Tuohan ei tosiaan ole luurin ongelma, vaan vika löytyy tuosta Opera Mini -selaimesta, samoja ongelmia olen huomannut sen kanssa. Se vaan on sen verran heikko selain, sille ei mahda mitään. Eipä Opera ole sitä juurikaan edes päivitellyt, mikä on sinällään harmi.abish kirjoitti:Hyvin luuri toiminut muuten, mutta Opera toimii armottoman tahmaisesti. Ihan scrollaus ja kaikki pätkii. Tarkempaa tietoa: iPhone 4 16gb Elisalta, uusin käyttis sisällä ja myös Operasta uusin versio. Kokeiltu sammuttaa pelkkä selain, kaikki sovellukset ja käynnistää puhelin uudestaan. Ei auta. Muuten ei haittais, mutta kun ei tuo gprs+Safari ole kovin toimiva ratkaisu. Muilla samoja ongelmia?
iPhone 4 viat/ongelmat
-
Re: iPhone 4 viat/ongelmat
Viesti Kirjoittaja inf »
-
Viesti Kirjoittaja tup1 »
-
Viesti Kirjoittaja KenSu »
Mulla on tuollaista taphtunut mokialaisellakin puhelimella. Tiedä sitten onko vika puhelimessa vai verkossa...tup1 kirjoitti: Eli minulle on soitettu, ja vastapäässä on hälyttänyt normaalisti. Minulle vaan ei tule mitään tietoa että puhelin soisi/olisi soinut. Onko kellään ollut samaa ongelmaa?
-
Viesti Kirjoittaja tup1 »
Ihan mielenkiinnosta, onko sulla multi-sim? itellä nimittäin on, ja aattelin voiko se vaikuttaa tohon.KenSu kirjoitti:Mulla on tuollaista taphtunut mokialaisellakin puhelimella. Tiedä sitten onko vika puhelimessa vai verkossa...tup1 kirjoitti: Eli minulle on soitettu, ja vastapäässä on hälyttänyt normaalisti. Minulle vaan ei tule mitään tietoa että puhelin soisi/olisi soinut. Onko kellään ollut samaa ongelmaa?
-
Viesti Kirjoittaja macister »
Mulla vanha 3Gs teki tuota silloin tällöin ja hankin multi-simmin vanhaan nokialaiseeni, josta päivän päätteeksi tarkistin, mitä iipponen on missannut. Multi-sim-noksu on käytössä toki edelleen, mutta ainakaan toistaiseksi ei iipponelkku ole puheluita hylkinyt - mitä nyt silloin tällöin mykistyy omia aikojaan heti puhelun aluksi (ehkä neljänneksessä puheluistani). Kyseessä luultavasti ominaisuus, ei vika.tup1 kirjoitti:Itsellä ollut pari kuukautta kohta 4 16gb. Yksi ongelma on vain ilmennyt, mutta se onkin sitten suuremman puoleinen. Nimittäin puhelin ei aina hälytä, kun minulle soitetaan. Avovaimo oli yrittänyt tässä viikolla soittaa noin 10 kertaa, hälyttänyt aivan normaalisti mutta minulla puhelin ei soi. Kun sitten tästä kuuntelin huutoa hetken, etten ole vastannut, kokeilin soittaa itse puhelimellani. Tuli teksti "puhelun suorittaminen epäonnistui". Käytin luurin kiinni ja ongelma hävisi. Mutta tänä aamuna luuri teki kuitenkin saman. Eli minulle on soitettu, ja vastapäässä on hälyttänyt normaalisti. Minulle vaan ei tule mitään tietoa että puhelin soisi/olisi soinut. Onko kellään ollut samaa ongelmaa?
-
Viesti Kirjoittaja saheyl »
Saapas nähdä saako liikkeestä uuden tilalle vai lähteekö huoltoon, ja miten pitkäksi aikaa...
-
Viesti Kirjoittaja HaluanOmenan »
Onko ihan normaalia että kun yhdistää puhelimen iTunesin kanssa puhelin käynnistyy uudestaan? Onko jossain asetuksissa muutettavissa? Puhelin on tosiaan kaatuillu kamera, desibelimittari, osoitekirja ja musiikki ohjelmista. Olen resetoinut puhelimen asetuksista. - Ei auttanut. Sen jälkeen palautin puhelimen tehdasasetuksiin ja otin puhelimen käyttöön uutena. (Tämänkin sai tehdä muutamaan kertaan koska iTunes kaatui kun yritin luoda siitä uutta puhelinta, lopulta se onnistui.) Mutta edelleen puhelin käynnistyy uudelleen omia aikojaan. Mitäs vielä voisi yrittää ennen kun taas pitää mennä Elisa Shopittiin, meinaan tällästä toimintaa en kyllä kattele uuteen päivitykseen asti.
iPod Touch 2.gen 16Gb
iPhone 4 16Gb
MacBook Pro (Mid 2012)
iPad Air 16Gb Cellular
-
Viesti Kirjoittaja juhagoespro »
Kuvakkeiden katoaminen on uusin päänvaiva. Aina kun vaihtaa sivua jokin kuvake katoaa.

-
Viesti Kirjoittaja Topsi »
1. Bluetooth-yhteys iphone 4 <-> Jawbone icon handsfree ei ole kovin hyvä. Joskus katkaisee bt-yhteyden vaikka olisi vain 2m päässä puhelimesta. Joskus taas saa olla 20m päässä ja edelleen toimii. (samassa paikassa siis). Apple discussoneissa oli aika moni muukin huomannu iphone / ios4 bluetooth ongelmat. Joku väitti että vika on vain kun wlan on päällä tms.
2. Puhelut katkeilee usein. Tämä on tympeä, kun ei voi olla varma siitä että johtuuko tämä nyt uudesta puhelimesta vai vastapuolesta vai mistä... Mutta muistaakseni vastaavaa ei vanhalla 3g:llä kovinkaan usein sattunut.
-
Viesti Kirjoittaja macister »
-
Viesti Kirjoittaja kupsukka »
Laittelin tuossa aiemmin viestiä omista bluetooth ongelmistani. En saa mitenkään yhteyttä iPhone 4:lla omaan Jawbone Iconiini, ei edes löydä tuota bluetooth haussa. Varmaan +10 eri laitteeseen testannut ja ainoa minkä löysi ja mihin sain iPhonen yhdistettyä, oli Garminin navigaattorin bluetooth handsfree, joka on vaan niin luokaton ettei sille olisi edes käyttöä.Topsi kirjoitti:Pari ongelmaa havaittu:
1. Bluetooth-yhteys iphone 4 <-> Jawbone icon handsfree ei ole kovin hyvä. Joskus katkaisee bt-yhteyden vaikka olisi vain 2m päässä puhelimesta. Joskus taas saa olla 20m päässä ja edelleen toimii. (samassa paikassa siis). Apple discussoneissa oli aika moni muukin huomannu iphone / ios4 bluetooth ongelmat. Joku väitti että vika on vain kun wlan on päällä tms.
2. Puhelut katkeilee usein. Tämä on tympeä, kun ei voi olla varma siitä että johtuuko tämä nyt uudesta puhelimesta vai vastapuolesta vai mistä... Mutta muistaakseni vastaavaa ei vanhalla 3g:llä kovinkaan usein sattunut.
Olisi todella tärkeää saada tuo toimimaan, apuja anyone?
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
-
Viesti Kirjoittaja ttee^mu »
saako latausta peruutettua jotenkin tai jtn vai pitääkö palauttaa alkp. asetukset?
ps. aamulla latasin ja vieläkin odottaaa...
-
Viesti Kirjoittaja terosa »
Boottaa puhelin -auttoi itsellä. Tämän jälkeen sovellus näkyy oikein asennettuna.ttee^mu kirjoitti:Elikkäs mulla on sellanen ongelma että kun koitin lataa app storesta ohjelman siinä näkyy vain odottaa ja nyt en pysty lataa mitään muita ohjelmia ikapulaan.
saako latausta peruutettua jotenkin tai jtn vai pitääkö palauttaa alkp. asetukset?
ps. aamulla latasin ja vieläkin odottaaa...
"Only those who do nothing make no mistakes."
-
Viesti Kirjoittaja i4U »
-
Viesti Kirjoittaja HaluanOmenan »
iPod Touch 2.gen 16Gb
iPhone 4 16Gb
MacBook Pro (Mid 2012)
iPad Air 16Gb Cellular
-
Viesti Kirjoittaja -Mage- »

Pieni mutta inhottava bugi

-
Viesti Kirjoittaja jjari »
Niin mikä se bugi on? Kyl mä wifillä mielellään käytän niin kauan kun on kantoalueella.
iPhone 4 16GB - 5.1
Airport Express N
Shuffle 2GB
-
Jep jos data liikkuu kirjekyyhkyä nopeammin... Eli juuri kun ollaan rajamailla niin voisi vaihtaa 3G:hen eikä roikkua wifissä missä siirtyy bitti minuutissa.jjari kirjoitti:Niin mikä se bugi on? Kyl mä wifillä mielellään käytän niin kauan kun on kantoalueella.
-
Viesti Kirjoittaja jjari »
Tämä nyt selvä. Vastaisuudessa kannattaa se varsinainen asian ydin myös kirjoittaa viestiin-Mage- kirjoitti:Jep jos data liikkuu kirjekyyhkyä nopeammin... Eli juuri kun ollaan rajamailla niin voisi vaihtaa 3G:hen eikä roikkua wifissä missä siirtyy bitti minuutissa.jjari kirjoitti:Niin mikä se bugi on? Kyl mä wifillä mielellään käytän niin kauan kun on kantoalueella.

iPhone 4 16GB - 5.1
Airport Express N
Shuffle 2GB
-
Jep "ajattelin" nopeammin kuin kirjoitinjjari kirjoitti:Tämä nyt selvä. Vastaisuudessa kannattaa se varsinainen asian ydin myös kirjoittaa viestiin-Mage- kirjoitti:Jep jos data liikkuu kirjekyyhkyä nopeammin... Eli juuri kun ollaan rajamailla niin voisi vaihtaa 3G:hen eikä roikkua wifissä missä siirtyy bitti minuutissa.jjari kirjoitti:Niin mikä se bugi on? Kyl mä wifillä mielellään käytän niin kauan kun on kantoalueella.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja grewi »
Tuommosesta "Glassgatesta" näyttäävät uutisoivan nytten kohtis innokkaasti. Ikäväähän tuo on - tiedä seivaako omaa puhelinta yhtään, että sekä edessä että takana on suojamuovit..
-
Viesti Kirjoittaja Captain Napalm »
Epäilen, että ongelma on verkossa. Ulkomailla on tullut vastaan isommalla porukalla, ettei juuri kenenkään puhelin soinut vaikka vieressä istuva kaveri soitti. Ilmeni aika randomisti. Tekstiviestit toimivat silloinkin luotettavammin, eli tekstailimme sitten aika ahkerasti =)... samoin Suomessa on käynyt, että tietyistä liittymistä soitettaessa tulee ilmoitus, ettei numero ole käytössä o.o mutta tämä on nyt tiettävästi korjattu, kun asiasta reklamoin.tup1 kirjoitti:Itsellä ollut pari kuukautta kohta 4 16gb. Yksi ongelma on vain ilmennyt, mutta se onkin sitten suuremman puoleinen. Nimittäin puhelin ei aina hälytä, kun minulle soitetaan. Avovaimo oli yrittänyt tässä viikolla soittaa noin 10 kertaa, hälyttänyt aivan normaalisti mutta minulla puhelin ei soi. Kun sitten tästä kuuntelin huutoa hetken, etten ole vastannut, kokeilin soittaa itse puhelimellani. Tuli teksti "puhelun suorittaminen epäonnistui". Käytin luurin kiinni ja ongelma hävisi. Mutta tänä aamuna luuri teki kuitenkin saman. Eli minulle on soitettu, ja vastapäässä on hälyttänyt normaalisti. Minulle vaan ei tule mitään tietoa että puhelin soisi/olisi soinut. Onko kellään ollut samaa ongelmaa?
-
Viesti Kirjoittaja i4U »
-
Viesti Kirjoittaja screamer555 »

Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka