Ohokari.patila kirjoitti:Lappeenrannan Corella oli useita malleja myynnissä. Vihdoinkin.Viizei kirjoitti:Mikä olisi sellainen suoja, joka suojaisi iPadia erityisesti kuljetusten yhteydessä? Esim. joku kovakantinen kotelo/suojalaukku?

Viesti Kirjoittaja Viizei »
Ohokari.patila kirjoitti:Lappeenrannan Corella oli useita malleja myynnissä. Vihdoinkin.Viizei kirjoitti:Mikä olisi sellainen suoja, joka suojaisi iPadia erityisesti kuljetusten yhteydessä? Esim. joku kovakantinen kotelo/suojalaukku?
Viesti Kirjoittaja tekerolant »
Viesti Kirjoittaja samppat »
Viesti Kirjoittaja xopher »
Viesti Kirjoittaja Julius »
Viesti Kirjoittaja JAK »
Viesti Kirjoittaja inf »
Viesti Kirjoittaja JAK »
Olisikohan se ollut ehkä 1,5/kk, mutta toimiva. Tohon kassiin sain idean tuolta DODO:n sivulta kun kauppaavat ton puulaakin kassia DODO:lle viritettynä. Vaikutti vaan auka pieneltä se versio ja noi mesengerit on oikeasti hyviä ja sateenkin ketäviä.inf kirjoitti:Tuo DODOcase olisi kyllä loistava, tosin taitaa jätkillä olla tilausjono aika pitkä :< Ei taida muualta kuin tuolta nettisivuilta tätä saada?
Viesti Kirjoittaja Jakuli »
Viesti Kirjoittaja inf »
Paljos tuli loppuhintaa alv:n ja tullien jälkeen?Jakuli kirjoitti:Mun dodo lähti 2 viikkoa tilauksesta Suomeen. Hieno kotelo on, voisi laittaa vaikka kirjahyllyyn.
Viesti Kirjoittaja JAK »
Viesti Kirjoittaja Jakuli »
$84.95 joten ei halvimmasta päästä koteloja ole. Tulleja en joutunut maksamaan, tuli suoraan kotiovelle.inf kirjoitti:Paljos tuli loppuhintaa alv:n ja tullien jälkeen?Jakuli kirjoitti:Mun dodo lähti 2 viikkoa tilauksesta Suomeen. Hieno kotelo on, voisi laittaa vaikka kirjahyllyyn.
Viesti Kirjoittaja inf »
Joo ei se halpa ole, mutta on se nätti.Jakuli kirjoitti:$84.95 joten ei halvimmasta päästä koteloja ole. Tulleja en joutunut maksamaan, tuli suoraan kotiovelle.inf kirjoitti:Paljos tuli loppuhintaa alv:n ja tullien jälkeen?Jakuli kirjoitti:Mun dodo lähti 2 viikkoa tilauksesta Suomeen. Hieno kotelo on, voisi laittaa vaikka kirjahyllyyn.
Viesti Kirjoittaja miekin »
Viesti Kirjoittaja inf »
Jaukuttii engadgetin arvostelussa ihan turhaksimiekin kirjoitti:Tämmönen bongattu netistä:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... ESELX%3AIT
Aikas siistin näköinen, vaikka ei tossakaan niitä ääkkösiä ole....
Viesti Kirjoittaja inf »
Viesti Kirjoittaja BatMac »
Viesti Kirjoittaja inf »
MainosBatMac kirjoitti:Jos ei joku ole jo huomannut, niin täällähän on tarjolla kanssa vaikka mitä ja foorumilaiset saa rekisteröitymällä kaiken erikoishintaan. Löytyy myös HyperMacin ja HyperDriven akku- ja laturikamat sekä paljon paljon muuta:
http://www.videovaruste.fi
Viesti Kirjoittaja unwritten »
Viesti Kirjoittaja BugsBunny »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Itse rakastan omaa Timbuk2:n Classic Messengeriä (medium kokona). On ollut todella hyvä kaman kannosta pisteestä A pisteeseen B, varsinkin jos on liikkunut pyörällä. Tavaratkaan ei ole aina olleet hukassa kivojen lokerointisysteemien takia. Suosittelen kyllä.BugsBunny kirjoitti:Tilasin jenkeistä Timbuk2:n iPad-suojataskun:
http://www.timbuk2.com/tb2/products/acc ... ope-sleeve
Timbuk2 julkisti juuri uuden messenger-mallisen kameralaukkunsa, joka vaikuttaa passelilta minun kantotarpeisiini ja yhdistää kameralaukun + läppärilaukun. Lisäksi sisukset saa pois tarvittaessa. Joten olihan se pakko tilata, iPadin suoja tulee siinä sivussa.
http://www.timbuk2.com/tb2/products/lim ... -messenger
Kamat ovat tulossa loppuviikosta, luulisin. Sitten nähdään onko laatu sitä mitä hehkutetaan.
Viesti Kirjoittaja BugsBunny »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
UPS lähetti minulle tullista laskun kolme kertaa. Ihme putiikki kyllä. Jos et muista, he kyllä muistuttavat.BugsBunny kirjoitti:Kiva kuulla! Soittivat just UPSista, että lasku tullista tulossa ja kamat tällä viikolla. No enpäs tuota tullia taas muistanut, mutta ei voi mitään - viime viikolla Philadelphiassa oli rajoitetusti aikaa eikä sattunut T2:n kauppaa kohdalle.
PS. Medium-koko tulossa, oli näköjään nyt loppu noiden verkkokaupasta.
Viesti Kirjoittaja Nemesis »
Viesti Kirjoittaja unwritten »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”