Millä vekottimella?Mailia kirjoitti:GTA on ihana. Olen pelannut sen läpi ainakin 4 kertaa, kohta viides.Anghorn kirjoitti:Minäpä minä. Eilen tuli vielä kaverilta ostettua GTA IV ja lainattua MW2. Tekemisen puute – mitä se on?
Viimeisin Ostoksesi 2
-
- Ylläpitäjä
Re: Viimeisin Ostoksesi 2
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
PC:llä tietysti. Ei ole muita vekottimia pelaamista varten.Anghorn kirjoitti:Millä vekottimella?Mailia kirjoitti:GTA on ihana. Olen pelannut sen läpi ainakin 4 kertaa, kohta viides.Anghorn kirjoitti:Minäpä minä. Eilen tuli vielä kaverilta ostettua GTA IV ja lainattua MW2. Tekemisen puute – mitä se on?
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Ei ole vai "ei ole"?Mailia kirjoitti:PC:llä tietysti. Ei ole muita vekottimia pelaamista varten.Anghorn kirjoitti:Millä vekottimella?Mailia kirjoitti:GTA on ihana. Olen pelannut sen läpi ainakin 4 kertaa, kohta viides.Anghorn kirjoitti:Minäpä minä. Eilen tuli vielä kaverilta ostettua GTA IV ja lainattua MW2. Tekemisen puute – mitä se on?
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Ei ole!Anghorn kirjoitti:Ei ole vai "ei ole"?
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Rajalasta 299,-
Ei paha.
-
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Voi muna. Nyt kun olis rahaa liialti ni vois tilata...Tauvo kirjoitti:AF-S Nikkor 50mm f/1.4G.
Rajalasta 299,-
Ei paha.
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Tässä ei ole sitä toista enteriäkään, vai oliko se return, mun pitää siis siirtää sormia kauheen kauas aina välillä. Mä haluan iBookin takas! Tuolla on kaikenlaisia ihme hieroglyfejäkin noissa F-nappuloissa. Eikä hiiressä ole enää edes yhtä nappulaa. Tai siis tässä hiplauslevyssä.
Eikä omppunäppäimessä ole omppua!
-
Viesti Kirjoittaja hatey »

![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
ja LaCie soijapapupussi iPadille.
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
Elämä on joskus silkkaa helevettiä ja tuo on todella joillekin julmaa todellisuutta.Maza kirjoitti:Nonni. MacBook Pro. Sanonpa vaan, että tää näppis on ihan kökkö ja Snow Leopard näyttää hassulta ja Mail sekoilee. Kyllä Tiger ja iBook oli parempi.
Tässä ei ole sitä toista enteriäkään, vai oliko se return, mun pitää siis siirtää sormia kauheen kauas aina välillä. Mä haluan iBookin takas! Tuolla on kaikenlaisia ihme hieroglyfejäkin noissa F-nappuloissa. Eikä hiiressä ole enää edes yhtä nappulaa. Tai siis tässä hiplauslevyssä.
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Sinä se osaat pukea ajatukset sanoiksi! Vaikka ei ajatuksia niitä olisikaan. Ei tässä auta, kuin kaataa vähän isleyläistä viskiä lasiin.Jone kirjoitti:Elämä on joskus silkkaa helevettiä ja tuo on todella joillekin julmaa todellisuutta.Maza kirjoitti:Nonni. MacBook Pro. Sanonpa vaan, että tää näppis on ihan kökkö ja Snow Leopard näyttää hassulta ja Mail sekoilee. Kyllä Tiger ja iBook oli parempi.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja hipics »
Nyt on rokwellin keni ylpeä..
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
-
Viesti Kirjoittaja Glone »
-
Viesti Kirjoittaja RedDelicious »
– – –
iMac QuadCore i5 21,5" Mid 2011, 2,7 Ghz, 16 GB, 1 TB, Mac OS X 10.11.6
MacBookAir M1, 13"
-
Viesti Kirjoittaja Matti Niemelä »

-
Viesti Kirjoittaja Rauno Repomies »
No ei kyllä nauti! Viina on pahaa, viinapannun sijainnista ja potun hinnasta riippumatta.Macco kirjoitti:Hmmm... Kaikki MacBook Pron omistajat nauttivat Islay-viskejäTästä on ehdottomasti pääteltävä jotain...
Terveisin "minä juon nyt kahvia" liiton MBP-käyttäjä.
-
Viesti Kirjoittaja Aries »
Mutta asiaan. Neljä levyä tilasin Play.comista ja nyt sitten odotellaan millonkahan nuo mahtavat perille saapua. Toimitusajat ovat omalla kohdalla vaihdelleet "kevyesti"...
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja iCook »
Play on kyllä luotettava ja edullinen paikka tilata levyjä. Itse olen pikkuisen vajaa 300 levyä sieltä tilannut. Yksi on kadonnut matkalle, jolle sillekin sain korvaavan tuotteen nopeasti tilalle hyvin lyhyellä reklamoinnilla. Ehkä viiden levyn kohdalla on matka kestänyt sen verran kauan, että on jo alkanut epäilyttää.Aries kirjoitti:Mies joka ei juo Islaylta tullutta viskiä on kyllä jotenkin epäilyttävä...
Mutta asiaan. Neljä levyä tilasin Play.comista ja nyt sitten odotellaan millonkahan nuo mahtavat perille saapua. Toimitusajat ovat omalla kohdalla vaihdelleet "kevyesti"...
-
-
Viesti Kirjoittaja Aries »
Tuo viimeinen nurina ei ollut niin paha kun sen ehkä ymmärtää... Kaikki levyt ovat tähän mennessä tulleet (yhtä lukuun ottamatta, mutta sekin saatiin yhdellä sähköpostilla), joten eipä tuosta firmasta ole juurikaan muuta kuin positiivista sanottavaa. Vaihteluväli postintulolla vaan tuppaa olemaan jotain viikon ja kuukauden välillä..iCook kirjoitti:Play on kyllä luotettava ja edullinen paikka tilata levyjä. Itse olen pikkuisen vajaa 300 levyä sieltä tilannut. Yksi on kadonnut matkalle, jolle sillekin sain korvaavan tuotteen nopeasti tilalle hyvin lyhyellä reklamoinnilla. Ehkä viiden levyn kohdalla on matka kestänyt sen verran kauan, että on jo alkanut epäilyttää.Aries kirjoitti:Mies joka ei juo Islaylta tullutta viskiä on kyllä jotenkin epäilyttävä...
-
Viesti Kirjoittaja iCook »
Jep, en tuota toki nurinana ottanutkaan. Tulipahan vain kerrottua omia kokemuksia kyseisestä verkkokaupasta.Aries kirjoitti:Tuo viimeinen nurina ei ollut niin paha kun sen ehkä ymmärtää... Kaikki levyt ovat tähän mennessä tulleet (yhtä lukuun ottamatta, mutta sekin saatiin yhdellä sähköpostilla), joten eipä tuosta firmasta ole juurikaan muuta kuin positiivista sanottavaa. Vaihteluväli postintulolla vaan tuppaa olemaan jotain viikon ja kuukauden välillä..iCook kirjoitti:Play on kyllä luotettava ja edullinen paikka tilata levyjä. Itse olen pikkuisen vajaa 300 levyä sieltä tilannut. Yksi on kadonnut matkalle, jolle sillekin sain korvaavan tuotteen nopeasti tilalle hyvin lyhyellä reklamoinnilla. Ehkä viiden levyn kohdalla on matka kestänyt sen verran kauan, että on jo alkanut epäilyttää.Aries kirjoitti:Mies joka ei juo Islaylta tullutta viskiä on kyllä jotenkin epäilyttävä...
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka