Moi!
Eilen se saapui nimittäin minulle uusi iphone 3g, mutta ongelmia on havaittu.
Tekstiviestin lähetys takkuaa. Viestien vastaanottaminen onnistuu ihan normaalisti, mutta lähetys ei onnistu.
Puhelimessa on 4.1 firmware ja saunalahden liittymä.
Hoituisiko ongelma liittymän vaihdolla esim. dna?
-Janne
Tekstiviestin lähetys ei onnistu
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
Tekstiviestin lähetys ei onnistu
Viesti Kirjoittaja varvig »
Viimeksi muokannut kallekilponen, 9.10.2010 klo 13.12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: otsikko selkeämmäksi ja siirto oikealle alueelle
Syy: otsikko selkeämmäksi ja siirto oikealle alueelle
-
Re: Tekstiviestin lähetys ei onistu.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Oletko ottanut yhteyttä saunalahden asiakaspalveluun? Tuo kuulostaisi siltä, että liittymässäsi olisi jotain pielessä.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
Re: Tekstiviestin lähetys ei onnistu
Viesti Kirjoittaja Friday »
Itsellä on sellainen ongelma, että puhelin välillä bugittaa niin, että viestin lähetys jää ihan loppuvaiheessa jumiin ja pitää käyttää puhelin lentokonetilassa ja sitten koittaa lähettää uudestaan.
Alan olla aika kypsynyt iPhoneen. Joskus mietin, että tähän ei voi olla kyllästymättä, mutta nyt lukuisat softavirheet ja tämä uusi iPhone 4 on kääntänyt hieman mielipidettä...
Uusin softa on aivan takapuoli. Kaikki OS ennen OS4 oli hyviä, mutta kun päivitin OS4 niin alkoi bugit yms yms yms. Ei hyvä.
Alan olla aika kypsynyt iPhoneen. Joskus mietin, että tähän ei voi olla kyllästymättä, mutta nyt lukuisat softavirheet ja tämä uusi iPhone 4 on kääntänyt hieman mielipidettä...
Uusin softa on aivan takapuoli. Kaikki OS ennen OS4 oli hyviä, mutta kun päivitin OS4 niin alkoi bugit yms yms yms. Ei hyvä.
Apple-juttuja vuodesta 2009.
-
Viesti Kirjoittaja grewi »
Mulla (iPhone) takkusi ennen yhdelle kaverille lähetettäessä (lähetyspalkki latautui melkein loppuun ja sitten viesti epäonnistui..) ja syy oli vastaanottajan puhelimen viestiasetuksissa (ei iPhone).. Kuulostaa, että jossain asetuksissa olisi siis sinullakin vika. Miten nyt noita lähetys- ja vastaanottoasetuksia säädetäänkään, niistä en itse kovin paljoa tiedä.
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Lieneekö tässäkin kysymys unlockatuista puhelimista. Jos on, peilistä löytyy syyllinen, ei Applesta.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Entäs oletko bootannut puhelinta?
Käytössä: ATK
-
Viesti Kirjoittaja varvig »
Ongelma ratkesi puhelimen buuttaamalla, nyt pelittää hyvin.
-
Viesti Kirjoittaja vemssi »
Vastaanottajan viestiasetukset ei normaalisti vaikuta tuon taivaallista viestin lähetykseen – paitsi yhdessä poikkeustapauksessa. Jos kaverisi lähettää sinulle viestin asetuksella 'Reply via same center' (käytä samaa keskusta tjsp.), niin lähettäessäsi vastausta ko. viestiin käytetäänkin kaverisi viestikeskusasetuksia, ei omiasi. Ja jos kaverisi on eri operaattorin asiakas kuin sinä itse, niin reisillehän se menee.grewi kirjoitti:Mulla (iPhone) takkusi ennen yhdelle kaverille lähetettäessä (lähetyspalkki latautui melkein loppuun ja sitten viesti epäonnistui..) ja syy oli vastaanottajan puhelimen viestiasetuksissa (ei iPhone).. Kuulostaa, että jossain asetuksissa olisi siis sinullakin vika. Miten nyt noita lähetys- ja vastaanottoasetuksia säädetäänkään, niistä en itse kovin paljoa tiedä.
Se iPhonen lähetyspalkki on muuten hieman hämäävä, sillä se viesti lähtee tosiasiassa vasta silloin, kun se palkki on melkein lopussa…
Holder of Plot 395158.
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka