juippi92 kirjoitti:Käytössäni on Jenkeistä ostettu sim-lukittu 3g. Päivitin tyhmyyttäni puhelimeen 4.1 softan. JB onnistuu, mutta unlock ei. Bootloader on 05.09. Modeemin firmware on 05.14.02.
Tarkoittaako tämä, että voin heittää hyvästit koko puhelimelle puhelimena.
Huh huh tätä on ketjun aikana kysytty varmaan joka sivulla... Ei peli ei ole menetetty vaan joudut odottamaan ratkaisua siihen asti kun se julkaistaan.
Viimeksi muokannut IIIMacci, 4.10.2010 klo 23.43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lähetin iPhone 4:sen 4.02 versiolla huoltoon pikselivian takia. Laite vaihdettiin ja takaisin tuli 4.01 versiolla varustettu. Eli jailbreak+unlock kehiin samantien Kerrankin oli kunnon tuuria
crapetti kirjoitti:Lähetin iPhone 4:sen 4.02 versiolla huoltoon pikselivian takia. Laite vaihdettiin ja takaisin tuli 4.01 versiolla varustettu. Eli jailbreak+unlock kehiin samantien Kerrankin oli kunnon tuuria
huhhuh! onnenpekka. hmmh, oiskohan tossa omassakin jotain vikaa...
Mulla lukee iPhone 3G S järjestelmäasetuksia kattellessa firmiksen kohalla 4.1, ja ei kai tuo nyt voi tarkoittaa samaa kuin 4.0.1??? Eihän? Kesti kyllä kaksi kertaa enne koo sain breikattua ko. firmiksen. Nyt pitäs sitte breikkaa iTouch 3G, minkä tiedot on windows koneella, eikä mitenkää taho natsaa, apuja?
4.0.1 ja 4.1 ei oo kyllä todellakaan sama asia, sen sanoo jo maalaisjärkikii.
Ja ei sitä puhelinta kannata yrittää huollolla "downgrade" kun toi jailbreak tulee tod näk nopeemmin ku puhelin huollosta.
Läppä kun varmaan jo yli kuukausi sitten tehtiin yhden tyypin kanssa kaupat yhdestä iPhone 3gs:stä missä oli softa solmussa ja jouduin sen 4.1 päivittämään. Puhelimessa olikin muitakin ongelmia myös joten päädyimme myyjän kanssa siihen että palautan luurin. Noh nyt se on sitten ollut mulla pöydällä käyttämättömänä jo tuon kuukauden odotellen breakia joka kohta toivottavasti tulee
juippi92 kirjoitti:Käytössäni on Jenkeistä ostettu sim-lukittu 3g. Päivitin tyhmyyttäni puhelimeen 4.1 softan. JB onnistuu, mutta unlock ei. Bootloader on 05.09. Modeemin firmware on 05.14.02.
Tarkoittaako tämä, että voin heittää hyvästit koko puhelimelle puhelimena.
Eikös tuon 3G:n voi normaalisti downgreidata 3.1.2:een tms. kun siinä ei ole sitä SHSH-kikkaretta? Ainakin näin olen ymmärtänyt. 3GS:ää ei sitten voikaan jos SHSH ei ole tallennettu. Itse ainakin kokeilisin 3.1.2 asennusta jos tuo on pelkkä 3G.
Kertokaa, mikä on helpoin tapa jailbreakata iPod touch 2g non-MC malli eli se vanhempi, jossa pyörii uusin iOS 4.1. Koneeni on MacBook Pro, jossa pyörii Mac OS X 10.6.4
EDIT. Monet näköjään suosittelevat käyttämään Redsnowta. Tuo ei ainakaan näytä liian vaikealta minulle Kannattaa jailbreakata tuolla vai onko tullut jo parempia/varmempia/turvallisempia tapoja jailbreakata?
Viimeksi muokannut Blaster-, 6.10.2010 klo 21.41. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Blaster- kirjoitti:Kertokaa, mikä on helpoin tapa jailbreakata iPod touch 2g non-MC malli eli se vanhempi, jossa pyörii uusin iOS 4.1. Koneeni on MacBook Pro, jossa pyörii Mac OS X 10.6.4
Voinko siis päivittää iPuhelimeni OS4.1:een ja tehdä Jailbreakin sitten kun tulee? Unlockia en tarvitse. Ja oliko jollakin ohjelmalla suositeltavaa ottaa (varmuus)kopio jostain ensin?
No olis jo aikakin.. Eihän tommosta venaamista kestä Erkkikää, onneks mul oli 3G, jonka jailbreakkasin jo aikaa sit... Nyt rupes himottaa iphone4nen kun kerran toi jb on ovella... Eks tää tuleva perustu siihen rauta-aukkoon eli tulevat Jbt on helppo ja nopee fixaa, kun Apple ei voi softapäivityksillä paikkailla koloa..?
Ihmetyttää et valmis on julkaistavaksi, ja todettu toimivaksi, mutta julkaistaan vasta ensiviikolla...tänäänhän on vasta keskiviikko...
Niinpä Kenties haluavat testata täyden toimivuuden joka on tietysti ihan hyvä juttu tai sitten valmistelevat palvelimiaan siihen kuntoon että kestää väestö ryntäyksen kun nuo julkaistaan