iPhone 4 viat/ongelmat
-
Re: iPhone 4 viat/ongelmat
Viesti Kirjoittaja Firebay »
-
Viesti Kirjoittaja juhagoespro »
Mulla on tehnyt tuota samaa, suljet Mailin vaan kokonaan ja koitat uudelleen, tolla pitäs korjaantua.Firebay kirjoitti:Minulla ilmeni tänään sellainen ongelma, kun käytän sähköposti sovellusta, jossa minulla on liitetty 2 eri s-postitiliä sinne niin, kun kirjoitan uutta viestiä en saa tekstikenttään lisättyä tekstiä?! En tiedä olenko unohtanut painaa jotain vai eikö netti ole ladannut viellä mutta onko kenelläkään mitään hajua tälläisestä?
-
Viesti Kirjoittaja ejm »
Harmittaa varsinkin kun omani oli tähän asti toiminut täysin moitteetta, mitään palstoilla olleita ongelmia en ollut omassani havainnut, ainakaan niin että olisi kertaakaan puhelua tai käyttöä haitannut. Nyt sitten kerralla ihan kabut

Onneksi taloudessa on vara iPhone, niin pärjää huoltoajan yli.
-
Ei auta mailin sulkeminen, mutta boottasin puhelimen kun ajattelin sen auttavan niin siitäpä riemu ratkesi; yläpalkkiin tuli vain teksti että" sim kortti lukittu". En saanut mitään sovellusta auki joka vaatii netin, gps yms.. Puhelin ei siis läiskäittänyt sitä ikkunaa josta saa mahdollisuuden avata simin. No koska puhelin on nyt ollut minulla noin viikon niin en tiedä olisiko sen simin pinin saanut jostain muualta laitettua niin päätin sitten palauttaa järjestelmän, kun ei ollut takeita viellä toimisiko se sähköpostikaan kunnolla..Mulla on tehnyt tuota samaa, suljet Mailin vaan kokonaan ja koitat uudelleen, tolla pitäs korjaantua.
Nyt täytyy kuitenkin kehua että palauttaminen, varmuuskopiot jne sujui todella yksinkertaisesti. Huokaisin vain helpotuksesta kun olen niiin tottunut Nokian kännyköihin ja pc koneisiin. Ensimmäinen ohjelma joka toimi aivan kuten tulisikin!! Aivan helpotus ihan oikeasti, luulin että en saa ikinä toimimaan sitä. Pisteet applelle!
No kun puhelin sitten käynnistyi niin kaikki toimi taas, asetukset oli kohdillaan. Heitin softat ja musiikit yms phoneen ja rullas ku uus! Huh huh, kädet tärisee vielläkin.
-
Viesti Kirjoittaja macister »
-
Viesti Kirjoittaja kaBu »
-
iPhone 4 kaiuttimen "räminä"
Viesti Kirjoittaja frankh »
Syy: Liitetty viesti olemassa olevaan ketjuun.
-
Re: iPhone 4 kaiuttimen "räminä"
Viesti Kirjoittaja svante »
Huoltoon, ei missään nimessä pitäisi rämistä/särkeä kaiuttimen.frankh kirjoitti:Eli hain Elisalta uuden iphonen ja tyytyväinen olen muuten mutta mietityttä kaiuttimesta kuluva rämisevä ännen laatu, eli vastapuolen jotain sanoessa ääni kyllä kuuluu selkeästi muuten mutta siinä on hieman outo rämisevä kaiku. Vähän niinkun jokin lähellä oleva komponentti rämisisi, voisiko olla tuo nelosen front face kamera? Muilla vastaviia kokemuksia? Huoltoon vai ei? Sen verran voin sanoa että omiani en kuule koska 3gs ei rämissyt samalla tavalla vaan ääni oli erittäin puhdas.
-svante
-
Viesti Kirjoittaja nimenion »
iMac 27" 3,06 GHz ja Lumileopardi
iPhone 4G
-
nimenion kirjoitti:Mulla toimii iPhonen mukana tullut kuuloke, mutta handsfreenä mikrofonissa on pulma: puhelun vastaanottaja ei tunnu kuulevan mitään. Silloin tällöin kuulee, useimmiten ei. Vastaavia kokemuksia?
Mulla jotkut kaverit kertovat että ei kunnolla kuulu kun puhun, johtuukohan siitä että puhun hiljaa/ pidän phoneani jotenkin huonosti, vastapuolen puhelimista ( Nokian halvimmasta päästä).. Enkä käytä mitään handsfreetä tms .. Mutta vastapainoksi sitten muutama on sanonut että kuuluisi paremmin kun ennen.
-
Viesti Kirjoittaja akre »
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Oletko kokeillut rebootata laitteen ? Jos kuitenkin on softallinen ongelma ?akre kirjoitti:pari viikkoa vanhasta nelosesta kaiutin meni mykäksi, onkohan yleinen vika ?
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja akre »
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Kokeilepa puhallella vielä paineilmaa sinne audioliittimeen, josko siellä on jotain nöyhtää, joka laittaa iPhonen luulemaan, että kuulottimet ovat kiinni.akre kirjoitti:ei auta reboottaus, audioliittimen kautta musiikin saa kuulumaan kyllä ulkopuolisella laitteistolla.
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Yleinen tyyppivika ja ei muuta kuin huoltoon. Itselläni kävi heti päivän päästä ja huoltoon ja siellä sanottiin, että tyyppivika. Katselin myös Applen foorumilta moni valittelee samaa.akre kirjoitti:pari viikkoa vanhasta nelosesta kaiutin meni mykäksi, onkohan yleinen vika ?
-
Viesti Kirjoittaja Iveikko »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Käytössä nyt n.pari viikkoa ollut nelonen,(soneran littymä) ongelmana on että safarilla surffaillessa "jumittaa" usein.
Korjaantuu kun sulkee safarin, ja parin, kolmen minuutin päästä yrittää uudestaan. Kiusallinen vika, olisikohan tuohon mitään järjellistä selitystä?.
Verkkoa kyllä riittävästi, ei väliä onko 3G:llä, vai Wlan käytössä.
-
Viesti Kirjoittaja mpparvia »
Mulla toimi kuulokkeet, mutta ei piuhan varressa olevat kaukosäätöpainikkeet. Kaivelin hammastikulla taskunöyhtät pois plugin reiästä (lähti aika lailla) niin jo alkoi toimia.nimenion kirjoitti:Mulla toimii iPhonen mukana tullut kuuloke, mutta handsfreenä mikrofonissa on pulma: puhelun vastaanottaja ei tunnu kuulevan mitään. Silloin tällöin kuulee, useimmiten ei. Vastaavia kokemuksia?
-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
edit. Tarkemmin katsottuna lasissa on pienen pieni kolo. Eli jotain on ollut kuoren ja luurin välissä. Pitääpä heivata tuo suojakuori ja käyttää ilman. Enpä olis uskonut että luuri vaurioituu suojakuoresta.
-
-
macister kirjoitti:Ettei puhelimesi vaan olisi kuin olisikin "törmännyt" johonkin - taskussa pöydänkulmaan tms? Huonot suojakuoret eivät paljon suojaa näissä sattumuksissa.
No kun se ei ole edes taskussa ollut. Sepä tässä mua kummasti ihmetyttää että miten on mahdollista. Tai onko sitten ollut jo tehtaalta moinen. En syynännyt luuria kun sen toissa päivänä sain muutakuin että onko rakoja. Halkeamat on melko keskellä puhelinta noin sentti reunasta, Eli nuo kaks viivaa jotka näyttävät roskalta. Ja suojakuori kun ei ole mallia slide in vaan pudotetaan sisään ja laitetaan "kansi" päälle. En saanut kuvaan tuota toisen halkeaman haarautumasta, mutta se menee ihan reunaan saakka.

-
Viesti Kirjoittaja Topsi »
Nyt kun kello on 17:42 niin se vastaa sen kellonajan oikein. "kello on seitsemäntöista neljäkymmentäkaksi"
Hassu bugi

-
Veisin huoltoon. Luultavasti ollut jo lähtökohtaisesti säröillä.jomppeli kirjoitti:No kun se ei ole edes taskussa ollut. Sepä tässä mua kummasti ihmetyttää että miten on mahdollista. Tai onko sitten ollut jo tehtaalta moinen. En syynännyt luuria kun sen toissa päivänä sain muutakuin että onko rakoja. Halkeamat on melko keskellä puhelinta noin sentti reunasta, Eli nuo kaks viivaa jotka näyttävät roskalta. Ja suojakuori kun ei ole mallia slide in vaan pudotetaan sisään ja laitetaan "kansi" päälle. En saanut kuvaan tuota toisen halkeaman haarautumasta, mutta se menee ihan reunaan saakka.Ja vielä lisäyksenä että ennenkun edes synccasin luurin niin luuri istu suojakuoressa että ei ole voinut tulla oikein muualta kun tehtaalta tai sit kuoresta.
-
-
Viesti Kirjoittaja pike44 »
Sama homma. Aina kun esim täällä hopeisessa omenassa poistuu jostain ketjusta esim iPad,iPod ja iPhone alueen päävalikkoon niin uusin ketju on päivätty useita päiviä sitten. Mitähän helv.kaBu kirjoitti:Mikäköhän viddu tätä selainta vaivaa kun menen esim matkapuhelinfoorumin sivulle ja siitä lukemaan jotain threadia ja sitten painan selaimen takaisin painiketta niin tulee joku 11.10 päivätty sivu ja silloin kirjoitetut kommentit. Olen poistanut kaikki historiatideot Sun muut vaan ei auta!! Muillakin sivuilla tapahtuu samaa !!
-
Viesti Kirjoittaja mobiilisti »
höpö höpö. nuo suojakuoret ovat ongelmallisia kun sinne joutuu röhnää, niin aiheuttaa juuri tuollaisia jälkiä, ja vielä pahempiakin. huoltoon tuota on turha kiikuttaa.macister kirjoitti:Veisin huoltoon. Luultavasti ollut jo lähtökohtaisesti säröillä.jomppeli kirjoitti:No kun se ei ole edes taskussa ollut. Sepä tässä mua kummasti ihmetyttää että miten on mahdollista. Tai onko sitten ollut jo tehtaalta moinen. En syynännyt luuria kun sen toissa päivänä sain muutakuin että onko rakoja. Halkeamat on melko keskellä puhelinta noin sentti reunasta, Eli nuo kaks viivaa jotka näyttävät roskalta. Ja suojakuori kun ei ole mallia slide in vaan pudotetaan sisään ja laitetaan "kansi" päälle. En saanut kuvaan tuota toisen halkeaman haarautumasta, mutta se menee ihan reunaan saakka.Ja vielä lisäyksenä että ennenkun edes synccasin luurin niin luuri istu suojakuoressa että ei ole voinut tulla oikein muualta kun tehtaalta tai sit kuoresta.
Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka