Sorsa^ kirjoitti:ZAGG Full Body Maximum Coverage http://www.zagg.com/invisibleshield/app ... hields.php
Ostin ja kokeilin tälläisen, on helppo asentaa.
Huomaamatonta suojaamista, hyvin suojaa naarmuilta eikä piilota hienoa puhelinta. Mutta ei auta kyseiseen antenniongelmaan juuri lainakaan.
Tosin jos kaupungin alueella puhelinta käyttää, niin on tarpeeksi voimakkaat singaalit ettei tuota antenniongelmaa juuri huomaa:)
Tuo Zaggin pinta on vaan niin nihkeä että sitä on mahdotonta pitää hyvänä suojana. Jotkut tykkää, itse en tuosta nahkeudesta pidä ollenkaan. PowerSupportin kalvot nyt käytössä ja ovat kyllä parasta mitä olen käyttänyt. Myös 3GS:n aikana oli PS:t ja muita ei tarvitse edes miettiä.
Onko jollain suositella vastaavia, missä olisi vain eteen ja taakse kalvot?
Tilasin bodyguardzit alkuviikosta heidän nettisivujensa kautta, mutten kuitenkaan ole saanut minkäänlaista vahvistussähköpostia asiasta. Maksu näkyy kuitenkin katevarauksissa tilillä. Onko muilla kalvoja tilanneilla esiintynyt samaa?
Kaikki kaupat eivät tuota vahvistuspostia lähetä, kun maksu on suoritettu. Sama homma switcheasylla. Tilasin sieltä panssarin puhelimelle ja lasku kyllä tuli, mutta ei erillistä vahvistusta eikä mitään seurantakoodia. Nettisivun seurannan mukaan kuitenkin paketti on lähtenyt matkaan.
Sorsa^ kirjoitti:
Tuo Zaggin pinta on vaan niin nihkeä että sitä on mahdotonta pitää hyvänä suojana. Jotkut tykkää, itse en tuosta nahkeudesta pidä ollenkaan. PowerSupportin kalvot nyt käytössä ja ovat kyllä parasta mitä olen käyttänyt. Myös 3GS:n aikana oli PS:t ja muita ei tarvitse edes miettiä.
Bodyguardz - http://www.bodyguardz.com - vastaavat Zagg:ia mutta mielestäni laadullisesti huomattavasti paremmat.
Annan ääneni noille Power Supportin kalvoille. Itse ostin Power Suportin kalvo sarjan, jossa oli taakse crystal clear kalvo ja eteen sekä crystal, että anti glare. Aluksi laitoin eteen anti glaren, joka minulla oli ollut aikaisemmin 3GS:ssä mutta kalvo ei mielestäni toiminut iP4:n retina näytön kanssa yhtä hyvin kuin se toimi vanhoissa iLuureissa (heikensi luettavuutta), joten laitoin eteenkin crystal clear kalvon. Olen ollut erittäin tyytyväinen crystal clear kalvoihin, eikä niitä havaitse käytössä millään lailla. Lisä suojana käytän Applen omaa "korruptio-kuminauha-bumper-casea", joka kalvojen kanssa antaa hyvän suojan puhelimelle ilman, että luurista tulee hervottoman kokoinen rumilus.
Viimeksi muokannut Nuvi, 26.10.2010 klo 6.41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Copy.com tarjoaa 15 GB + 5 GB ilmaista pilvipalvelintilaa. Copy.com on kuin DropBox mutta toiminnoiltaan hivenen hiotumpi. Saadaksesi ilmaisen 15 GB + 5 GB extra tilan käytä seuraavaa linkkiä: https://copy.com?r=mQ6fgf
Sorsa^ kirjoitti:ZAGG Full Body Maximum Coverage http://www.zagg.com/invisibleshield/app ... hields.php
Ostin ja kokeilin tälläisen, on helppo asentaa.
Huomaamatonta suojaamista, hyvin suojaa naarmuilta eikä piilota hienoa puhelinta. Mutta ei auta kyseiseen antenniongelmaan juuri lainakaan.
Tosin jos kaupungin alueella puhelinta käyttää, niin on tarpeeksi voimakkaat singaalit ettei tuota antenniongelmaa juuri huomaa:)
Stealth Guardzin kalvot olen todennut hyviksi. Ainoa mikä harmittaa on jos kalvon laittaa hiukan huonosti niin saattaa lähteä aika äkkiä pois. Case Programista tuli Speckin PixelSkin HD joka on todella hyvä.
Onkohan parempi/huononpi kuin Applen oma bumberi? Hinta ei ole paha, 9,99 €
Kokeiltu on ja todettu, ettei sopinut autotelineeseen.
Itse tykkäsin tuosta kuitenkin enemmän kuin Applen omasta vastaavasta, koska "istuvuus" on on paljon parempi.
Mikäli kiinnostaa, niin minulta tuon saa ostaa pois kuljeksimasta samaiseen 9,99 euron hintaan.
Tänään tuli bodyguardzit postissa. Hyvät on, ei minkäänlaista nihkeyttä havaittavissa, sormet liukuu näytöllä ihan normaalisti. Tilasin tuon dry-apply version jota ei tarvi uittaa missään nesteissä, lopputulos oli varsin erinomainen. Huonona puolena ehkäpä se, että jos tuon asennuksen onnistuu söhläämään niin ei auta muu kuin laittaa uutta kalvoa tilalle. Toisin kuin vesileikkiversion kanssa, jota voi jälkikäteen asetella paikoilleen mielensä mukaan... Huolellisuutta asennuksessa käyttäen suosittelen!
Oliko joku tilannut tämän ja saanut jo omansa?? http://gizmodo.com/5666388/metal-iphone ... -of-a-case
Mulle kun vihdoin lähetys saapui tänään niin en voinut muuta kuin todeta että olivat lähettäneet väärän takakuoren. Tämä väärä kuori oli kyllä mielestäni todella laadukkaan oloinen, ei mikään ohut kevyt muovi rimpula vaan jämäkän tuntuinen.
**linkki poistettu**
Viimeksi muokannut K@rtsa, 3.11.2010 klo 19.21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
K@rtsa kirjoitti:Oliko joku tilannut tämän ja saanut jo omansa?? http://gizmodo.com/5666388/metal-iphone ... -of-a-case
Mulle kun vihdoin lähetys saapui tänään niin en voinut muuta kuin todeta että olivat lähettäneet väärän takakuoren. Tämä väärä kuori oli kyllä mielestäni todella laadukkaan oloinen, ei mikään ohut muovi rimpula vaan jämäkän tuntuinen.
Siis kieron eli väärän? Vai jonkun muun kuin iP4:n kuoren? Eipä rohkaise hirveästi tilaamaan...
Sori, en tota sun linkkiä kattonu, eli nelosenhan toi on, mutta olitko tilannu esim. tuon metallipintaisen?
Viimeksi muokannut kaffemi, 2.11.2010 klo 14.18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei vaan väärän tuotteen IP4 takakuoren kylläkin. Katso edellinen postaukseni laitoin kuvat.
Olin tilannut sen metallin hopean. Laitoin palautetta asiasta myyjälle ja katsotaan miten menee, lähettääkö oikean ilmaiseksi.
Lisäys: Myyjä vastasi ja oli pahoillaan virheestä ja lähettää oikean tulemaan ja jo tullutta ei tarvi lähettää takaisin.
Viimeksi muokannut K@rtsa, 3.11.2010 klo 19.17. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Kattelin tuota kuorta vielä lähemmin ja kun on sen verran "painavan" oloinen niin ihan kuin olisi ohutta metallia (mutua) joka on päällystetty tuolla "nahan" näköisellä jutulla, sisäpuolella joku ohut muovi kalvo. Mutta 13ekeen todella laadukas-
Kokeilin raaputtaa kouren sisäpuolta veitsellä kameralinssin kohdalla(harmaa alue kuvalla) niin metalliahan se on
Viimeksi muokannut K@rtsa, 2.11.2010 klo 14.53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kakkee kirjoitti:
Maksoi 29 euroa Helsingin Kampin Humacista.
Ei paha hinta, tyylikäs ja suojaa hyvin.
E: Typo.
Eikö tuo nyt ole juuri sellainen ja samanlainen, joka hajoittaa ne takalasit? Vai mihin päätökseen siinä sinun keississä lopulta tultiin, en ole seuraillut palstaa nyt hetkeen?
Näyttäisi olevan ilmasiten suojuksien kamppis jo ohi. Ostin puolisolle uuden nelosen ja latasin case softan, niin tuli ilmoitus, että case program on lopetettu.
Terpower kirjoitti:Näyttäisi olevan ilmasiten suojuksien kamppis jo ohi. Ostin puolisolle uuden nelosen ja latasin case softan, niin tuli ilmoitus, että case program on lopetettu.
Puhelimen välityksellä sen voi vielä tilata.
EDIT: Eikun enpäs tiedä antavatko enää jos puhelin tilattu vasta nyt...
Terpower kirjoitti:Näyttäisi olevan ilmasiten suojuksien kamppis jo ohi. Ostin puolisolle uuden nelosen ja latasin case softan, niin tuli ilmoitus, että case program on lopetettu.
Joo ei pystynyt puhelimesta tilaamaan. Vielä viimevikolla pystyi, mutta nyt ei enää voi.
