Aamukaffella/teellä/kaakaolla...ja kaffella muuten vaan...
-
Re: Aamukaffella/teellä/kaakaolla...ja kaffella muuten vaan.
Viesti Kirjoittaja Carde »
-
Viesti Kirjoittaja Erño »

![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »

PERSKULES! Kun hetkeksi selän kääntää, niin täällä menee touhu ihan holtittomaksi! Taidan heti tänään laittaa anomuksen modeksi. Täällä tarvitaan selkeästi joku täyspäinen ja tervejärkinen MIES järjestyksen pitoon, ei tästä muuten mitään tule. Yksi nainen, joka huitoo ja lyö kaulimella kaikkea mikä liikkuu, ei toimi tällaisten jäärien keskuudessa.
Jos joku ei vielä hoksannut, niin olen palannut. Järki leikkaa kuin partaveitsi, eli ei muutosta siinäkään suhteessa. Vaatimattomuus on ehkä tehnyt minusta vähän entistä komeamman, muuten kaikki on ennallaan. 8) Naamallekin alkaa pikku hiljaa palaamaan terve puna sen tuhkan harmaan viimeisen värin tilalle.
PS. Eikö sille pohjanmaan nulkille voisi lopultakin antaa bannia vähäksi aikaa, että oppisi käyttäytymään vanhempien seurassa? Edes kymmeneksi vuodeksi?
PS2. Juu, hyvältä näyttävät turun kaunissilmän kuvat. Annettu oppi ei ole mennyt hukkaan. Vielä muutama oppitunti aiheesta oikea-aikainen laukaisu ja sen valmistelu, niin alkaa tuntua täysin tyydyttävältä.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minähän olen ollut täällä koko ajan.KunkkuJ kirjoitti:..... Täällä tarvitaan selkeästi joku täyspäinen ja tervejärkinen MIES järjestyksen pitoon....

Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Ei kyllä kumpikaan ole täyspäinen tai tervejärkinen.hatey kirjoitti:Minähän olen ollut täällä koko ajan.KunkkuJ kirjoitti:..... Täällä tarvitaan selkeästi joku täyspäinen ja tervejärkinen MIES järjestyksen pitoon....
-
Viesti Kirjoittaja rok »
Moccamasterilla tietysti.
-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Vastaan virka-aikana. Tai miten tämäkin pitäisi ilmaista, kun se virka-aika opiskelijoilla on vähän miten sattuu. Viimeksi sitä virallista virka-aikaa oli viime kesänä ja sekin oli ajatonta virka-aikaa. En siis ihmettele jos kaiken sekasotkun keskellä Carde unohti painaa Lähetys-nappia. Pitäisikö se värjätä tai muokata liipaisimen näköiseksi? Ei ainakaan unohtuisi, kun sieltä parvekkeelta tähtäillään niitä suloisia mustia luontokappaleita.Carde kirjoitti:Tänäistä -- Sitten voisikin jo siirtyä lupsuttamaan tilatankillisen kaffia ja ihmettelemään että miksi se miihkali ei vastaa viesteihin.
EDIT: Empäs enää ihmettele, kun vastaa viestiin niin ehkä kannattaisi painaa sitä "lähetä" lärpätintä myös.![]()
Tosin epäilen että homppu on vaan rikki just mun kohdalta, kunkku on sen jotenkin särkinyt!
Huomasittekos muuten Kunkun virka-asun. Siinä on yllättäviä yhtäläisyyksiä verrattaessa Joe-Sedän asuun. Ilmekin on samanlainen.

Kunkku .........................................Joe Dalton
Noh, päivä alkaa kuitenkin kupillisella vahvaa ja makunystyröitä hierovaa maitokahvia.
-
Kummaa matematiikkaa. Mailis sanoo "kumpikaan" eli tarkoittaa kahta. Tuossa on lainattu tuon savolaisukon kirjoitusta ja omaani. Eli kahta kirjoitusta. Ja kuitenkin minä olen selväjärkisyyden, täyspäisyyden ja älykkyyden normitus. Minua on käytetty edellämainittujen ominaisuuksien DIN/SAE luokitusten määritteenä.Mailia kirjoitti:Ei kyllä kumpikaan ole täyspäinen tai tervejärkinen.hatey kirjoitti:Minähän olen ollut täällä koko ajan.KunkkuJ kirjoitti:..... Täällä tarvitaan selkeästi joku täyspäinen ja tervejärkinen MIES järjestyksen pitoon....
Vai laskeeko Mailis nyt tuon savolaishörhön kirjoituksen kahdeksi, ja niihin viittaa?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
JA MIKÄS SINÄ OLET MEITÄ ARVOSTELEMAAN JA ARVIOIMAAN??! HÄH?Mailia kirjoitti:Ei kyllä kumpikaan ole täyspäinen tai tervejärkinen.

