Hard stuff
Keskustelua kannettavista
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
Hard stuff
Viesti Kirjoittaja Jukina »
MacBook Pro on aika kovaa tavaraa. Työkaverini otti ja peruutti autolla kotoa lähtiesssään laukkunsa ylitse. Laukku oli vielä pehmeä laukku. Nyt läppis hymyilee kauniisti, siis koko kone taipui niin että on kulmista noin 0,5 cm ylhäällä. Ja kone toimii normaalisti! Eniten ihmetyttää näyttö. Todistus Macin alumiinikuorien laadusta?
-
Re: Hard stuff
Viesti Kirjoittaja kari.patila »
Eikös joku täällä ajanut iPadinsa yli myös ilman sen kummempia vaurioita? Itsekin heitin eilen saunalla repun nurkkaan, kun unohdin että siellä oli 15-tuumainen mbp. Mitään jälkiä ei tullut ja hyvin pelaa edelleen. Pitkälle ollaan tultu niistä valkoisista muovileluista, missä kansi halkeili pelkästä kannen sulkemisesta.
-
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
Mulla heilahti kaukosäädin kädessä niin, että toinen pää liikahti ilmassa n. 15cm. Sen matka pysähtyi sylissä olleeseen MBP:hen, johon tuli kiva lommo. Muovilelu olisi luultavasti säilynyt vaurioitumatta.
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Olihan tuolla jokin aika sitten kertomus iPadista, joka jäi auton katolle ja lensi sieltä vasta moottoritiellä pois, muutama naarmu, muttei sen kummempia vaurioita. On se alumiini yllättävän kestävää kamaa. ![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
Viesti Kirjoittaja exlex »
Juu alumiini kuorissa on hyvät, että huonot puolet muoviin verrattuna. Alumiini on paljon kauniimpi, kivempi kädessä, kestävämpi. Kulumisen jäljet näkyy muutenkin huonommin. Huonopuoli alumiinissa on tosiaan toi sen pehmeys. Siihen tulee helposti lommoja tai koloja, kun muovi kestää yleensä tälläiset vahingoittumatta. Mutta sitten kun muovi hajoaa, niin se sitten hajoaa, kun alumiiniin tulee se lommo tai kolo. Itse pidän alumiinista paljon enemmän.
MBP 16” | iPhone 13 PRO | iPad mini | Watch 5 | TV - 4 gen
http://wheniskeynote.com
(Urheile, niin kuolet terveempänä.)
http://wheniskeynote.com
(Urheile, niin kuolet terveempänä.)
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Pienen lommon (oikeastaan kaksi) olen kyllä saanut aikaiseksi MBP:hen kun kone sai hyllyltä tippuneelta kaiuttimelta pari pusua.
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Itsekkin olen saanut tuollaisen pusun kaijuttimelta, tosin ei isolta, suoraan ranteelle. Onneksi koon takia ranne pysyi vielä ehyenä. Olen sen jälkeen alkanut pitämään aina kaksipuolista teippiä kaijuttimien alla.Muffe kirjoitti:Pienen lommon (oikeastaan kaksi) olen kyllä saanut aikaiseksi MBP:hen kun kone sai hyllyltä tippuneelta kaiuttimelta pari pusua.
★
-
Viesti Kirjoittaja jiik »
mun mbp otti hittiä katuun ku känni-idiootti ryntäs kulman takaa päälle - nousi ylös ja jatkoi yhtä nopeaan matkaa etuviistoon.
ratikassa tilannearvio -> karsee klommo kannessa & kulma rutussa eikä kantta saa kunnolla auki. no väänsin kulman pihdeillä suoremmaksi, jotta kannen saa auki.. parin päivän käytön jälkeen oon pannu merkille et rantapalloilee jonnin verran ja levy naksuu selvästi. basana? (levy käyttäytyy samalla tavalla kuin keväällä vikaantunut 7 vuotinen powerbookin levy..) onk jengillä enempi kokemusta kuin noi levyt tuppaa kuoleen? levytyökalun smartti näyttää 'tarkistettua' - tulos ois kyl kans kiva tietä
ratikassa tilannearvio -> karsee klommo kannessa & kulma rutussa eikä kantta saa kunnolla auki. no väänsin kulman pihdeillä suoremmaksi, jotta kannen saa auki.. parin päivän käytön jälkeen oon pannu merkille et rantapalloilee jonnin verran ja levy naksuu selvästi. basana? (levy käyttäytyy samalla tavalla kuin keväällä vikaantunut 7 vuotinen powerbookin levy..) onk jengillä enempi kokemusta kuin noi levyt tuppaa kuoleen? levytyökalun smartti näyttää 'tarkistettua' - tulos ois kyl kans kiva tietä

Siemens ja Neste fuusioituvat, mikä uuden konsernin nimeksi?
- Siemens-Neste Oyj
- Siemens-Neste Oyj
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Pistäpä ladaten SMART Utility -niminen ohjelma. Sieltä saat ajettua levyn tayden tarkistuksen joka infoaa vähän levyn kunnosta.jiik kirjoitti:mun mbp otti hittiä katuun ku känni-idiootti ryntäs kulman takaa päälle - nousi ylös ja jatkoi yhtä nopeaan matkaa etuviistoon.
-
Viesti Kirjoittaja Aries »
vakuutukseen moinen?jiik kirjoitti:mun mbp otti hittiä katuun ku känni-idiootti ryntäs kulman takaa päälle - nousi ylös ja jatkoi yhtä nopeaan matkaa etuviistoon.
Kipu on tunne, kun heikkous poistuu ruumiista
-
Viesti Kirjoittaja Hount »
Jaa-a, mitenköhän se on alumiinikuorien laadun osoitus jo koko kone on ihan solmussa? Sisuskalut ne on osoittaneet joustokykynsä.Jukina kirjoitti:MacBook Pro on aika kovaa tavaraa. Työkaverini otti ja peruutti autolla kotoa lähtiesssään laukkunsa ylitse. Laukku oli vielä pehmeä laukku. Nyt läppis hymyilee kauniisti, siis koko kone taipui niin että on kulmista noin 0,5 cm ylhäällä. Ja kone toimii normaalisti! Eniten ihmetyttää näyttö. Todistus Macin alumiinikuorien laadusta?
iPad ei kestänyt edes skeittilautana, näyttö räsähti heti halki. En hetkeäkään usko että iPad missään tilanteessa kestää auton renkaan alle jäämistä.kari.patila kirjoitti:Eikös joku täällä ajanut iPadinsa yli myös ilman sen kummempia vaurioita? Itsekin heitin eilen saunalla repun nurkkaan, kun unohdin että siellä oli 15-tuumainen mbp. Mitään jälkiä ei tullut ja hyvin pelaa edelleen. Pitkälle ollaan tultu niistä valkoisista muovileluista, missä kansi halkeili pelkästä kannen sulkemisesta.
- Hount
11 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka