Kaikissa ohjelmissa ei varmaan saa edes taustavärejä muutettua, mutta yleisasetuksissa on ainakin se White on Black -tila
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja Kamek »
Viesti Kirjoittaja Napoleon »
Nyt on ilmestynyt versio joka tukee 4.1:stä ja hienosti toimiigike kirjoitti:Remove bg ei itsellä toimi 4.1
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
Muistelisin jostain lukeneeni että näillä LED-näytöillä musta väri on kaikkista parhain akkukeston kannalta, se syö vähiten virtaa,, eli perjaattees springboardilla musta tausta ja sit vaik IM+:ssa joku musta tausta ;P mutta aika hifistelyksi menee, enemmän vaikuttaa varmaan käyttääkö 3G vai ei, ja akun "kalibrointi"Kamek kirjoitti:Kun kerta taustavalon kirkkaus vaikuttaa akun kestoon, niin auttaakohan se, jos käyttää ohjelmissa taustana tummempia värejä? Tämä riippuu varmaan paljon näyttötekniikasta... pitääkin tarkemmin tutustua tähän iPhonen näyttöön.
Kaikissa ohjelmissa ei varmaan saa edes taustavärejä muutettua, mutta yleisasetuksissa on ainakin se White on Black -tila
Viesti Kirjoittaja RottenToTheCore »
Itse luin että musta tausta auttaa vain AMOLED näytöissä, koska niissä musta = sammutettu solu. Applen "retina display" on perinteinen LCD näyttö, jossa musta = solu, joka blokkaa taustavalon.Teemuz kirjoitti:Muistelisin jostain lukeneeni että näillä LED-näytöillä musta väri on kaikkista parhain akkukeston kannalta, se syö vähiten virtaa,, eli perjaattees springboardilla musta tausta ja sit vaik IM+:ssa joku musta tausta ;P mutta aika hifistelyksi menee, enemmän vaikuttaa varmaan käyttääkö 3G vai ei, ja akun "kalibrointi"
Viesti Kirjoittaja cyphi »
Viesti Kirjoittaja Psaikke »
Viesti Kirjoittaja Johan Dark »
Viesti Kirjoittaja crapetti »
Viesti Kirjoittaja Don MC »
Mulla teki eilen tollasta. Reboottia ja kattoo, ettei mikään ole taustalla imemässä patteria. Ja lataus tosiaan siten, että saa olla piuhassa kiinni vaikkapa yön yli. Jos ottaa irti heti kun näyttää 100%, niin veikkaan ettei silti ole aivan täynnä.crapetti kirjoitti:...nyt 74% ja en ole tehnyt puhelimella mitään
Joku ohjelma taustalla imee akkua. Kato esimerkiksi sähköpostin ym. palikoiden push/fetch -asetukset (mulla push on OFF ja fetch on MANUALLY = hakee sähköpostit ym. vain kun avaa kyseisen ohjelman). Ja jos joku palikka vielä lisäksi käyttää GPS:ää, niin se myös imee akkua.crapetti kirjoitti:Mulla oli koko yön latauksessa ja aamulla näytti 100%. Mitähän ihmettä tässä nyt on
Viesti Kirjoittaja Johan Dark »
Viesti Kirjoittaja inf »
Ei nuo pushit kyllä aiheuta noin kovaa kulumista.Don MC kirjoitti:Joku ohjelma taustalla imee akkua. Kato esimerkiksi sähköpostin ym. palikoiden push/fetch -asetukset (mulla push on OFF ja fetch on MANUALLY = hakee sähköpostit ym. vain kun avaa kyseisen ohjelman). Ja jos joku palikka vielä lisäksi käyttää GPS:ää, niin se myös imee akkua.crapetti kirjoitti:Mulla oli koko yön latauksessa ja aamulla näytti 100%. Mitähän ihmettä tässä nyt on
Voi olla myös joku ohjelma jäänyt jumiin taustalle. Reboot.
Mulla ollut nyt 3h irti laturista ja yhä näyttää 100%.
Juu eeei tosiaan. Kuitenkin jos on useita sähköpostilaatikoita, Facebookeja jne. ja kaikki asetettu hakemaan mahdollisimman usein, niin tuleehan siinä liikennettä.inf kirjoitti:Ei nuo pushit kyllä aiheuta noin kovaa kulumista.
Se mikä tulee ekana mieleen tuohon ongelmaan: Eli sulla on ilmeisesti hacktivoitu luuri (eli hoidit pwnagetoolilla aktivoinnin vieraalla SIM kortilla)? Tuo on tunnetusti tuonut ongelmia, juurikin akun kulumisen kanssa. Kannattaa kokeilla asentaa softa Push Doctor. Googlella varmaan löytyy ohjeet miten onnistuu.
Itsellä on nuo pushit + notifikaatiot päällä kaikissa sähköpostitileissa (ja melkein kaikissa ohjelmissakin) ja akku kestää todella hyvin. Helposti pääsee sen 2 päivää, tosin lataan kyllä luuria yleensä yöllä aina, tai sitten työpaikalla.
Viesti Kirjoittaja Damoc »
inf kirjoitti:Ei nuo pushit kyllä aiheuta noin kovaa kulumista.Don MC kirjoitti:Joku ohjelma taustalla imee akkua. Kato esimerkiksi sähköpostin ym. palikoiden push/fetch -asetukset (mulla push on OFF ja fetch on MANUALLY = hakee sähköpostit ym. vain kun avaa kyseisen ohjelman). Ja jos joku palikka vielä lisäksi käyttää GPS:ää, niin se myös imee akkua.crapetti kirjoitti:Mulla oli koko yön latauksessa ja aamulla näytti 100%. Mitähän ihmettä tässä nyt on
Voi olla myös joku ohjelma jäänyt jumiin taustalle. Reboot.
Mulla ollut nyt 3h irti laturista ja yhä näyttää 100%.
Se mikä tulee ekana mieleen tuohon ongelmaan: Eli sulla on ilmeisesti hacktivoitu luuri (eli hoidit pwnagetoolilla aktivoinnin vieraalla SIM kortilla)? Tuo on tunnetusti tuonut ongelmia, juurikin akun kulumisen kanssa. Kannattaa kokeilla asentaa softa Push Doctor. Googlella varmaan löytyy ohjeet miten onnistuu.
Itsellä on nuo pushit + notifikaatiot päällä kaikissa sähköpostitileissa (ja melkein kaikissa ohjelmissakin) ja akku kestää todella hyvin. Helposti pääsee sen 2 päivää, tosin lataan kyllä luuria yleensä yöllä aina, tai sitten työpaikalla.
Viesti Kirjoittaja Ghst »
Minulla taas 80-100% tuntuu kuluvan todella nopeasti, ja siitä alas päin hitaammin.Johan Dark kirjoitti:Onko normaalia, että mitä tyhjempi akku on sitä enemmän se kuluu suhteessa täyteen akkuun.
Tuntuu, että kun menee alle 10% niin se kuluu loppuun todella nopeasti, kun taas kun on 100%-90% välissä niin akku kestää
todella hyvin.
Viesti Kirjoittaja Raxerius »
Viesti Kirjoittaja Raxerius »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”