Itselle hinnaksi tuli $32,99 ~ € 23,22
Kotelo maksoi $ 29,99
Postitus maksoi $ 7,50
ALENNUS - $4,50 -> vihje: Diggaa Griffiniä Facebookissa niin saat suuren alennuksen
Kuulemma tuo Reveal Etch on ihan kelpo ja hyvä kotelo mitä nyt olen arvosteluista ja YT videoista ymmärtänyt Ja jos sinäkin pidät Elean Formista niin en usko että tuli huono ostos tehtyä. Saa nyt nähdä miten kauan kestää kotelon tulo Suomeen...
Early 2015 Macbook Pro 13" (2.9 gHz Intel Core i5, 512gb, 8gb ram), macOS 11.6 Big Sur. iPhone 12 Mini (128 gb) & Apple Watch S7 (41mm SG).
Joo ei pystynyt puhelimesta tilaamaan. Vielä viimevikolla pystyi, mutta nyt ei enää voi.
Mun käsittääkseni ilmaisen bumperin pystyy vieläkin saamaan soittamalla applecareen "antenniongelmien takia" ja sopimaan lähetyksestä... jos en aivan väärin noita applen tiedotteita ole tulkinnut.
Itselle hinnaksi tuli $32,99 ~ € 23,22
Kotelo maksoi $ 29,99
Postitus maksoi $ 7,50
ALENNUS - $4,50 -> vihje: Diggaa Griffiniä Facebookissa niin saat suuren alennuksen
Kuulemma tuo Reveal Etch on ihan kelpo ja hyvä kotelo mitä nyt olen arvosteluista ja YT videoista ymmärtänyt Ja jos sinäkin pidät Elean Formista niin en usko että tuli huono ostos tehtyä. Saa nyt nähdä miten kauan kestää kotelon tulo
Suomeen...
Kyllä pidän tästä!
Paras kuori varmasti mitä koskaan allekirjoittaneella on ollut missää iLuurissa.
Tyylikäs, suojaa hyvin ja hinta ok.
Suosittelen!
DishDuck kirjoitti:Ei varsinaisesti auta antenniongelmiin, mutta poistaa yhden särkyvän lasipinnan omasta mielestäni erittäin tyylikkäästi. Itse voisin harkita käyttöönottoa siinä tapauksessa jos/kun takalasi ottaa ja pirstoutuu. Tuo ei siis ole tarra, vaan ehtaa alumiinia takalasin korvikkeeksi. Internetissä väittävät, ettei tuon asentaminen vaikuttaisi takuun voimassaoloon, kun kuulemma takalasia irrottaessa (pohjan 2 ruuvia auki) ei rikkoudu "takuusinettejä" joista huomataan, josko laitteen sisuksia on ronkittu. Mene ja tiedä... Silti en voi olla pitämättä kuvan lopputuloksesta.
Tilaukseen meni pari kappaletta. Jos takalasi särkyy niin vaihtoon.
Tulivat vihdoinkin. Erittäin laadukkaan oloisia! Menee tosin laatikon pohjalle kun pitäis irrottaa reunoja kiertävä muovi että pääsee ruuveihin käsiks. Kattoo sit jos vahinko käy ja takalasi menee rikki. Tai joku puuska iskee.
Switcheasyn Rebeliä iPhone 4:n suojana pari viikkoa käyttäneenä ei voi kuin ylistää tätä koteloa. Mukana tulee vieläpä pari dock-adapteria universal dockiin, parit suojakalvot (hyvät kalvot jopa) ja parit tapit kuuloke- ja dock-liitännöille.
DishDuck kirjoitti:Ei varsinaisesti auta antenniongelmiin, mutta poistaa yhden särkyvän lasipinnan omasta mielestäni erittäin tyylikkäästi. Itse voisin harkita käyttöönottoa siinä tapauksessa jos/kun takalasi ottaa ja pirstoutuu. Tuo ei siis ole tarra, vaan ehtaa alumiinia takalasin korvikkeeksi. Internetissä väittävät, ettei tuon asentaminen vaikuttaisi takuun voimassaoloon, kun kuulemma takalasia irrottaessa (pohjan 2 ruuvia auki) ei rikkoudu "takuusinettejä" joista huomataan, josko laitteen sisuksia on ronkittu. Mene ja tiedä... Silti en voi olla pitämättä kuvan lopputuloksesta.
Tilaukseen meni pari kappaletta. Jos takalasi särkyy niin vaihtoon.
Tulivat vihdoinkin. Erittäin laadukkaan oloisia! Menee tosin laatikon pohjalle kun pitäis irrottaa reunoja kiertävä muovi että pääsee ruuveihin käsiks. Kattoo sit jos vahinko käy ja takalasi menee rikki. Tai joku puuska iskee.
Oliko se kuori metallinen?? omaa vielä odotan virhe lähetyksen takia