Mun 3GS 32 vietti 3 viikkoa ja yhden päivän "huoltoreissussa" (tuli uusi/kunnostettu tilalle) . Vikana katkoi puheluita ja 3 G / edge-verkko lähes totaalisen kateissa.
Nyt näyttää rokkaavan hyvin

Viesti Kirjoittaja Mattile »
Viesti Kirjoittaja -ruhje- »
Viesti Kirjoittaja Joni-Pekka »
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
No jos kuriirille ei ole kuin sun paketti, niin se ei välttämättä saa noutopyyntöä ollenkaan sille päivälle.Joni-Pekka kirjoitti:Täällä odotetaan myös maanantaina lähtenyttä (viime ke tai to oli jo uusi luuri saapunut SCF:lle) 32 Gt 3GS:ää. Millä hemmetin "pikarahdilla" noita oikein kuskataan, kun Itellan peruspakettikin tulee Tampereelta Turkuun seuraavaksi arkipäiväksi... Ei aina pieni ihminen ymmärrä missä kaikki aika kuluu.
Viesti Kirjoittaja Josu »
Viesti Kirjoittaja -ruhje- »
Viesti Kirjoittaja hannki »
Viesti Kirjoittaja macister »
Se nyt vaan on semmonen juttu, jos älypuhelimen kanssa meinaa kehityksen kärjessä keikkua, luuri lähtee vaihtoon vuosittain.hannki kirjoitti:Mulla ole varaa laittaa 500€ puhelimeen vuosittain.
Viesti Kirjoittaja hannki »
Eli mielestäsi älupuhelimen ostaessani tahdon "keikkua kehityksen kärjessä" ja samalla hyväksyin että laite ei tule kestämään vuotta ?macister kirjoitti:Se nyt vaan on semmonen juttu, jos älypuhelimen kanssa meinaa kehityksen kärjessä keikkua, luuri lähtee vaihtoon vuosittain.hannki kirjoitti:Mulla ole varaa laittaa 500€ puhelimeen vuosittain.
Viesti Kirjoittaja macister »
iPhonen hankkinut ei mitä luultavimmin halua ainakaan kovin kaukana kärjen takana keikkua. Sen mitä olen palstaa seurannut, vaikuttaa hyvin tärkeältä myöskin, ettei Applen logo vaan pääse peittymään minkään suojakuoren alle. En tietenkään väitä, että sinulla olisi tarvetta logon vilkuttelemiseen - kunhan mainitsin.hannki kirjoitti:Eli mielestäsi älupuhelimen ostaessani tahdon "keikkua kehityksen kärjessä" ja samalla hyväksyin että laite ei tule kestämään vuotta ?
Viesti Kirjoittaja Tonyhauta »
Viesti Kirjoittaja inf »
Voi maanalainen paikka :-DTonyhauta kirjoitti:No niin ittelle kävi tämmönen skenaario, iPhone 3GS hapettunut uuden saaminen maksais 293€ mitä en suostu maksamaan.. Onkohan kellekkään sattunut edes saman kaltaista ka mihkä ottaa yhteys applelle toden näkösesti? Elikkäs olen omistanut 3GS viime joulukuusta lähtien kesällä ensimmaisten joukossa ostin sitten nelosen. 3GS:sän maksoin kiltisti pois ja se jäi hyllyyn makaamaan kyseisessä puhelimessa oli jo silloin jotain pikkuvikoja home näppäin kiukutteli, kaijjutin toimi aina sillon tällön lataus "dokki" mikä lie oikee nimi vähän vinossa tälläsiä. Huoltoon en viittiny laittaa kun olen täältä lukenu kuinka "hienosti" se pelaa:) noh olin elokuun sitten reissussa thaikuissa otin mukaan molemmat puhelimet 3 ihan vaan varmuuden vuoks jos vaikka ryöstetään tai jotain? Mutta koko reissun 3GS oli kiltisti hotellihuoneessa avonaisessa kangas kassissa ja 4 oli mukana rannalla monsuuni sateissa ja kaikessa ei mitään vikaa? Ok noh nyt sit kun aattelin myydä vanhan iphoneni kaverrilleni niin huomaan että puhelimeni on lataus "dokki" on hapettunut ihan sinivihreäks what??? Puhelimessa ei ole ollut edes virtaa sen jälkeen kun nelosen sain?? Todennäkösesti trooppinen ilmasto tehnyt tehtävänsä!! Ja nyt kuka korvaa?? Ei kukaan Tuskin?? applelle pistän kyllä viestiä että on se vittukun ei puhelin kestä kk trooppisessa ilmastossa!! En tiedä ymmärtääkö kukaan mitä kirjotin veri kiehuu ihan pikkasen vieläkin!!!
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
Asiallinen matkavakuutus korvaa toki tuollaiset jutut täysin. Sulla ei sitten vaan ollut matkavakuutusta....voi voiTonyhauta kirjoitti:No niin ittelle kävi tämmönen skenaario, iPhone 3GS hapettunut uuden saaminen maksais 293€ mitä en suostu maksamaan.. Onkohan kellekkään sattunut edes saman kaltaista ka mihkä ottaa yhteys applelle toden näkösesti? Elikkäs olen omistanut 3GS viime joulukuusta lähtien kesällä ensimmaisten joukossa ostin sitten nelosen. 3GS:sän maksoin kiltisti pois ja se jäi hyllyyn makaamaan kyseisessä puhelimessa oli jo silloin jotain pikkuvikoja home näppäin kiukutteli, kaijjutin toimi aina sillon tällön lataus "dokki" mikä lie oikee nimi vähän vinossa tälläsiä. Huoltoon en viittiny laittaa kun olen täältä lukenu kuinka "hienosti" se pelaa:) noh olin elokuun sitten reissussa thaikuissa otin mukaan molemmat puhelimet 3 ihan vaan varmuuden vuoks jos vaikka ryöstetään tai jotain? Mutta koko reissun 3GS oli kiltisti hotellihuoneessa avonaisessa kangas kassissa ja 4 oli mukana rannalla monsuuni sateissa ja kaikessa ei mitään vikaa? Ok noh nyt sit kun aattelin myydä vanhan iphoneni kaverrilleni niin huomaan että puhelimeni on lataus "dokki" on hapettunut ihan sinivihreäks what??? Puhelimessa ei ole ollut edes virtaa sen jälkeen kun nelosen sain?? Todennäkösesti trooppinen ilmasto tehnyt tehtävänsä!! Ja nyt kuka korvaa?? Ei kukaan Tuskin?? applelle pistän kyllä viestiä että on se vittukun ei puhelin kestä kk trooppisessa ilmastossa!! En tiedä ymmärtääkö kukaan mitä kirjotin veri kiehuu ihan pikkasen vieläkin!!!
Viesti Kirjoittaja jiik »
Viesti Kirjoittaja Armadillo »
Itse olen iPhonenkin oheistarvikkeita vaihdattanut Applen takuun piikkiin ihan UPS:n kautta, harkitsitko tällaista?jiik kirjoitti: Case 1: uudet kouraan
Case 2: Parissa viikossa saat varmaan uudet.
Viesti Kirjoittaja mikian »
iPhonen huolto on operaattorin kautta, kaikki oheissälä suoraan Applen kautta. apple.com/support ja sieltä vain casea auki, uudet kuulokkeet on sulla kädessä UPSin toimittana seurravana päivänä. Testattu juttu, kesällä justiinsa vaihdoin parit hajonneet kuulokkeet ja yhden USB piuhan.Armadillo kirjoitti:Itse olen iPhonenkin oheistarvikkeita vaihdattanut Applen takuun piikkiin ihan UPS:n kautta, harkitsitko tällaista?jiik kirjoitti: Case 1: uudet kouraan
Jahns, ei sitten Sonera Kaupan heppu tällaisesta osannu mainita.. no onneksi täällä tiedetään asioista. Kiitti!mikian kirjoitti:iPhonen huolto on operaattorin kautta, kaikki oheissälä suoraan Applen kautta. apple.com/support ja sieltä vain casea auki, uudet kuulokkeet on sulla kädessä UPSin toimittana seurravana päivänä. Testattu juttu, kesällä justiinsa vaihdoin parit hajonneet kuulokkeet ja yhden USB piuhan.Armadillo kirjoitti:Itse olen iPhonenkin oheistarvikkeita vaihdattanut Applen takuun piikkiin ihan UPS:n kautta, harkitsitko tällaista?jiik kirjoitti: Case 1: uudet kouraan
Viesti Kirjoittaja mikian »
Kappas, on naemma muuttunut tosiaan hiljattain. No voehan perskules kun hankaloittaa asioita. Tai siis yksinkertaistaa itsensa kannalta...jiik kirjoitti:Pöh. Tai sitten Sonera Kaupan heppu tiesi..
Applen tukisivuilta seuraavaa:
HUOMAUTUS: Laitteistohuoltoa koskevat vaihtoehtomme ovat muuttuneet hiljattain. Lisätietoja on iPhone-huollon usein kysytyissä kysymyksissä.
http://www.apple.com/fi/support/iphone/service/faq/#ac1
Viesti Kirjoittaja EJMV »
Miksi heitit tuon roskakoriin?hannki kirjoitti:Oma tarina!
-Ostin 3gs tammikuussa 456€ suoralla rahalla soneralta.
-Helmikuussa näyttöön tuli naarmu.
-Toukokuussa näytön reunasta lähtee halkeama joka kulki kyseisen naarmun läpi kuulokkeen reikään. Eli noin 1.5-2cm pitkä. Halkeama syntyi puhelimen ollessa taskussa, ilmeisesti puristui jalan ja tiukahkojen housujen kankaan väliin
-Ei haitannut käyttöä millaan tavalla koska ei ole edes kuvaruudun päällä.
09.10.2010 Lähetetty huoltoon rikkoutuneen virtanapin takia (Napista painaessa ei tapahdu mitään. Muutaman sekunnin päästä puhelin yrittää sammua)
18.10.2010 Saapunut huoltoon (Uskomatonta toimintaa suomenpostilaitoksella kun muka menee 9pv toimittaa paketti kokkolasta tampereelle)
28.10.2010 Kust.arvio/kuittikys.Estimate inquiry from customer (Olisko voinu paketin avaamisen yhteydessä todeta kutin puuttuvan eikä laittaa laitetta odottamaan hyllyyn toiset 9pv?)
29.10.2010 Kuitti s.postitettu expertiltä
01.11.2010 Status muutettu "Työn alla"
08.11.2010 Kysely minulta tahdonko vaihtolaitteen rikkoutuneen tilalle (297€) koska takuu on rauennut näytön halkeaman takia. (Työnalla 8pv ja todetaan että näyttö on hajennut o'rly sherlock!!!)
Pyysin palauttamaan puhelimen takaisin ja selvityksen takuun raukeamisesta.
Sinne meni se 3gs roskakoppaan ja kiitos hienosti toimineesta huollosta/takuusta.
Seuraava puhelin on sitten vaikka vanha 1980 luvun nmt kunhan se ei ole missään tekemisissä SFC "huollon" taikka applen kanssa!
Mulla ole varaa laittaa 500€ puhelimeen vuosittain.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”