Mitäs jos nipsaiset puuttuvat plugarit AU Manager (tms. mikälie) kautta yksitellen tsekattavaksi? Tuleeko erroreita?kultagal kirjoitti:No se tässä niin hämyä onkin että kun eka krässi on tullut niin muutama plugi ( esim. Kontakt 4 vika päiv.) ei mee managerista enää läpi, muutama muukin löytyy. Logic ei siis starttaa enää edes nollauksen jälkeen. Kaikki taas pelittää kun käynnistää koneen uudestaan. Plugit menee kaikki taas läpi tsekin.
Olis niin kiva joskus puhua ihan kasvotusten Logic Product Managerin kanssa, mutta pahoin pelkään, että teen sortuisin pantomiimiin ja tekisin kaverille sormillani kunnon nenuruuvin tilaisuuden salliessa. Luojan kiitos oma 9.1.2 on ollut nyt stabiilein Logicversio ikinä, mutta kukaan muu kuin toinen Logic-käyttäjä ei usko sitä mossahdusten määrää jonka olen kokenut. Olen huomannut, että järjestään jokainen kasi-Logicin proggis vetelee pystyyn ensin pariin otteeseen tavalla tai toisella, ja alkaa vasta pienellä viiveellä asettua jos kohta ollenkaan. Nenuruuvin paikka siinäkin.
Off-topic: tulin tuossa hommanneeksi uuden Mac Pron ja peilasin koko vanhan koneen koviksen sille. Arvatkaapa onko ihan skigulista autorisoida jotain 500+ plugaria tms.? Miksi ne perhana eivät ole keksineet jotain koneen sisällä olevaa irroitettavaa Ethernet-modulia (ts. yksilöllinen "emolevyn sarjispiiri", johon useimmat plugarit ja niiden autorisoinnit "ankkuroidaan"), jonka voisi nipsaista pois ja siirtää uuteen koneeseen kera kovalevyn ja homma toimisi? Tai miksi ei ole olemassa jotain applikaatiota, joka hoitaisi homman automaattisesti, muistaisi sarjikset tms., ottaisi järjestelmällisesti plugarin UI:n requestit vastaan ja kytkisi itsensä plugarin verkkoautorisointipalveluun, ja päivittäisi autorisoinnit jostakin yhdestä isommasta tietueesta? Voi miksi, voi miksi? Onhan näitä 1Password- ja Wallet-applikaatioita, eikös sitä samalla systeemillä ja kolme pistettä... ja eikun softaa koodaamaan. Jos tuota ei vielä ole, se pitää tehdä. 8-D
(Joo, tavallaan tuo "sarjispiiri" on jo olemassa iLokin muodossa, mutta se on kyllä vähän turha vekotin, rehellisesti sanoen, se kun nääs toimii vain tiettyjen softien kanssa ja vaatii oman ajurinsa - josta käsittääkseni ei vieläkään, puolitoista vuotta Snow Leopardin saapumisen jälkeen, ole 64-bit/10.6.4 -versiota, näin olen ymmärtänyt. Ja siksipä Ivorystä, Antareksen softasta yms. iLokia käyttävistä ei ole Snö Leppard 64 bit-versioita. S'**tana. Ei ihme, että kräkkijätkät nauravat matkalla pankkiautomaatille, kun eivät ole syytäneet tonnitolkulla fyffeä toimimattomiin softiin. Vähänkö nimittäin harmittaa. No, onneksi tuo wanha Mac Pro on vielä tulilla ja taitaa olla aika pitkäänkin, tätä menoa. Jos olen väärässä, opastakaa tyhmää, herran tähden. :-D)