Ei vain uppoa tuo JB millään tehdaslukottomaan 3Gs:ään.. Limera1n menee läoi ja ilmoittaa että JB is done, greenpois0n herjaa aina että JB failed.. Palautin puhelien vasta juuri ennen JB yritystä ja kokeilin sitä "puhtaaseen" ja varmuuskopiosta palautettuunkin mutta sama vaiva molemmilla. Limera1n tosiaan näyttää asentuvan mutta mitään uusia kuvakkeita sinne ei tule eli limera1n tai cydiaakaan edes bootin jälkeen..
Mikä avuksi..?
edittiä:
Jaaha, tämähän toimii kuin Nokian puhelimien FW-päivitys.. eli "tuurilla" sitten läpi. Kokeilin vielä nyt aamulla uudestaan tuota limera1n:ia ja ensimmäisen kerran sain näyttöön se ison vihreän pisaran ja bootin jälkeen ilmestyi kuvake limera1n:lle ja sieltä Cydian asennus kerralla läpi. Mystistä, sanon ma.. Kone oli edelleen sama MBP / bootcamp Win7. Ainoa mikä muuttui oli koneen paikka kotoa työmaalle. Olisko kotona sitten huonot feng shuit..?
Noh, pääasia että nyt toimii.
Viimeksi muokannut kössi, 14.10.2010 klo 7.54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sorsa^ kirjoitti:Kärsimättömäksi kun alkaa, eikä viitsisi puhelintaan sekoittaa. Niin tarvitsee kysyä. Jos teen gp jailbreakin puhelimeeni kaverin windows käyttiksellä pyörivällä tietokoneella, haittaako/sekoittaako puhelinta, itunesia tai jailbreikkiä jos oma tietokoneeni on mac käyttiksellä?
Ei haittaa.
Ei sekoittanu mulla ainakaa, sama tilanne, synkronoitu kaikki media Macilta ja jailbreikkasin windowsilla limeea1n.
Mutta jos et oikeasti tarvitse mitään Cydiasta, niin kannattaa miettiä että tarviiko jailbreikata? Ilman jailbreikkiä voit tyytyväisenä pitää parhaimman mahollisen akkukeston ja suorituskyvyn puhelimella, ja voi päivittää aina uusimpaan iOS:iin iTunesista ilman mitään kikkailuja.
Itse juuri tajusin että enhän mä edes tarvii jailbreikkiä niin kahden päivän jälkeen (eilen illalla) otin JB pois ja aloitin jopa uutena puhelimena (vanha varmuuskopio ollut 3G:ssä ja 2G:ssa ja jailbreikissä monia kertoja), nyt on kyllä akkukesto parempi :p
Teemuz kirjoitti:, nyt on kyllä akkukesto parempi :p
Psygologista! Jos sul nyt ei siinä jb-versiossa ollu asennettuna kaikkee epämäärästä...itse JBhän ei asenna tietääkseni mitää muistissa roikkuvia -akkua kuluttavia tasta prosesseja yms.
Teemuz kirjoitti:, nyt on kyllä akkukesto parempi :p
Psygologista! Jos sul nyt ei siinä jb-versiossa ollu asennettuna kaikkee epämäärästä...itse JBhän ei asenna tietääkseni mitää muistissa roikkuvia -akkua kuluttavia tasta prosesseja yms.
Tietysti jos on käyttänyt 2G/3G:stä otettua backuppia niin siinä varmaan ollut syy tuohon "huonoon akkukestoon".
Klesla97 kirjoitti:Jailbreakasin IPhone 3G:ni tuolla Redsn0w työkalulla ( 4.1), nyt huomasin kauhukseni että puhelimesta on hävinnyt sellainen turha ominaisuus nimeltään Puhelin.Palautus varmuuskopiosta vai mitä suosittelisitte?
Mulla kävi tuo sama juttu silloin 3GS:n aikoina.. Tehdasasetusten kautta menin, kun mitenkään muuten en saanut toimimaan
Joten tästä epävarmalle nouseekin kysymys:
Tavoitteena olisi onnistua tuossa iP4:n breikkauksessa kerralla ja innokkaasti olenkin tutkinut limera1n:iin ja greenpois0n:iin liittyviä keskusteluita. Täällä porukalla on ilmeisesti limera1n:lla onnistunut jokseenkin hyvin tuo murtaminen, mutta taasen greenpois0nia kehutaan epäonnistumisista huolimatta vakaammaksi. Kumpi näistä nyt kannattaa valita, kun systeemejen eroista en itse tiedä hölkäsen pöläystä? Voiko tuota dev-teamin kyhäelmää pitää kaikesta huolimatta "varmana" ratkaisuna?
Klesla97 kirjoitti:Jailbreakasin IPhone 3G:ni tuolla Redsn0w työkalulla ( 4.1), nyt huomasin kauhukseni että puhelimesta on hävinnyt sellainen turha ominaisuus nimeltään Puhelin.Palautus varmuuskopiosta vai mitä suosittelisitte?
Mulla kävi tuo sama juttu silloin 3GS:n aikoina.. Tehdasasetusten kautta menin, kun mitenkään muuten en saanut toimimaan
Joten tästä epävarmalle nouseekin kysymys:
Tavoitteena olisi onnistua tuossa iP4:n breikkauksessa kerralla ja innokkaasti olenkin tutkinut limera1n:iin ja greenpois0n:iin liittyviä keskusteluita. Täällä porukalla on ilmeisesti limera1n:lla onnistunut jokseenkin hyvin tuo murtaminen, mutta taasen greenpois0nia kehutaan epäonnistumisista huolimatta vakaammaksi. Kumpi näistä nyt kannattaa valita, kun systeemejen eroista en itse tiedä hölkäsen pöläystä? Voiko tuota dev-teamin kyhäelmää pitää kaikesta huolimatta "varmana" ratkaisuna?
Molemmat niistä toimii kyllä ihan samalla tavalla.
inf kirjoitti:
Molemmat niistä toimii kyllä ihan samalla tavalla.
Tai on toimimatta... Noh, hain kaupungista natiivin Win -koneen, ja kokeilen tänään uudestaan, jahka tässä jakselen. Tai sitten vaan odotan sitä Mac -ohjelmistoa.
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
Juspander kirjoitti:Mikäli oon ymmärtänyt oikein, niin saako ton iPhone 4 firmware 02.4.10 unlockattua kun päivitys 4.2 julkaistaan?
Ei varmaan ihan heti, mutta Dev-Team julkaisee unlockin tuon 4.2 firmiksen jälkeen, ja ovat lupailleet että se unlockaa myös tuon 4.1:n mukana tulleen modeemin basebandin.
Ei perhana ! En sitten millään saa noita toimimaan. iPhone menee DFU-moodiin (näyttö pimeänä), mutta silti Limera1nissa lukee koko ajan: "Waiting for device". Greenpoisoissa taasen "Waiting for DFU". Mikäköhän menee pieleen kerta toisensa jälkeen ? Onko mahdollista, ettei tämä toimi Win XP:n kanssa, vaan vaatii uudemman käyttiksen ?
arttula kirjoitti:Ei perhana ! En sitten millään saa noita toimimaan. iPhone menee DFU-moodiin (näyttö pimeänä), mutta silti Limera1nissa lukee koko ajan: "Waiting for device". Greenpoisoissa taasen "Waiting for DFU". Mikäköhän menee pieleen kerta toisensa jälkeen ? Onko mahdollista, ettei tämä toimi Win XP:n kanssa, vaan vaatii uudemman käyttiksen ?
iPadin kun jailbreakkasin limera1nilla, niin käytin Win xp:tä boot campissa. Ja toimi moitteitta.
Viimeksi muokannut unwritten, 14.10.2010 klo 16.34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ärmmfff.... No nyt sain Greenpois0nin vihdoin toimimaan, mutta sen jälkeen iPhone jämähti Recovery -moodiin. Mitkään konstit eivät auta, eikä iRecovery -ohjelmaa tunnu saavan ladattua enää mistään. Eikun takaisin ruutuun 1, eli firmiksen uudelleenasennukseen.
Seuraavaksi pitää kai yrittää Limera1nilla.
arttula kirjoitti:Ei perhana ! En sitten millään saa noita toimimaan. iPhone menee DFU-moodiin (näyttö pimeänä), mutta silti Limera1nissa lukee koko ajan: "Waiting for device". Greenpoisoissa taasen "Waiting for DFU". Mikäköhän menee pieleen kerta toisensa jälkeen ? Onko mahdollista, ettei tämä toimi Win XP:n kanssa, vaan vaatii uudemman käyttiksen ?
Minulla oli samat vaivat aluksi. Ratkaisut molempiin oli:
Limea1n:ssa: anna puhelimen olla normaalitilassa eli päällä ja liitettynä, klikkaat sitten vasta sen "make it rain". Puhelin "sammuu" itsestään ja näytöllä lukee miten sitten painelet sleep- ja home-painikkeita.
Greenpois0n: Puhelin sammuksissa ja liitettynä koneeseen, itunes pois päältä. Seuraa niitä sekuntilaskureita ja painele niiden mukaan, eli älä katso puhelimen näyttöä..
Noilla konsteilla sain itse puhelimen tunnistumaan ja oikeaan tilaan..
Viimeksi muokannut kössi, 14.10.2010 klo 17.18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jee jee !!! Lopulta onnistui Jailbreikkaus Greenpois0nilla. Aika monta yritystä tarvittiin, ja melkein pullollinen punaviiniä (ilman sitä ei varmaan olisi onnistunut ). Nyt Cydia asennettu, ja palautellaan ohjelmia.
Kiitos kaikille auttaneille ! Vielä, kun uskaltaisi ryhtyä tuohon varsinaisen käyttöpuhelimeni, eli iPhone4:n kanssa...
Olis nopee kysymys? Selasin tän ees keskustelun mut ei tullu äkkiseltään vastaan omaan ropleemaan vastausta.
Elikkäs ketä osais sanoo parhaat lääkkeet Jailbrake ja Unlock ois tarve saada. Pitääkö downgreidaa vai mikä on paras vaihtoehto?
Kun ei tuo jailbreakme.com pelitä kuin 4.0.1 versioissa.
Olis nopee kysymys? Selasin tän ees keskustelun mut ei tullu äkkiseltään vastaan omaan ropleemaan vastausta.
Elikkäs ketä osais sanoo parhaat lääkkeet Jailbrake ja Unlock ois tarve saada. Pitääkö downgreidaa vai mikä on paras vaihtoehto?
Kun ei tuo jailbreakme.com pelitä kuin 4.0.1 versioissa.
Puhelin Iphone 3GS
Versio 4.0.2
Firmware 05.13.04
No hemmetin hyvin selasit kun et edes ekassa viestissä olleita linkkejä kattonut...
Onkohan tuo jailbreikki ihan valmis vielä. Yritän tässä asennella takaisin aiemmin Cydiasta lataamiani ohjelmia (mm. maanmainio BiteSMS), mutta tulee aina herja, että mobilesubstrate puuttuu, tai ei ole kelvollinen. Tuonhan pitäisi ymmärtääkseni asentua Cydian mukana. Vai olenko ymmärtänyt väärin ? Joku toinenkin lib???? puuttuu.
Hei, omistan Iphone 3gs 16gb ja puhelin on jumittunut ns: Apple logo freeze tilaan josta pääsee minun tietojeni mukaan pois vain päivittämällä puhelin itunesilla? OS taisi olla 3.02 en tarkalleen muista kun puhelin noin kuukauden jo hyllyssä lojunut kun en mitään ole sille saanut aikaan. Eli osaako joku kertoa odotanko vielä ennen kun julkaistaan kunnon ohjeet miten saan tuohon päivitettyä 4.1 jailbreikattuna ja unlockattuna? itsellä ei tästä kokemusta. Vai onko mahdollista saada ne toimimaan jollakin muulla tyylillä? kiitos! jos joku osaa auttaa tähän tarjoan vaikkapa rahallista korvausta.
arttula kirjoitti:Onkohan tuo jailbreikki ihan valmis vielä. Yritän tässä asennella takaisin aiemmin Cydiasta lataamiani ohjelmia (mm. maanmainio BiteSMS), mutta tulee aina herja, että mobilesubstrate puuttuu, tai ei ole kelvollinen. Tuonhan pitäisi ymmärtääkseni asentua Cydian mukana. Vai olenko ymmärtänyt väärin ? Joku toinenkin lib???? puuttuu.
MobileSubstrate kyllä tulee ohjenien mukana, jos ne sitä tarvii. BiteSMS on paskkaa, sotkee vaan kaiken. Ei enää ikinä mokomaa kuraa, kun parempiakib on.
rsaarela kirjoitti:
MobileSubstrate kyllä tulee ohjenien mukana, jos ne sitä tarvii. BiteSMS on paskkaa, sotkee vaan kaiken. Ei enää ikinä mokomaa kuraa, kun parempiakib on.
Eipä näytä tällä kertaa tulevan. Ja mitä tulee BiteSMS:ään, niin minusta tuo on toistaiseksi paras SMS-ohjelma. Olen kokeillut myös iRealSMS:ää, mutta se ei oikein vakuuttanut. Onko vielä muita hyviä ?