Aikaisemmin vika ilmeni vain silloin tällöin, nyt pitää joka kerta ennen luurilla nettiin menoa sammuttaa virta ja käynnistää uudestaan...
Ongelma on tällainen:
Avaan selaimen. Aukeaa aloitussivu. Täppään kirjanmerkki-symbolia. Kaikki alapalkin symbolit katoaa ja tilalle ilmestyy ainostaan "muokkaa-painike", jota täppäämällä ei kuitenkaan tapahdu mitään.
Luuri on normaali operaattorilukittu.
Kertokaas nyt viisaat, mistä johtuu ja millä fiksaan?
Juuri kun väheni verkon katoaminen tuli tällainen ominaisuus tilalle.
Paljon murheita on kyllä tästä ollut.
Safari temppuilee iPhone 3 G S (4.1)
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
Tauvo
Safari temppuilee iPhone 3 G S (4.1)
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Se saattaa olla epämahdollista.
-
Sherukka
Re: Safari temppuilee iPhone 3 G S (4.1)
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Synkkaatko kirjainmerkit tietokoneeltasi? Onko sinulla siis yhtään kirjainmerkkiä tällä hetkellä? Lisää yksi kokeeksi. Ikinä minun 3GS:lläni tuollaista ollut.
Viimeksi muokannut Sherukka, 21.10.2010 klo 21.24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Tauvo
Ei pysty lisäämään kirjanmerkkiä, kun on vain tuo "muokkaa" painike, joka ei reagoi mihinkään....Sherukka kirjoitti:Synkkaatko kirjainmerkit tietokoneeltasi? Onko sinulla siis yhtään kirjainmerkkiä tällä hetkellä? Lisää yksi kokeeksi. Ikinä minun 3GS:lläni tuollaista ollut.
Synkkaan kyllä normaalisti koneelta. Nyt toimii vain, jos sammuttaa virran puhelimesta ja käynnistää uudestaan. Vian ilmetessä häviää koko palkki, jossa on kirjanmerkit, "uusi sivu", "< >" jne...
Tänään on ollut sellainen päivä, että joka kerta nettiin päästäkseen on pitänyt sammuttaa virta luurista, että selain toimisi.
Ihan kuin olisi joku vika selaimessa?
EDIT: Hirveästi kirjoitus/ajatusvirheitä
Viimeksi muokannut Tauvo, 21.10.2010 klo 22.19. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
-
kuokka
Viesti Kirjoittaja kuokka »
Mulla tuota on tapahtunut kerran tai kaksi. Sammuttamisen sijaan voisit kokeilla sammuttaa Safari moniajovalikosta. Näin itse muistaakseni menettelin.
-
Tauvo
Heti kun aloin elämöimään täällä ominaisuus katosi (toistaiseksi)...
-
Tauvo
Täytyy ensikerralla kokeilla sitä moniajosta poistamista. Siinä voisi olla ideaa...kuokka kirjoitti:Mulla tuota on tapahtunut kerran tai kaksi. Sammuttamisen sijaan voisit kokeilla sammuttaa Safari moniajovalikosta. Näin itse muistaakseni menettelin.
-
delic
Viesti Kirjoittaja delic »
Tuossa on erittäin paljon ideaa koska bootissahan nuo ohjelmat eivät sammu, muutenkin vaikka itse en koskaan sammuttele noita ohjelmia moniajovalikosta voi sielläkin olla niin paljon tavaraa, että sekottaa tuollain. Kerran muistan kun mulla näky selaimessa videossa ainoastaan ääni ja ihmettelin et mikä kumma ja pienen säädön jälkeen sammutin jokaisen ohjelman taustalta ja johan alko videokuvaa tulee. Toista kertaa en kyllä ole onnistunut tuota ongelmaa toistamaan.Tauvo kirjoitti:Täytyy ensikerralla kokeilla sitä moniajosta poistamista. Siinä voisi olla ideaa...kuokka kirjoitti:Mulla tuota on tapahtunut kerran tai kaksi. Sammuttamisen sijaan voisit kokeilla sammuttaa Safari moniajovalikosta. Näin itse muistaakseni menettelin.
-
kuokka
Viesti Kirjoittaja kuokka »
Enpä usko että tässä on mitään tekemistä moniajossa olevien ohjelmien määrän kanssa.
Moniajosta Safarin sammuttaminen kävi mulla mielessä sen vuoksi, että silloin safari käynnistyy ns. "puhtaalta pöydältä". Jos ohjelman sammuttaa normaalisti ja käynnistää uudelleen, on sen tila tässä tapauksessa sama kuin ennen ohjelman sulkemista, eikö? Kertokaa te jotka iPhonen moniajon tunnette paremmin.
Tämä siis ihan mutua, mutta pakkopa tähän oli kommentoida![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moniajosta Safarin sammuttaminen kävi mulla mielessä sen vuoksi, että silloin safari käynnistyy ns. "puhtaalta pöydältä". Jos ohjelman sammuttaa normaalisti ja käynnistää uudelleen, on sen tila tässä tapauksessa sama kuin ennen ohjelman sulkemista, eikö? Kertokaa te jotka iPhonen moniajon tunnette paremmin.
Tämä siis ihan mutua, mutta pakkopa tähän oli kommentoida
-
Tauvo
No niin. Faktaa tarjolla:
Vika tuli taas ja moniajosta poistaminen auttoi...
-
delic
Viesti Kirjoittaja delic »
Mites paljon sulla on niitä suosikkisivuja siellä luurissa? outo vika kyllä jos säännöllisin väliajoin tulee. Ootko koittanut tyhjentää selaimen historian ja välimuistin?Tauvo kirjoitti:No niin. Faktaa tarjolla:
-
Tauvo
Onhan mulla kyllä paljon niitä suosikkeja. Olen päivittänyt ne MobileMe:n kautta, eli samat kuin tietokoneissa. Vielä siten, että on kansioittain aihepiirien mukaan, esim: "työ", "ajankulu", "uutiset"...delic kirjoitti:Mites paljon sulla on niitä suosikkisivuja siellä luurissa? outo vika kyllä jos säännöllisin väliajoin tulee. Ootko koittanut tyhjentää selaimen historian ja välimuistin?Tauvo kirjoitti:No niin. Faktaa tarjolla:
Missään ei ole kerrottu että iPhonessa ei saisi paljoa kirjanmerkkejä olla ja samalla kaavalla oli Nokialaisissanikin aikanaan (E90 & E61).
Toisaalta puhelimella käyn vain muutamalla sivustolla ja oikea surffaus tapahtuu sitten läppärillä/pöytäkoneella.
Historian ja välimuistin tyhjentelen satunnaisesti, aika harvakseltaan...
11 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka