Mua ei tavallaan harmita etten vaihtanut ennemmin. Nyt mulla tuntuu olevan TÄYDELLINEN kone
Olisihan sitä varmasti päässyt vähemmällä hikoilulla jos olisi jo aiemmin ollut Macci mutta nyt sitä osaa arvostaa vieläkin enemmän. Ottaen huomioon, että edellinen kone oli 800MHz Duron [:S]
Onnea Macmaailmaan[:D][:O]
Tää on uskomatonta koneet, tekniikka toimii ajatusten voimalla.
Tää iMac vei munki yöunet.
Ei pidä pelästyä. Tietääkseni bordelli ei vielä ole siirtynyt itsepalveluun
Siunatkoon[:-*]
ELÄMÄN JA KUOLEMAN VÄLISSÄ ON AIKA, KÄYTITPÄ SEN MITEN TAHANSA
- Salamijakk
Pakko laittaa tähän väliin tämmönen kliseetarina. Sain Macin maanantaina ja torstaina olin keskusteluissa yhden PC-kaverin kanssa joka kysyi että joko on kone tullu. Juu, maanantaina tuli, sanoin. Johon kaveri: "Joko se on käytössä ?"
Vaikka hidas olenkin, en silti saa kolmea päivää kulutettua siihen että nostaa koneen laatikosta, laittaa virtajohdon ja AirPort Expressin seinään + Officen asennus ja muut ohjelmistolliset käyttöönottovalmistelut.
Täytyy kyllä sanoa ettei juuri harmita vaikka ei koko viikkoa konffaillu yhtä sun toista.
Yksi ongelma on tullut nyt vastaan. En saa iChat videoyhteyttä toimimaan kaverin kanssa. Jos kaveri soittaa ja yritän vastata, ilmoittaa iChat että yhteys poikkaistiin koska en muka vastannut puheluun??? Tai jos itse yritän soittaa kaverille, ei yhteydenottoyritys koskaan mene kaverille saakka. Kumma homma
Macsim kirjoitti:Yksi ongelma on tullut nyt vastaan. En saa iChat videoyhteyttä toimimaan kaverin kanssa. Jos kaveri soittaa ja yritän vastata, ilmoittaa iChat että yhteys poikkaistiin koska en muka vastannut puheluun??? Tai jos itse yritän soittaa kaverille, ei yhteydenottoyritys koskaan mene kaverille saakka. Kumma homma
Se on Tiikerin bugi. Meillä on sama juttu velipojan kanssa. Ilmeni heti, kun hän vaihtoi Tiikeriin. Kun minä kutsun häntä ja hän vastaa, niin menee poikki, mutta kun hän kutsuu, niin yhteys toimii. Veljellä on 10.4.1 ja minulla 10.3.9. iChat 2.1 <-> iChat 2.1.
kariej kirjoitti:Se on Tiikerin bugi. Meillä on sama juttu velipojan kanssa. Ilmeni heti, kun hän vaihtoi Tiikeriin. Kun minä kutsun häntä ja hän vastaa, niin menee poikki, mutta kun hän kutsuu, niin yhteys toimii. Veljellä on 10.4.1 ja minulla 10.3.9. iChat 2.1 <-> iChat 2.1.
Oletteko kokeilleet iChat 3.0 <-> iChat 2.1 yhteyttä (toimiiko se)? Kun käytin 10.4:n kanssa vahingossa vanhaa 2.1 versiota se oli erittäin epävakaa.