-
Viesti Kirjoittaja uuvatti »
Itse en ole tavannut Luumäellä yhtäkään rauhallista miestä. Kunhan saan aikaiseksi suoria mökille vanhoja verestämään niin voidaan viäntää kättä vaikka Partakosken paikallisessa.KunkkuJ kirjoitti:JA MIKÄS SINÄ OLET MEITÄ ARVOSTELEMAAN JA ARVIOIMAAN??! HÄH?Mailia kirjoitti:Ei kyllä kumpikaan ole täyspäinen tai tervejärkinen.Sitä paitsi minulla on jopa lääkärintodistus, jossa todetaan minun olevan terve, asiallinen ja rauhallinen mies. 8)
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
... ja kyllä mullakin on lääkärintodistuksia vino pino, yhdessäkään ei taideta tituleerata mieheksi, riisitautiseksi lähinnä.
-
Melkoinen täytyy olla oma habituksesi, jos kaikki ärsyyntyvät tai kiivastuvat lähelläsi. Normaalistihan täällä ei ole änkyräluonteita kuin kesäaikaan, niitä muualta tulleita mökkiläisiä. Ja tiedoksi sitten, että Partakoski ei ole Luumäkeä, se on naapurikunnassa sijaitseva jonkinlainen riisitautisten kokoontumispaikka.uuvatti kirjoitti: Itse en ole tavannut Luumäellä yhtäkään rauhallista miestä. Kunhan saan aikaiseksi suoria mökille vanhoja verestämään niin voidaan viäntää kättä vaikka Partakosken paikallisessa.![]()
... ja kyllä mullakin on lääkärintodistuksia vino pino, yhdessäkään ei taideta tituleerata mieheksi, riisitautiseksi lähinnä.
-
Ha! osui ja upposi, näin on myös moni muu luonnehtinut hurmaavaa olemustaniKunkkuJ kirjoitti:Melkoinen täytyy olla oma habituksesi, jos kaikki ärsyyntyvät tai kiivastuvat lähelläsi. Normaalistihan täällä ei ole änkyräluonteita kuin kesäaikaan, niitä muualta tulleita mökkiläisiä. Ja tiedoksi sitten, että Partakoski ei ole Luumäkeä, se on naapurikunnassa sijaitseva jonkinlainen riisitautisten kokoontumispaikka.uuvatti kirjoitti: Itse en ole tavannut Luumäellä yhtäkään rauhallista miestä. Kunhan saan aikaiseksi suoria mökille vanhoja verestämään niin voidaan viäntää kättä vaikka Partakosken paikallisessa.![]()

-
Meidän pihalle saa sitten kesällä tulla hakemaan väliaikaista apua nopean nettiyhteyden tuomaan ahdistukseen. Avoin verkko on tarjolla kaikille, jotka tulevat toimeen Otto-pojan kanssa. Homputtamisen ohessa voimme sitten keskustella samalla vaikkapa kuntarajoista tai riisitaudin vaikutuksesta aivojen toimintaan.uuvatti kirjoitti: Ha! osui ja upposi, näin on myös moni muu luonnehtinut hurmaavaa olemustanivai on Partakoski liika etäällä, nooh.. taidan mennä tutkituttamaan pääni lisäksi myös haja-asutuskeskustuntemukseni tason. Päätän täältä kotikonttorilta tähän.
-
Minä tulen kaikkien Ottojen kanssa toimeen -> kiitän, muistilokeroon meni tämä.KunkkuJ kirjoitti:Meidän pihalle saa sitten kesällä tulla hakemaan väliaikaista apua nopean nettiyhteyden tuomaan ahdistukseen. Avoin verkko on tarjolla kaikille, jotka tulevat toimeen Otto-pojan kanssa. Homputtamisen ohessa voimme sitten keskustella samalla vaikkapa kuntarajoista tai riisitaudin vaikutuksesta aivojen toimintaan.uuvatti kirjoitti: Ha! osui ja upposi, näin on myös moni muu luonnehtinut hurmaavaa olemustanivai on Partakoski liika etäällä, nooh.. taidan mennä tutkituttamaan pääni lisäksi myös haja-asutuskeskustuntemukseni tason. Päätän täältä kotikonttorilta tähän.
-
Viittaan ihan molempiin henkilöihin.hatey kirjoitti:Kummaa matematiikkaa. Mailis sanoo "kumpikaan" eli tarkoittaa kahta. Tuossa on lainattu tuon savolaisukon kirjoitusta ja omaani. Eli kahta kirjoitusta. Ja kuitenkin minä olen selväjärkisyyden, täyspäisyyden ja älykkyyden normitus. Minua on käytetty edellämainittujen ominaisuuksien DIN/SAE luokitusten määritteenä.Mailia kirjoitti:Ei kyllä kumpikaan ole täyspäinen tai tervejärkinen.
Vai laskeeko Mailis nyt tuon savolaishörhön kirjoituksen kahdeksi, ja niihin viittaa?
Oletko oma lääkärisi..?KunkkuJ kirjoitti:JA MIKÄS SINÄ OLET MEITÄ ARVOSTELEMAAN JA ARVIOIMAAN??! HÄH?Mailia kirjoitti:Ei kyllä kumpikaan ole täyspäinen tai tervejärkinen.Sitä paitsi minulla on jopa lääkärintodistus, jossa todetaan minun olevan terve, asiallinen ja rauhallinen mies. 8)
-
Muttakun ei tuossa viittauksen kohteena ole kuin kunkku ja minä. Ja minua et voi tarkoittaa.Mailia kirjoitti: Viittaan ihan molempiin henkilöihin.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Kyllä voin ja niin olen jo tehnyt.hatey kirjoitti:Muttakun ei tuossa viittauksen kohteena ole kuin kunkku ja minä. Ja minua et voi tarkoittaa.Mailia kirjoitti: Viittaan ihan molempiin henkilöihin.
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
-
Omituista tosiaan.Mailia kirjoitti:Kyllä voin ja niin olen jo tehnyt.hatey kirjoitti:Muttakun ei tuossa viittauksen kohteena ole kuin kunkku ja minä. Ja minua et voi tarkoittaa.Mailia kirjoitti: Viittaan ihan molempiin henkilöihin.
Olette hieno mies.Erño kirjoitti:Kumoan viittaukset ja väitteet mursua vastaan. Mursu, kuten minäkin, on rauhallisuuden ruumiillistuma, nero, ihq ja paras.
-
NO ENTÄS MINÄ SITTEN!?? ENKÖ MINÄ OLE AINA RAUHALLINEN, MITÄ HÄ?Erño kirjoitti:Kumoan viittaukset ja väitteet mursua vastaan. Mursu, kuten minäkin, on rauhallisuuden ruumiillistuma, nero, ihq ja paras.

-
Käyppäs KunkkuJ ottamassa kiltiltä hoitsulta hieman pillereitä.KunkkuJ kirjoitti:NO ENTÄS MINÄ SITTEN!?? ENKÖ MINÄ OLE AINA RAUHALLINEN, MITÄ HÄ?Erño kirjoitti:Kumoan viittaukset ja väitteet mursua vastaan. Mursu, kuten minäkin, on rauhallisuuden ruumiillistuma, nero, ihq ja paras.![]()
-
Viesti Kirjoittaja Carde »
Alan epäillä että tuo lovejoyn lentoemonen tunnetaan täällä nimellä Erńo.Erño kirjoitti:Kumoan viittaukset ja väitteet mursua vastaan. Mursu, kuten minäkin, on rauhallisuuden ruumiillistuma, nero, ihq ja paras.

-
Carde kirjoitti:Alan epäillä että tuo lovejoyn lentoemonen tunnetaan täällä nimellä Erńo.Erño kirjoitti:Kumoan viittaukset ja väitteet mursua vastaan. Mursu, kuten minäkin, on rauhallisuuden ruumiillistuma, nero, ihq ja paras.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Hyväntähden! Vaikka Erño on keholtaan komea ja kaunis niinkuin minä ja fiksu, älykäs, ihq sekä kaikinpuolin hieno mies, niinkuin minä, ei Erño ole mikään sorjasäärinen lentoemo viehättävässä jakkupuvussa.
Tai enhän minä mitn lentoemoista tiedä, en edes tunne ketään sellaista, joskus lentokentällä nähnyt...
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kiiruisen päivän jälkeen ajattelin voivani edes ehtopäivällä istahtaa rauhassa hiljaisen rauhalliseen kahvilaamme. Mitä vielä, täällä tuo körmy-Kränkky on taas saanut aikaan semmosen sekamelskan, että äkkiä alta pois, viuhkimalla läpi foorumin ja omaan rauhaani. Jaa ton kahveen tosta nopiasti hörppäsen.
HUOH!

Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka