Anniel kirjoitti:Napsautin iPhonen ilmaissuojan paikoilleen, ihan kivalta toi Incasen Snap Case Smoke näyttää

Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Anniel kirjoitti:Napsautin iPhonen ilmaissuojan paikoilleen, ihan kivalta toi Incasen Snap Case Smoke näyttää
Viesti Kirjoittaja Erño »
Mulla tulee mieleen joku bond-tyttö.Salamijakk kirjoitti:Anniel kirjoitti:Napsautin iPhonen ilmaissuojan paikoilleen, ihan kivalta toi Incasen Snap Case Smoke näyttääMiten mulle tulee Annielista aina mieleen Maria Lund, onko muilla samaa sairautta.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
No ei nyt ihan melkeen, mutta luulin kerran Annielin silmäripseä varpuseksi.Salamijakk kirjoitti:Anniel kirjoitti:Napsautin iPhonen ilmaissuojan paikoilleen, ihan kivalta toi Incasen Snap Case Smoke näyttääMiten mulle tulee Annielista aina mieleen Maria Lund, onko muilla samaa sairautta.
Viesti Kirjoittaja kusti50 »
Viesti Kirjoittaja Escobar75 »
Pitääpäs alkaa seurailee kenen koirat käy meidänkin tontilla niin pääsis ryyppäilee muutakin kuin keskikaljaa..kusti50 kirjoitti:Juu, tulee ripsi mieleen... Asiaan, äsken hain frouvan työstä ja nyttemmin avasin naapurin tuoman Meukow putelin ja otan pikku kupposia. Puteli oli kiitos hyvin suoritetusta (hänelle n. 4000€ arvoisesta korvauksesta) valituksesta, koskien haittoja, jotka suuri yhtiö (korvauksen maksaja) ,aiheutti tonteillemme. No itse sain paljon enemmän, mutta haittakin oli suurempi.
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Itse latasin juuri myös tuon betan ja huokaisin helpotuksesta. Tuota voisi jopa käyttääkin, entistä ei kestänyt.Anniel kirjoitti:Latasin kokeeksi Skypen betaversion, kauhistuin ja palautin äkkiä vanhan takaisin. Yök!
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Minä äsken lukihäiriöisesti luin että "Hatey". Puistatti.Aadee kirjoitti:Ihastuin korviani myöten Hayley Williamsiin, Paramoren laulajaan, tosin sydän on täynnä ristiriitaisia Hayleyn ja Katy Perryn välillä, kumman lopuksi valitsisi.Oma kauniimpi puoleni on ollut Katyn kannalla, tosin ei ole vielä tavannut Hayleytä. On vaikea maailma olla mies, varsinkin heti lenkin jälkeen.
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
En minäkään ole tavannut hateytä. Viime kesänä tosin Pirkanhovissa sattui olemaan tyyppi, joka vastasi lähes mielikuvaani hateystä, mutta sitten se lähtikin ajamaan moottoripyörällä.Lare kirjoitti:Minä äsken lukihäiriöisesti luin että "Hatey". Puistatti.Aadee kirjoitti:... ole vielä tavannut Hayleytä.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja Touho »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Turha kai sun on siitä Keijoo nuhdella, jos ite jäit ilman tinttipaistia?darthmother kirjoitti:juostiin kilpaa ympäri kämppää, mutta Keijo kerkes ravistelemaan tintiltä niskat poikki.
En oo Keijoa nuhdellu koskaan, hyvän työn teki olemalla se miksikä on syntynyt toimittaen luonnollista viettiään. Kuka sanoi että jäin ilman tinttipaistia muuten brööyh.kuriton kirjoitti:Turha kai sun on siitä Keijoo nuhdella, jos ite jäit ilman tinttipaistia?darthmother kirjoitti:juostiin kilpaa ympäri kämppää, mutta Keijo kerkes ravistelemaan tintiltä niskat poikki.Pitäskös sun muutenkin harrastaa tuata juoksemista enemmän ulkotiloissa?
Viesti Kirjoittaja heilei »
Sulka/höyhennäytteiden perusteella näyttää jotenkin isommalta kuin tintti? Vai onko tässä "tintti" = "se semmonen juttu kun lentää" ?darthmother kirjoitti:Yritin pelastaa tintin Lumi-Keijon (löytökissa) hampaista. Typerä tintti tuli avoimelle tuuletusikkunalle josta Keijo äkkäs sen salamana.
juostiin kilpaa ympäri kämppää, mutta Keijo kerkes ravistelemaan tintiltä niskat poikki.
Ihan oli Talitiainen, kämmenelle mahtui koko otus.heilei kirjoitti:Sulka/höyhennäytteiden perusteella näyttää jotenkin isommalta kuin tintti? Vai onko tässä "tintti" = "se semmonen juttu kun lentää" ?darthmother kirjoitti:Yritin pelastaa tintin Lumi-Keijon (löytökissa) hampaista. Typerä tintti tuli avoimelle tuuletusikkunalle josta Keijo äkkäs sen salamana.
juostiin kilpaa ympäri kämppää, mutta Keijo kerkes ravistelemaan tintiltä niskat poikki.
t. C.S.I. Vantaa
Viesti Kirjoittaja heilei »
Oolrait. Se oli tuo parketin mittakaava sitten kun vaan hämmensi katsojaa.darthmother kirjoitti:Ihan oli Talitiainen, kämmenelle mahtui koko otus.heilei kirjoitti:Sulka/höyhennäytteiden perusteella näyttää jotenkin isommalta kuin tintti? Vai onko tässä "tintti" = "se semmonen juttu kun lentää" ?darthmother kirjoitti:Yritin pelastaa tintin Lumi-Keijon (löytökissa) hampaista. Typerä tintti tuli avoimelle tuuletusikkunalle josta Keijo äkkäs sen salamana.
t. C.S.I. Vantaa
Viesti Kirjoittaja Carde »