Ajattelin tehdä tämmösen topickin ihan vaan siitä syystä, kun itsellä ja varmasti monella muulla iPod Touch 4:sen käyttäjällä on kysymyksiä kyseisen laitteen toiminnasta yms. Itse kävin hakemassa New Yorkista kyseisen laitteen ja nyt melkein viikon sitä käyttäneenä voin todeta, että olisin maksanut laitteesta Suomenkin hinnan! Eli olen todella tyytyväinen laitteeseen! Pääasiassa retina-näyttöön sekä uuteen käyttikseen, mutta kameran laatu oli paljon huonompi kuin oletin
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Invisible Shield Maximum cover on tilattu verkkokauppa.comista ja huomenna käyn sen sieltä noutamassa. Siinähän tulee suojattua sitten etu sekä takapuoli + sivuiltakin osittain.
Itsellä esiintyi eilen semmonen ongelma, että kun latasin pelejä App Storesta ja kun olin ladannut muistaakseni viisi peliä ja asentanut ne laitteeseen niin kahden kohdalla tuli että "ei voida ostaa" ja kuvake oli vain "odotetaan..." -tilassa. Ilmasia pelejä siis latasin. Sain ladattua kymmenen minuutin päästä ne pelit onnistuneesti laitteeseen, mutta odotetaan -ikonit jäivät siltikin kummittelemaan näytölle. Niitä ei voinut poistaa. Tein sitten niin että loin touchin home valikkoon uuden kansion ja laitoin molemmat odotetaan -tilassa olevat pelit kansioon. Kansiosta tuli himmeen harmaa, en tiennyt juurikaan mitä tehdä.. Laitoin onnistuneesti ladatut pelit samalle "sivulle" home screenillä ja poistin jonkun toimivan pelin laitteesta. Kun olin poistanut toimivan pelin niin myös himmeen harmaalla oleva kansio poistui samalla eikä tarvinnut palauttaa laitetta niinkuin esim. täällä foorumilla neuvottiin tekemään. Asensin poistamani pelin onnistuneesti takaisin laitteeseen ja kaikki oli ok!

Onko kenelläkään tullut vielä moista vastaan? Muita käyttökokemuksia tai ongelmia?