[pakenee kaulinta]
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja amanita »
ANNIEL helekutti, mennyvvaan pussailemaan tota punaturpaa ihan rauhassa, eivoisi vähempi kiinnostaa. Ja mää oon sitte moneen kertaan sua jo varottannu.Anniel kirjoitti:Mä alan kyllä epäillä tätä Aman tuohtuneisuuden todenperäisyyttä, rakkaudesta se ...![]()
[pakenee kaulinta]
Hihihiamanita kirjoitti:ANNIEL helekutti, mennyvvaan pussailemaan tota punaturpaa ihan rauhassa, eivoisi vähempi kiinnostaa. Ja mää oon sitte moneen kertaan sua jo varottannu.Anniel kirjoitti:Mä alan kyllä epäillä tätä Aman tuohtuneisuuden todenperäisyyttä, rakkaudesta se ...![]()
[pakenee kaulinta]
Viesti Kirjoittaja Carde »
Onkos sillä kunkulla uusi nimikin jo? körmy-kränkky?. Voi voi sentään tuo tyttönen on niin lääpällään tuohon kunkuttimeen, ihan kateeksi käy. noh lähdenkin tästä annielia sitten vokottelemaan että sillä ei ole yksinäistä odotella viikonloppua.amanita kirjoitti:Olipa viisasta vetää syvään henkeä ja valmistautua pahimpaan kaffilan ovella. Pahin on tapahtunut, tuo verenpainepunaniska jokapaikanjurnuttajahan se on jälleen karannut letkuista ja kettingeistä aamulääkkeittä. Ottakaa joku se kiinni ja kuskakkaa johki, poies täältä.
Kiiruisen päivän jälkeen ajattelin voivani edes ehtopäivällä istahtaa rauhassa hiljaisen rauhalliseen kahvilaamme. Mitä vielä, täällä tuo körmy-Kränkky on taas saanut aikaan semmosen sekamelskan, että äkkiä alta pois, viuhkimalla läpi foorumin ja omaan rauhaani. Jaa ton kahveen tosta nopiasti hörppäsen.
HUOH!
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Jaah, taitaa tulla ahdasta kun on toi omakin mies jo kotona... Vai tuutko toiseen kainaloon?Carde kirjoitti:noh lähdenkin tästä annielia sitten vokottelemaan että sillä ei ole yksinäistä odotella viikonloppua.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Minä voisin tulla sinne kolmanteen kainaloonAnniel kirjoitti:Jaah, taitaa tulla ahdasta kun on toi omakin mies jo kotona... Vai tuutko toiseen kainaloon?Carde kirjoitti:noh lähdenkin tästä annielia sitten vokottelemaan että sillä ei ole yksinäistä odotella viikonloppua.
Valitan, se on yksityiskäytössä.darthmother kirjoitti:Minä voisin tulla sinne kolmanteen kainaloonAnniel kirjoitti:Jaah, taitaa tulla ahdasta kun on toi omakin mies jo kotona... Vai tuutko toiseen kainaloon?Carde kirjoitti:noh lähdenkin tästä annielia sitten vokottelemaan että sillä ei ole yksinäistä odotella viikonloppua.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja dem0 »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja dem0 »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Kun tulet isoksi ja kasvat aikuiseksi, ymmärrät. Moni nainen arvostaa juuri niitä ominaisuuksia, joita minä olen pullollaan: Vaatimattomuutta, suurta elämän kokemusta, iän mukanaan tuomaa kypsyyttä ja arvokkuutta... Viisautta ja varallisuutta samassa miehesssä, sitä ei monikaan nainen voi vastustaa. 8)Mailia kirjoitti:En ymmärrä miten kukaan voisi olla rakastunut tuohon vanhaan patuun.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Yksikseen naureskelu muiden sinussa esiin tulleiden oireiden kanssa olisi vanhaan hyvään aikaan johtanut pakkohoitoon. Nykyään tarjoavat vaan pillereitä. Oletko varmasti muistanut ottaa tämän aamun annoksesi?Carde kirjoitti:Päivä sumpilla ja naureskelen eräille jutuille täällä voorumilla
Ehdottomasti, ei se päivä lähde käyntiin muuten. Tai lähtee mutta miten niin se onkin toinen juttu.KunkkuJ kirjoitti:Yksikseen naureskelu muiden sinussa esiin tulleiden oireiden kanssa olisi vanhaan hyvään aikaan johtanut pakkohoitoon. Nykyään tarjoavat vaan pillereitä. Oletko varmasti muistanut ottaa tämän aamun annoksesi?Carde kirjoitti:Päivä sumpilla ja naureskelen eräille jutuille täällä voorumilla
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja muumipeikko »
Itselläni on vielä juonti kesken. Kyllä MoCCaMasteri vaan keittää komiat sumpit.Lare kirjoitti:Iltapäiväkahvit juotu. Päivää lähempänä kuolemaa taas.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Pirullista sumppia muki tolkullamuumipeikko kirjoitti:Itselläni on vielä juonti kesken. Kyllä MoCCaMasteri vaan keittää komiat sumpit.Lare kirjoitti:Iltapäiväkahvit juotu. Päivää lähempänä kuolemaa taas.
Viesti Kirjoittaja amanita »