Ostettu '09 Italiasta,kaikki ominaisuudet toimii.
400€ ois hyvä saada kun tossa on noita "lisävarusteita"
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tässä olisi vielä kuva noista tarvikkeista: http://img43.imageshack.us/img43/1046/img2049tl.jpg
Juu ja sijaitsee Nokialla.
Viesti Kirjoittaja Razer92 »
Viesti Kirjoittaja Pooka »
Viesti Kirjoittaja CoB »
Viesti Kirjoittaja ossi2 »
Viesti Kirjoittaja villaboi »
Viesti Kirjoittaja CoB »
Viesti Kirjoittaja CoB »
Viesti Kirjoittaja sieltloyty »
Viesti Kirjoittaja mace74 »
Viesti Kirjoittaja CoB »
Saat 250€Razer92 kirjoitti:löytyy edelleen,paljolla ostat?
Viesti Kirjoittaja CoB »
Miks ihmeessä sää niitä alat diilaan tutuilles,eikö ne itte osaa tulla Homppuun tai huuto.nettiin niitä kattoon? Tuskin kukaan sulle mitään 32 gigasia rupee 200€ myymään,saa olla päästä aika pipi jos semmoseen suostuu...CoB kirjoitti:niin mutta en viitsi ostaa niin kalliilla tuota että saan itse vähemmän jos sen tutulleni tms. myyn.
Viesti Kirjoittaja CoB »
Heh koomista kuulla tämä sinun suustasi joka itsekkin näillä rahaa tekeeRazer92 kirjoitti:Miks ihmeessä sää niitä alat diilaan tutuilles,eikö ne itte osaa tulla Homppuun tai huuto.nettiin niitä kattoon? Tuskin kukaan sulle mitään 32 gigasia rupee 200€ myymään,saa olla päästä aika pipi jos semmoseen suostuu...CoB kirjoitti:niin mutta en viitsi ostaa niin kalliilla tuota että saan itse vähemmän jos sen tutulleni tms. myyn.
En ole mielestäni mitään raivonnut,eikä ole tullut takkiinCoB kirjoitti:Heh koomista kuulla tämä sinun suustasi joka itsekkin näillä rahaa tekeeRazer92 kirjoitti:Miks ihmeessä sää niitä alat diilaan tutuilles,eikö ne itte osaa tulla Homppuun tai huuto.nettiin niitä kattoon? Tuskin kukaan sulle mitään 32 gigasia rupee 200€ myymään,saa olla päästä aika pipi jos semmoseen suostuu...CoB kirjoitti:niin mutta en viitsi ostaa niin kalliilla tuota että saan itse vähemmän jos sen tutulleni tms. myyn.Ja kyllä mä noita netissäkin ym. myyn. Helpommin tietysti tutut ostaa multa hyvään hintaan ja turvallisesti kuin että lähtis netistä ostamaan. Mutta raivoomisestas päätellen takkiin on tainnut sinulle tulla
Viesti Kirjoittaja mansikkainen »
Mistä voit itse olla varma, että juuri sinun ostamasi tuote on tuttu ja turvallinen???CoB kirjoitti:Heh koomista kuulla tämä sinun suustasi joka itsekkin näillä rahaa tekeeRazer92 kirjoitti:Miks ihmeessä sää niitä alat diilaan tutuilles,eikö ne itte osaa tulla Homppuun tai huuto.nettiin niitä kattoon? Tuskin kukaan sulle mitään 32 gigasia rupee 200€ myymään,saa olla päästä aika pipi jos semmoseen suostuu...CoB kirjoitti:niin mutta en viitsi ostaa niin kalliilla tuota että saan itse vähemmän jos sen tutulleni tms. myyn.Ja kyllä mä noita netissäkin ym. myyn. Helpommin tietysti tutut ostaa multa hyvään hintaan ja turvallisesti kuin että lähtis netistä ostamaan. Mutta raivoomisestas päätellen takkiin on tainnut sinulle tulla
Viesti Kirjoittaja CoB »
Enhän tietenkään voi olla mitenkään varma onko tuote varmasti tuttu ja turvallinen mutta itse otan juuri riskin mitä kaikki ei viitsi ottaa. Ja kyllä ensi kertalainen helpommin lankeaa ansaan kuin "kokenut".mansikkainen kirjoitti:Mistä voit itse olla varma, että juuri sinun ostamasi tuote on tuttu ja turvallinen???CoB kirjoitti:Heh koomista kuulla tämä sinun suustasi joka itsekkin näillä rahaa tekeeRazer92 kirjoitti:Miks ihmeessä sää niitä alat diilaan tutuilles,eikö ne itte osaa tulla Homppuun tai huuto.nettiin niitä kattoon? Tuskin kukaan sulle mitään 32 gigasia rupee 200€ myymään,saa olla päästä aika pipi jos semmoseen suostuu...CoB kirjoitti:niin mutta en viitsi ostaa niin kalliilla tuota että saan itse vähemmän jos sen tutulleni tms. myyn.Ja kyllä mä noita netissäkin ym. myyn. Helpommin tietysti tutut ostaa multa hyvään hintaan ja turvallisesti kuin että lähtis netistä ostamaan. Mutta raivoomisestas päätellen takkiin on tainnut sinulle tulla
Ja muutenkin aika epäilyttävää tämä tälläinen jopparin toiminta. Sulta varmaan löytyy Y-tunnukset ym tuohon toimintaankin?
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
Viesti Kirjoittaja CoB »
Viesti Kirjoittaja sieltloyty »
Em. Olis vielä tarjolla.. Ja samsung galaxy s..sieltloyty kirjoitti:Hyvässä kunnossa oleva E63, näytössä normaalin käytön jälkiä kun ei ole suojamuovia ollut. Vuoden vanha.. USB johto, akkulaturi ja HF mukaan. ja tietty alkuperäinen paketti. Mitäs tarjoaisit?
Viesti Kirjoittaja braide »
Viesti Kirjoittaja Vipu- »
Viesti Kirjoittaja CoB »
Ei ole tällä hetkellä muita kuin 2xE71 myynnissä kun 3gs meni juuri kaupaksi. (kohta lähdössä face2face kauppoja tekemäänVipu- kirjoitti:Laittele YV:tä jos olisit kiinnostunut vaihtokaupoista ja tuntuu että sinulla näitä puhelimia saattaisi olla. Minulla on toimiva Nokia E90 ja iPhone kiinnostaisi, ehkä 3G eniten koska se taitaa olla paras budjetilleni.
Palaa sivulle “Ostetaan muuta tietotekniikkaa”