CoB kirjoitti:Kerralla onnistui jailbreak ym. iPhoneen. Pari boottia joutui tekemään että cydia näkyi. Todella hienoa Taidan kuitenkin odottaa iltaan asti että suurin osa bugeista on korjattu jos niitä viellä on
Omaa ei viitsi rikkoa
Rikkoontuiko kellään Face Time puhelut?
Itelläni lakkasi toimimasta/näkymästä JB:N jälkeen koko Face Time kuvakkeet.
hei, täällä on ongelmia lisätä lähteitä Cydianiin, Puhelin on siis iphone 3gs 4.0.2 baseband 04.13.04, juuri jailbrekattu limera1n.
Tosiaan herjaa jotain html probmeemaa ultrasn0w asennuksessa, cydian listasta ei löydy mitään sourceja, eikä niiden lisääminen onnistu (ei löydä packettaja), yritän laitaa sourceja myös saurikin Cydia litasta mutta ei toimi.
Netti toimii normaalisti kuitenkin.
Hyvin tipahti Limera1n (http://limera1n.com/) Apple Iphone 4, jossa soneran kytky joten tämä puoli kunnossa.. Mutta tuo unlockkaus.
Puhelin on 4.1/02.10.04 softalla, ja ilmeisesti tuo unlockkaus ei vielä onnistu?? Yritin Ultrasn0win avulla, mutta aina vaan SIM lukituksesta herjaa.
kertokaa immeiset jos olette saaneet nyt asennettua jailbrakee/unlockia ilman ongelmia? Tässä nyt itse mietin et lähteekö vielä kokeileen noita
koska rivien välistä luettuna tuntuis olevan vielä hieman "vaiheessa" koko homma.
adeoussi kirjoitti:kertokaa immeiset jos olette saaneet nyt asennettua jailbrakee/unlockia ilman ongelmia? Tässä nyt itse mietin et lähteekö vielä kokeileen noita
koska rivien välistä luettuna tuntuis olevan vielä hieman "vaiheessa" koko homma.
Sivu taaksepäin nii siellä lukee että porukka saanu ongelmitta pistettyä luuriin,unlockkia ei pysty tekemään ellei kikkaile TinyUmbrellan kanssa
adeoussi kirjoitti:kertokaa immeiset jos olette saaneet nyt asennettua jailbrakee/unlockia ilman ongelmia? Tässä nyt itse mietin et lähteekö vielä kokeileen noita
Sivu taaksepäin nii siellä lukee että porukka saanu ongelmitta pistettyä luuriin,unlockkia ei pysty tekemään ellei kikkaile TinyUmbrellan kanssa
Joo kyllä oon noita nyt lukenut, mut on niin montaa mielipidettä et mitä kannattaa tehdä jne. No, ei kai tässä ole kumminkaa mitään menetettävää joten taidan pamauttaa
sit noiden ohjeiden mukaan ton jailbraken ja myös unlockin perään.
Viimeksi muokannut adeoussi, 10.10.2010 klo 16.28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on 3GS 3.1.3 ja aioin jailbreickaa sen limera1nia käyttäen. Mul on Spiritillä jailbreickattu 3.1.3 siis. Sit ku yritin päivittää iTunesissa iPhoneani 4.1 firmikseen, nii se jotenki epäonnistu ja sano vaan jotain et "käyttöjärjestelmä ei sovi laitteen kanssa"? Mitäs toi meinaa? Miten saan päivitettyäni iPhoneni jos se tommosta laittaa?
Pitääkö jotain tehä erilailla kuin että;
eka päivitän iTunesissa 4.1:seen ja sitten käytän limera1nia. Uskoisin et mulla on uus bootrom. Haittaako paljon.
Suuri kiitos vastanneille
Joo kyllä oon noita nyt lukenut, mut on niin montaa mielipidettä et mitä kannattaa tehdä jne. No, ei kai tässä ole kumminkaa mitään menetettävää joten taidan pamauttaa
sit noiden ohjeiden mukaan ton jailbraken ja myös unlockin perään.
Ite heitin 3gs malliin tuon ja sinne uppos ja hyvin toimii Tuo limera1n on ainakin nyt hyvillä mallillaan mutta taidan oottaa vielä hetken että viimeisetkin bugit on korjattu
Joo kyl toki tuollainen toiminta ärsyttää sceneä mut Geohotin aikaisemman perusteella vois sanoa että kyllä sil hommat on hanskassa. Beta 4 jo kuulostaa kokemuksien perusteelta jo ihan pätevältä... Eli en tiedä sit mikä on etuna odottaa greenpoisonia kun homman sais nyt jo hoidettua tolla... Lisää kokemuksia pliis. Yleensähän nää viel menee niin et vaan ne joilla on ongelemia niin on äänessä tyytyväiset on jo unohtanu koko ketjun...
IIIMacci kirjoitti:Joo kyl toki tuollainen toiminta ärsyttää sceneä mut Geohotin aikaisemman perusteella vois sanoa että kyllä sil hommat on hanskassa. Beta 4 jo kuulostaa kokemuksien perusteelta jo ihan pätevältä... Eli en tiedä sit mikä on etuna odottaa greenpoisonia kun homman sais nyt jo hoidettua tolla... Lisää kokemuksia pliis. Yleensähän nää viel menee niin et vaan ne joilla on ongelemia niin on äänessä tyytyväiset on jo unohtanu koko ketjun...
Sen verran lojaali päätin olla itselleni, ja odotella chronic dev. Julkaisua!
Vaikka varmasti pelittääki limera1n:llä!?
Muista en tiedä mutta itse annan ainakin roposen jos toisen
p0sixninjan suuntaan...ihan periaattenkin vuoksi!
Kaveri nähnyt vuoden vaivan työkalun valmistamiseen
Ja tässä palkkio.
Viimeksi muokannut Taikio, 10.10.2010 klo 18.37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
IIIMacci kirjoitti:Joo kyl toki tuollainen toiminta ärsyttää sceneä mut Geohotin aikaisemman perusteella vois sanoa että kyllä sil hommat on hanskassa. Beta 4 jo kuulostaa kokemuksien perusteelta jo ihan pätevältä... Eli en tiedä sit mikä on etuna odottaa greenpoisonia kun homman sais nyt jo hoidettua tolla... Lisää kokemuksia pliis. Yleensähän nää viel menee niin et vaan ne joilla on ongelemia niin on äänessä tyytyväiset on jo unohtanu koko ketjun...
Sen verran lojaali päätin olla itselleni, ja odotella croni dev. Julkaisua!
Vaikka varmasti pelittääki limera1n:llä!?
Muista en tiedä mutta itse annan ainakin roposen jos toisen
p0sixninjan suuntaan...ihan periaattenkin vuoksi!
Kaveri nähnyt vuoden vaivan työkalun valmistamiseen
Ja tässä palkkio.
kamk kirjoitti:Nyt kun Jailbreak on tullut, niin miten kauan on yleensä kestänyt että unlock:kin tulee ulos. Kun ei vielä kai "saisi" jailbreakata 3Gs jos haluaa jatkossa softallisen unlockin?
kamk kirjoitti:Nyt kun Jailbreak on tullut, niin miten kauan on yleensä kestänyt että unlock:kin tulee ulos. Kun ei vielä kai "saisi" jailbreakata 3Gs jos haluaa jatkossa softallisen unlockin?
Uppaan tämän kysymyksen..
Yleensä on mennyt vajaa kuukausi, ainakin muistaakseni.