Bluetooth päälle yhdellä hipaisulla?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
12 viestiä
• Sivu 1/1
-
Bluetooth päälle yhdellä hipaisulla?
Viesti Kirjoittaja Himppa »
Kertokaas gurut ja guruttaret, onko iiphoonelle olemassa helppoa temppua tai pikku applikaatiota, jonka avulla bluetoothin saisi aktivoitua yhdellä hipaisulla? Siis sen sijaan että joutuupi etsimään sen usean valinnan kautta Asetukset > Yleiset > Bluetooth > .. Tien päällä olisi turvallisempaa aktivoida handsfree mahdollisimman yksinkertaisesti.
-
Re: Bluetooth päälle yhdellä hipaisulla?
Viesti Kirjoittaja Matti Niemelä »
Taitaa applen softien säännöt kieltää luurin järjestelmätoimintojen muuttamisen ohjelman sisältä.
Vankilasta vapautetulla puhelimella peli on taas aivan erilainen.
Vankilasta vapautetulla puhelimella peli on taas aivan erilainen.
Karsee läjä kaikkee roinaa.
-
Viesti Kirjoittaja micqo »
On olemassa niinkin yksinkertainen temppu, että laitat sen BT:n nyt päälle, (se menee valmiustilaan ja yhdistyy vasta kun laitepari on vieressä) ja seuraavan kerran kun astelet autoosi, niin hf ja puhelin yhdistyvät automatic. Kun poistut, BT-yhteys katkeaa.
Kun puhelin ei ole yhdistetty, se BT:n kuva näkyy harmaana eli se on valmiustilassa, eikä kuluta akkua. Kun olet yhdistetty, se on väriltään sininen. Eli se BT voi olla jatkuvasti ns. "päällä/valmiudessa".
Toi on pirun kätevä kun hyppää autoon, niin on heti yhdistetty ja kun poistuu, yhteys katkeaa. Ei tarvitse säätää asetuksien kanssa
Kun puhelin ei ole yhdistetty, se BT:n kuva näkyy harmaana eli se on valmiustilassa, eikä kuluta akkua. Kun olet yhdistetty, se on väriltään sininen. Eli se BT voi olla jatkuvasti ns. "päällä/valmiudessa".
Toi on pirun kätevä kun hyppää autoon, niin on heti yhdistetty ja kun poistuu, yhteys katkeaa. Ei tarvitse säätää asetuksien kanssa

Omppuja vuodesta 2004
-
Viesti Kirjoittaja Himppa »
kiitos, tuo on erinomaisen hyödyllinen tieto. Minä luulin että BT:n aktivoinnin jälkeen akkua kuluu enemmän riippumatta siitä, onko luuri käytössä vai ei (kun puhelin yrittää yhdistää koko ajan)
-
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Tätähän kannattaa myös kokeilla ihan käytännössä, että miten homma pelaa. Mutta tuskin se nyt ainakaan hirveesti enempää syö akkua kun on valmiustilassa.Himppa kirjoitti:kiitos, tuo on erinomaisen hyödyllinen tieto. Minä luulin että BT:n aktivoinnin jälkeen akkua kuluu enemmän riippumatta siitä, onko luuri käytössä vai ei (kun puhelin yrittää yhdistää koko ajan)
Monta juttuu
-
Viesti Kirjoittaja phev »
Jailbreikattuna SBsettingillä saat sen laitettua johonkin "pikanäppäimeen", esim vedät ton yläpalkin kohalla sormella oikeelle ni menee päälle / pois.
-
En ole itse huomannut että akku kuluisi sen enempää. Mulla BT on ollut valmiudessa jo yli 2kk. Se on niin kätsy, kun ei tarvitse navigoida asetuksiin, vaan se yhdistyy automaattisesti kun istuu autoon - ja katkeaa kun poistuuHimppa kirjoitti:kiitos, tuo on erinomaisen hyödyllinen tieto. Minä luulin että BT:n aktivoinnin jälkeen akkua kuluu enemmän riippumatta siitä, onko luuri käytössä vai ei (kun puhelin yrittää yhdistää koko ajan)

Omppuja vuodesta 2004
-
Viesti Kirjoittaja kaffemi »
Jaa, no yleisesti neuvotaan nimenomaan kytkemään sinihammas pois päältä, jos sitä ei tarvitse kovin usein. Ja nimenomaan akkukeston parantamiseksi. Nämä neuvot täällä on kyllä hauskoja. Ensin yksi sanoo faktana, että ei kuluta mitään ja sitten toinen vastaa, että ei mun mielestä kai ehkä tail luulisin ainakin ettei kovin paljoo...micqo kirjoitti:En ole itse huomannut että akku kuluisi sen enempää. Mulla BT on ollut valmiudessa jo yli 2kk. Se on niin kätsy, kun ei tarvitse navigoida asetuksiin, vaan se yhdistyy automaattisesti kun istuu autoon - ja katkeaa kun poistuuHimppa kirjoitti:kiitos, tuo on erinomaisen hyödyllinen tieto. Minä luulin että BT:n aktivoinnin jälkeen akkua kuluu enemmän riippumatta siitä, onko luuri käytössä vai ei (kun puhelin yrittää yhdistää koko ajan)
-
Mä olen ymmärtänyt, et sinihammas ei kuluta akkua jos se ei ole paritettu. Jos toi valmiustila kuluttaa, niin se on kyl tosi minimaalista, sillä mitään eroa en ole itse huomannut. Oli miten oli. Mä ainakin tykkään pitää sitä päällä, niin ei tarvitse puljata edestakas asetusvalikossa.kaffemi kirjoitti:Jaa, no yleisesti neuvotaan nimenomaan kytkemään sinihammas pois päältä, jos sitä ei tarvitse kovin usein. Ja nimenomaan akkukeston parantamiseksi. Nämä neuvot täällä on kyllä hauskoja. Ensin yksi sanoo faktana, että ei kuluta mitään ja sitten toinen vastaa, että ei mun mielestä kai ehkä tail luulisin ainakin ettei kovin paljoo...micqo kirjoitti:En ole itse huomannut että akku kuluisi sen enempää. Mulla BT on ollut valmiudessa jo yli 2kk. Se on niin kätsy, kun ei tarvitse navigoida asetuksiin, vaan se yhdistyy automaattisesti kun istuu autoon - ja katkeaa kun poistuuHimppa kirjoitti:kiitos, tuo on erinomaisen hyödyllinen tieto. Minä luulin että BT:n aktivoinnin jälkeen akkua kuluu enemmän riippumatta siitä, onko luuri käytössä vai ei (kun puhelin yrittää yhdistää koko ajan)
Omppuja vuodesta 2004
-
Viesti Kirjoittaja vemssi »
Mukava bonus – ainakin oman auton kanssa – on se, että puhelu siirtyy automaattisesti katkeamatta puhelimesta auton HF:hin. Toisinpäin ei ole tullut vielä kokeiltua.micqo kirjoitti:On olemassa niinkin yksinkertainen temppu, että laitat sen BT:n nyt päälle, (se menee valmiustilaan ja yhdistyy vasta kun laitepari on vieressä) ja seuraavan kerran kun astelet autoosi, niin hf ja puhelin yhdistyvät automatic. Kun poistut, BT-yhteys katkeaa.
Holder of Plot 395158.
-
Viesti Kirjoittaja JetZe »
hiuksn offtopicciin,mutta mistä löydän iphone4:n bluetooth salasanan/pinkoodin?
Viimeksi muokannut JetZe, 31.10.2010 klo 13.26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Tästä: "0000".JetZe kirjoitti:hiuksn offtopicciin,mutta mistä löydän iphone4:n bluetooth salasanan/pinkoodin?
Arch Linux/KDE Plasma
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
12 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka