Ehtoota,
2G:n päivitys iClarified-ohjeiden mukaan 3.1.3-firmikseen tökkäsi redsn0wn (0.9.4) avaukseen ja otsikon viestiin. On käytetty hakua ja googlea, koitettu vanhemmalla redsn0w-softalla mutta ei vaan onnistu. Optio+restore 3.1.3:een tehty iTunesin kautta (paketti ladattu Firefoxilla), firmis 3.1.3_7E18_restore.ipsw. Luuri makaa pöydällä hätäpuhelumoodissa, jääköhän siihen tilaan maailman tappiin vai onko tilanne vielä jotenkin pelastettavissa....?
Kiitokset mahdollisesta avusta!
iPhone 2G päivitys / unable to recognize specified IPSW
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone 2G päivitys / unable to recognize specified IPSW
Viesti Kirjoittaja Aakekoo »
-
Re: iPhone 2G päivitys / unable to recognize specified IPSW
Viesti Kirjoittaja Disturbbi »
Jos oikein ymmärsin niin kun valitsit RedSn0w:ssa sen firmiksen niin tuli tuommoinen viesti? Se johtuu siitä että sun pitää valita jailbreikatessa 3.1.2 firmis 3.1.3 sijaan vaikka 3.1.3:sta olet jailbreikkaamassa. Toivottavasti tästä oli apua, oli (itselle) vähän vaikea selkoinen tuo sinun viestisi.
-Teemu
-Teemu
Think Different
iPhone 7 128GB
Watch 42mm
MacBook Pro 13" Retina mid-2015
Game Center: T-eme
iPhone 7 128GB
Watch 42mm
-
Joo sorry vähän oli vaikeeselkoista, jopa itselle näin nukutun yön jälkeen ; ) Mutta oikein olit ymmärtänyt - olen siis mokannut siinä että päivitin iPhonen (optio+restore-komennolla iTunesissa) suoraan versioon 3.1.3. Saanko 3.1.2-versiota enää millään sisään, luuri on kiinni iTunesissa joka ilmoittaa ettei nykyistä sim-korttia tueta, hanki toimiva. Eli yritän sanoa ettei restore-nappi ole enää käytettävissä. Niin ja toivottavasti olen asian suhteen edes suurinpiirtein viivalla, olen siinä ymmärryksessä että luurissa tosiaan on nyt sisällä se 3.1.3-firmis, ja pykälää edellinen pitäisi saada sisään jotta kone tulisi vielä käyttökuntoon... -ko -kö...?
Thanks,
-A-
Thanks,
-A-
Disturbbi kirjoitti:Jos oikein ymmärsin niin kun valitsit RedSn0w:ssa sen firmiksen niin tuli tuommoinen viesti? Se johtuu siitä että sun pitää valita jailbreikatessa 3.1.2 firmis 3.1.3 sijaan vaikka 3.1.3:sta olet jailbreikkaamassa. Toivottavasti tästä oli apua, oli (itselle) vähän vaikea selkoinen tuo sinun viestisi.
-Teemu
-
Viesti Kirjoittaja Disturbbi »
Ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta eikö tuossa kohtaa olis vaa helpompaa jailbreikata se puhelin ja unlockata kuin downgradeta ja sitten jailbreikata ja unlockata luuri? Tuossa nyt kuitenkin ohjeet downgreidaukseen kun kerta niitä pyysit: http://www.ihackintosh.com/2010/02/down ... -or-lower/. Itseä kyllä ohjeessa hämmensi se että eikö palautuksen jälkeen kun se iTunes on heittänyt errorinsa, puhelin käynnistynyt ja näyttää ruudulla vain iTunesin kuvaa pitäisi käyttää Recboottia sen sijaan että suoraan jailbreikkaa? Näin ainakin kun iOS 4 downgradeisasin 3.1.2, mutta en nyt sit tiiä ku 3.1.3 -> 3.1.2...Aakekoo kirjoitti:Joo sorry vähän oli vaikeeselkoista, jopa itselle näin nukutun yön jälkeen ; ) Mutta oikein olit ymmärtänyt - olen siis mokannut siinä että päivitin iPhonen (optio+restore-komennolla iTunesissa) suoraan versioon 3.1.3. Saanko 3.1.2-versiota enää millään sisään, luuri on kiinni iTunesissa joka ilmoittaa ettei nykyistä sim-korttia tueta, hanki toimiva. Eli yritän sanoa ettei restore-nappi ole enää käytettävissä. Niin ja toivottavasti olen asian suhteen edes suurinpiirtein viivalla, olen siinä ymmärryksessä että luurissa tosiaan on nyt sisällä se 3.1.3-firmis, ja pykälää edellinen pitäisi saada sisään jotta kone tulisi vielä käyttökuntoon... -ko -kö...?
Thanks,
-A-
-Teemu
Think Different
iPhone 7 128GB
Watch 42mm
iPhone 7 128GB
Watch 42mm
-
Selvitetty: iPhone 2G / unable to recognize specified IPSW
Homma ratkesi, ihackintoshilla oli toimivat systeemit, toisin kuin iClarifiedillä. Kiitokset Teemulle avusta!
-A-
-A-
Disturbbi kirjoitti:Ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta eikö tuossa kohtaa olis vaa helpompaa jailbreikata se puhelin ja unlockata kuin downgradeta ja sitten jailbreikata ja unlockata luuri? Tuossa nyt kuitenkin ohjeet downgreidaukseen kun kerta niitä pyysit: http://www.ihackintosh.com/2010/02/down ... -or-lower/. Itseä kyllä ohjeessa hämmensi se että eikö palautuksen jälkeen kun se iTunes on heittänyt errorinsa, puhelin käynnistynyt ja näyttää ruudulla vain iTunesin kuvaa pitäisi käyttää Recboottia sen sijaan että suoraan jailbreikkaa? Näin ainakin kun iOS 4 downgradeisasin 3.1.2, mutta en nyt sit tiiä ku 3.1.3 -> 3.1.2...Aakekoo kirjoitti:Joo sorry vähän oli vaikeeselkoista, jopa itselle näin nukutun yön jälkeen ; ) Mutta oikein olit ymmärtänyt - olen siis mokannut siinä että päivitin iPhonen (optio+restore-komennolla iTunesissa) suoraan versioon 3.1.3. Saanko 3.1.2-versiota enää millään sisään, luuri on kiinni iTunesissa joka ilmoittaa ettei nykyistä sim-korttia tueta, hanki toimiva. Eli yritän sanoa ettei restore-nappi ole enää käytettävissä. Niin ja toivottavasti olen asian suhteen edes suurinpiirtein viivalla, olen siinä ymmärryksessä että luurissa tosiaan on nyt sisällä se 3.1.3-firmis, ja pykälää edellinen pitäisi saada sisään jotta kone tulisi vielä käyttökuntoon... -ko -kö...?
Thanks,
-A-
-Teemu
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka