Olen uusi MacBook Pro omistaja, enkä voisi olla yhtään onnellisempi tämän kanssa! Nyt lähelle kolmea viikkoa olen omistanut ja voin kaikin puolin sanoa, että mahtava kannettava vaativaakin työtä varten. 13,3" malli tuli ostettua, sillä kannettavuus on tärkeä seikka minulle. Aluksi oli vain ongelmia Microsoft Office for Mac ohjelmistopaketin kanssa, jonka samalla ostin, sillä se ei tue arabiankielisen tekstin syöttöä (vallan kummallista on se, että PowerPoint ymmärtää arabian, kun taas Word ja Excel eivät). Sain onneksi huoltotilauksen myötä tukkurin suostumaan hyvittämään ostoksen, jotta saisin tilalle Apple iWorkin. Keynote ja Numbers tuntuivat erittäin mukavilta, Pages on vielä hakusessa, mutta enköhän minä sen pian taida. Nyt ei ole lainkaan murheita ja tällä MacBookilla teen niin musisointia, kuin laskentataulukkoja sekä kouluhommia. Tästä voin vielä kertoa, että akunkesto on yhtä kermaa

Tähän loppuun vielä yksi kysymys; minun pitäisi saada kytkettyä MacBookkini telkkariin, ja komposiittivideota uudempaa liitäntää ei oikein ole. Onko muita vaihtoehtoja, kuin ostaa Applen Mini DisplayPort - VGA adapteri ja siihen kaveriksi jonkinlainen VGA - komposiittivideo -muunnin? Lähinnä ajattelin hyödyntää USB tai FireWire liitäntää tähän, jos kukaan sattuisi tietämään jotain tapaa siirtää näiden kautta kuvaa telkkariin. Kiitos kaikenlaisesta avusta tähän liittyen, ja koska muutenkin on hyvin sekainen tämä ketjuni ajatuskulku, saa kommentoida mitä tahansa olen tähän kirjoittanut

Mukavaa syksyä (tai oikeastaan jo talvea),
pikkupoika.