NAVV:ko ei pelittänyt? Itse meinasin juuri ladata kun on ainakin aika halpa, mutta eipä sitä viitsi vitosta heittää hukkaan jos on ihan turha.Cathi777 kirjoitti:Onkos kellään kokemuksia näistä hieman edullisemmista kuten vaikka Copilotista? Tekeekö sillä mitään? Hinta olisi ainakin huomattavasti kukkaroystävällisempi, mutta haluan tuotteelta kuitenkin varmuutta mitä ei esimerkiksi NAVV:lta kyllä saanut.
iPhone (auto)navigaattorina
-
Re: iPhone (auto)navigaattorina
Viesti Kirjoittaja kileer »
-
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Kyllä sillä nyt ehkä jotain tekee, mutta itseäni häiritsi eniten se, että se tulee jäljessä ja näin ollen olet ajanut aina jo risteyksestä ohitse jos menet sen ohjeiden mukaan.kileer kirjoitti:NAVV:ko ei pelittänyt? Itse meinasin juuri ladata kun on ainakin aika halpa, mutta eipä sitä viitsi vitosta heittää hukkaan jos on ihan turha.Cathi777 kirjoitti:Onkos kellään kokemuksia näistä hieman edullisemmista kuten vaikka Copilotista? Tekeekö sillä mitään? Hinta olisi ainakin huomattavasti kukkaroystävällisempi, mutta haluan tuotteelta kuitenkin varmuutta mitä ei esimerkiksi NAVV:lta kyllä saanut.
-
Viesti Kirjoittaja TupeN »
Itse olen nyt pari kertaa käyttänyt Navv:ia. Mielestäni Navv on kyllä hintansa väärti ja enemmänkin. Itselläni toimi ihan mukavasti ja kun se on vielä omassa autossani hyvin koko ajan seurattavissa, niin kyllä tuon kanssa pärjää hyvin. Pelkän ääniopastuksen kanssa voi olla vähän vaikeuksia, mutta jos on myös mahdollista seurata karttaopastusta, niin kyllä tuolla hyvin toimeen tulee.kileer kirjoitti:NAVV:ko ei pelittänyt? Itse meinasin juuri ladata kun on ainakin aika halpa, mutta eipä sitä viitsi vitosta heittää hukkaan jos on ihan turha.Cathi777 kirjoitti:Onkos kellään kokemuksia näistä hieman edullisemmista kuten vaikka Copilotista? Tekeekö sillä mitään? Hinta olisi ainakin huomattavasti kukkaroystävällisempi, mutta haluan tuotteelta kuitenkin varmuutta mitä ei esimerkiksi NAVV:lta kyllä saanut.
-
Viesti Kirjoittaja kileer »

-
Viesti Kirjoittaja protoni74 »
-
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
No kyllä tuota kokeilin, mutta tuli niin törkeän paljon jäljessä se karttanäkymä ja käännöksissä jäi jälkeen niin ei sillä kyllä vieraassa paikassa pärjäisi yhtään tai saisi olla koko ajan autoa kääntämässä. Kadun nimetkin näytti ihan miten sattuu. Itse päädyin nyt siihen, että hankin tuon CoPilot Live 8:n kuitenkin, kun se hintaan nähden antoi aika kivat ominaisuudet. Tänään päässyt sitä käytännössä kokeilemaan ja toimi erittäin hyvin, juuri niin kuin pitikin. Joku mainitsi, että kartat voivat olla vanhojakin, mutta ainakin testireiteillä toimi kivasti, mutta aikahan sen sitten tulee näyttämään, että miten se todella toimii. Seuraavaksi sitten kyllä hankin jonkun tunnetumman softan jos tämä ei olekaan riittävä tarpeisiini. 20e:a kuulosti kuitenkin huomattavasti paremmalta kuin Navigonin ja TomTomin hinnat.TupeN kirjoitti:Itse olen nyt pari kertaa käyttänyt Navv:ia. Mielestäni Navv on kyllä hintansa väärti ja enemmänkin. Itselläni toimi ihan mukavasti ja kun se on vielä omassa autossani hyvin koko ajan seurattavissa, niin kyllä tuon kanssa pärjää hyvin. Pelkän ääniopastuksen kanssa voi olla vähän vaikeuksia, mutta jos on myös mahdollista seurata karttaopastusta, niin kyllä tuolla hyvin toimeen tulee.kileer kirjoitti:NAVV:ko ei pelittänyt? Itse meinasin juuri ladata kun on ainakin aika halpa, mutta eipä sitä viitsi vitosta heittää hukkaan jos on ihan turha.Cathi777 kirjoitti:Onkos kellään kokemuksia näistä hieman edullisemmista kuten vaikka Copilotista? Tekeekö sillä mitään? Hinta olisi ainakin huomattavasti kukkaroystävällisempi, mutta haluan tuotteelta kuitenkin varmuutta mitä ei esimerkiksi NAVV:lta kyllä saanut.
-
Viesti Kirjoittaja nalle76 »
-
Viesti Kirjoittaja inf »
-
Viesti Kirjoittaja inf »

-
Viesti Kirjoittaja waiski »
Tännekin toi Tompan 4-adapteri tuli, nakuna tuota luuria on varmaan käytettävä jos haluaa autossa sitä Tompan telineessä pitää:(inf kirjoitti:Noin nyt tomtomin car kit asennettu autoon iphone4 adapterin kanssa. Sain tänään myös PowerSupportin AirJacket kuoren ja kohta testaillaan meneekö puhelin car kittiin tuo päällä.
waiski
iPhone 16 Pro Max 256Gt
Apple Watch Ultra 2
Apple TV 4K 128Gt 3. Gen.
-
Viesti Kirjoittaja mikko696 »
-
Viesti Kirjoittaja inf »
No joudut repimään sen adapterin aina irti, ja se ei enää sen jälkeen kyllä siinä pysy kiinni kun se liima on siitä jo kerran irronnut.mikko696 kirjoitti:Autoteline pitäs löytää, kun käytössä perheessä on 3gs ja 4. Pitäisi käydä siis kumpaankin ilman kummempia virittelyjä, Magellania katellu, mutta onhan se mikkihomma aika idiootti, muuta ei siten tulekaan mieleen.. Pitääkö tomtomissa säätää sen adapterin kanssa kovin, jos luuria vaihtelis siinä?
EDIT: TomTom päätti lähettää mulle vielä toisen adapterin

-
Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »
Se on varmaan se mitä minä olen viikkotolkulla odotellu. Annappa tänneinf kirjoitti:No joudut repimään sen adapterin aina irti, ja se ei enää sen jälkeen kyllä siinä pysy kiinni kun se liima on siitä jo kerran irronnut.mikko696 kirjoitti:Autoteline pitäs löytää, kun käytössä perheessä on 3gs ja 4. Pitäisi käydä siis kumpaankin ilman kummempia virittelyjä, Magellania katellu, mutta onhan se mikkihomma aika idiootti, muuta ei siten tulekaan mieleen.. Pitääkö tomtomissa säätää sen adapterin kanssa kovin, jos luuria vaihtelis siinä?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja musamäkki »
Sama täällä. Mullemulle!Hanttapuli kirjoitti:Se on varmaan se mitä minä olen viikkotolkulla odotellu. Annappa tänneinf kirjoitti:No joudut repimään sen adapterin aina irti, ja se ei enää sen jälkeen kyllä siinä pysy kiinni kun se liima on siitä jo kerran irronnut.mikko696 kirjoitti:Autoteline pitäs löytää, kun käytössä perheessä on 3gs ja 4. Pitäisi käydä siis kumpaankin ilman kummempia virittelyjä, Magellania katellu, mutta onhan se mikkihomma aika idiootti, muuta ei siten tulekaan mieleen.. Pitääkö tomtomissa säätää sen adapterin kanssa kovin, jos luuria vaihtelis siinä?

-
Viesti Kirjoittaja kuokka »
-
Viesti Kirjoittaja sahkari »
Ei tue, eli näyttää aina kesärajoituksiakuokka kirjoitti:Tuleeko Navigon kesä/talvirajoituksia? Jos tukee, niin kuinka aktivoidaan eri rajoitukset?
- Ipad Air 2 64gb
- Ipad mini, 32GB 3G
- Saunalahti megareilu 4g multisim liittymä
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
-
Viesti Kirjoittaja KenSu »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Raipe43 »

-
Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »
11.9. kirjoitettu tuo kommentti ja kumin palanen tuli tänään. Tovin siis otti.Hanttapuli kirjoitti:No niin. Kumitööti on tilattu. Saapa nähdä kauanko menee.
-
Sama täällä, mut hyvä ku tuli!Hanttapuli kirjoitti:11.9. kirjoitettu tuo kommentti ja kumin palanen tuli tänään. Tovin siis otti.Hanttapuli kirjoitti:No niin. Kumitööti on tilattu. Saapa nähdä kauanko menee.
-
Viesti Kirjoittaja umpio »
Raipe43 kirjoitti:Onko teillä ehdotuksia, miten saisin iPhonen tukevasti kiinni kyykky moottoripyörään? Jesarin lisäksi siis
Ihan mutu-pohjalta ehdotus:
Osta autoteline, jossa on mahdollisuus kiinnittää tuo teline tuuletusritilään. Väsää telineeseen omatekoinen adapteri, jolla saat sen stongaan kiinni, esim. U -pultit on näppriä tähän tarkoitukseen. Eli autoteline ilman jalkaa -> kiinnitys pitäisi onnistua pyörään.
-
Viesti Kirjoittaja Virgo »
Sanapeli iPhoneen: http://uusitupa.org/projects/lost-words
Ajopäiväkirja iPhoneen: http://uusitupa.org/projects/drive-journal
-
Mun kokemuksen mukaan nelonen on niin tiukka tompan kans jo nudena, et vaikea kuvitella ainakaan ylä ja alareunaan yhtään mitään väliin..Virgo kirjoitti:Onko kukaan kokeillut iPhone 4 + Incipio Feather kotelo yhdistelmää TomTomin telineessä? Ilmeisesti tuo teline on aika tiukka, mutta tuo kotelo on toistaalta melkein avoin ylä- ja alapäästä.
-
Viesti Kirjoittaja inf »
En ole kokeillut mutta en usko että onnistuu. Tuo tompan teline on sen verran tiukka että kun iphone4 laitetaan siihen kiinni niin pelkästään nudena tuo "takakansi" meinaa ottaa tompan telineeseen kiinni. Tuo feather taitaa vielä vähän nousta sieltä takapuolelta laitteen reunan yli -> ei mahdu telineeseen.Virgo kirjoitti:Onko kukaan kokeillut iPhone 4 + Incipio Feather kotelo yhdistelmää TomTomin telineessä? Ilmeisesti tuo teline on aika tiukka, mutta tuo kotelo on toistaalta melkein avoin ylä- ja alapäästä.
Ei tosiaan taida olla mitään koteloa joka tuohon mahtuisi. Harmi sinällään

Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka