yaman kirjoitti:Sori, pakko puuttua tähän vaikka asia ei koske minua millään lailla.
Amanita väittää ihan tosissaan että kun on voittanut koneen eikä käytännössä maksanut rahaa (jätetään työtunnit pois) siitä niin ei voi pyytää sitä summaa mitä koneesta saisi? Millä logiikalla tuo noin menee? Kieltääkö laki? Nyt vit*u ihan oikeesti

Ette te voi hel*vetti vaatia tommosta täällä
Amanita on ilmeisesti tämän suomen suurimman Apple palstan "pääjehu"? Sanotaan vaikka että joku jälleenmyyjä jostain ihme syystä palkitsee sinut esim "sanoman levittämisestä" uudella pro bookilla, eikä sulla ole tarvetta sille, niin sovitaanko että myyt sen minulle 200 euroon? Pistähän infoa jos näin käy. Lupaan ostaa sen sulta.
Bannit napsahtaa todennäkösesti jostain "epäasiallisesta käytöksestä/vitt*ilusta" mut antaa mennä. Sainpahan sanottua asiani.
Sori, pakko puuttua tähän, koska asia koskee minua aika lailla.
Kaipaan lainausta mainitusta väittämästäni, huolellisellakaan tutkimisella en löytänyt sellaista.
Vaikka olen täällä usein "suuna ja päänä" en ole pääjehu. Pääjehu on
fiMUG. Valitukset voi osoittaa halutessaan vaikka ihan suoraan sinne.
Jälleenmyyjäkontakteja minulla on ollut vain yksi, Turun Varimport, josta olen normihinnoilla ostanut laitteita ja niitä siellä normihinnoilla tarvittaessa korjauttanutkin. Palvelu on siellä aina ollut ystävällistä ja asiantuntevaa, eikä sillä ole ollut mitään tekemistä homppuiluni kanssa, rivijäsenenä olen siellä muinoin asiointinikin aloittanut .
Koska minun tapanani ei ole vitt*uilla, ei tule mieleenikään bannata lukutaidottomuudesta.
Eiköhän tuo minunkin osaltani ollut tuossa.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Jos tietää kysymyksen, tietää jo puolet. -Herbert Boyer-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen •
http://appleusers.fi/