osaamaton joka on se todennäköisempi vaihtoehto.
Viesti Kirjoittaja Generig »
Harjoittelun piikkiin menee, noviisi kun vielä olen. Toki tuo ketjun otsikossa kulkeva 100kt raja erehdytti myösamanita kirjoitti: Kaunis kuva!
Oletko huomannut, että voit ladata liitetiedostona maksimissaan noin megaisen kuvan: Kurkista viestinkirjoituslaatikon alla olevaa Liitetiedostot-namikkaa.
Viesti Kirjoittaja hatey »