amx1 kirjoitti:Eilen tuli tähän talouteen uunituore Mac Pro Two 2.4GHz Quad-Core Intel Xeon “Westmere” (8 cores)...Täysin rahan arvoinen koko laitos.
Mitä mahtoi ollenkaan maksaa? Mikä näyttis?
Maksoi paljon ja vielä vähän päälle...näyttiksenä ATI Radeon HD 5770 1GB...Aikaisemmin koneena ensimmäisen sukupolven Quad-Core Intel Xeon 2.66GHz ja sanotaanko että vanhaan koneeseen verrattuna tämä uusi on todella nopea...
Mac Pro 2x 2.4GHz Quad-Core Intel Xeon “Westmere” (8 cores), Logic Pro 9.1.5, Cubase 6.0.5, Macbook pro 15" 2,53ghz
RME Fireface 800, Iphone 5 16gb, Ipad 16gb.
Käykö uusimpien Pro koneiden muisteiksi (esim. 2.8GHz Quad-Core Intel Xeon “Nehalem” ) vaikkapa Verkkokauppa.comista löytyvät 1066MHz DDR3 ECC muistit vai pitääkö tässä vain odotella jotain erikoisempia muisteja? Tässä olen konetta harkitsemassa, mutta nuo Storen hinnat on sen verran kova katteisia, että ainakin muistit voisi hankkia jostain muualta...
jam1 kirjoitti:Käykö uusimpien Pro koneiden muisteiksi (esim. 2.8GHz Quad-Core Intel Xeon “Nehalem” ) vaikkapa Verkkokauppa.comista löytyvät 1066MHz DDR3 ECC muistit vai pitääkö tässä vain odotella jotain erikoisempia muisteja? Tässä olen konetta harkitsemassa, mutta nuo Storen hinnat on sen verran kova katteisia, että ainakin muistit voisi hankkia jostain muualta...
jam1 kirjoitti:Käykö uusimpien Pro koneiden muisteiksi (esim. 2.8GHz Quad-Core Intel Xeon “Nehalem” ) vaikkapa Verkkokauppa.comista löytyvät 1066MHz DDR3 ECC muistit vai pitääkö tässä vain odotella jotain erikoisempia muisteja? Tässä olen konetta harkitsemassa, mutta nuo Storen hinnat on sen verran kova katteisia, että ainakin muistit voisi hankkia jostain muualta...