että millainen viesti iTunesiin tulee, kun iPhone (3GS) on vapautunut Soneralta? Ja onko mahdollista, että kun lukitus poistetaan, pitää ensimmäiseksi tunkea Soneran sim-kortti sisään, että viesti tulisi, vai voiko suoraan tunkaista vaikka DNA:n kortin, niin kuin minulla on.
Saat Soneralta koodin joka näppäillään puhelimeen ohjeiden mukaan, sen jälkeen voit vapaasti käyttää minkä liittymän korttia tahansa.
Ei pidä paikkaansa !
iPhonen kanssa EI OLE mitään koodeja asiakkaalla.
Lopeta virheellisen informaation välitys, jos et tiedä asiasta muutakuin, mitä olet muista puhelimista lukenut!
Hei yksi tyhmä kysymys: Voinko käyttää iPodilla nettiä tietokoneen kautta? Kotona kun ei ole wlania saatavilla, ja olisi uutiset yms. applikaatioiden sisäiset tiedot kätevä päivittää kotona ennen kirjastojen ja mäkkärien ilmaisia wlaneja...
Cole kirjoitti:Mitäköhän tuo kohta "Muu" on, joka vie noin 1 GB iPhonestani? Tietääkö kukaan?
Jos on breikattu, niin Cydia-ohjelmat saattavat osittain olla siellä. Myös mm. Safarin välimuisti ja historiakanta, kalenterin merkinnät ym. ym.
Koitapa ensi töiksesi tyhjentää selaimen muisti (Settings > Safari).
Vaihdoin osoitekirjassa olevaan vaimoni yhteystietoon uuden kuvan. Nyt synkronoinnin myötä tuo uusi kuva ei tulekaan iPhone 4:sen osoitekirjaan mukaan. Missäs voisi vika olla ja millä sen uudenkin kuvan saisi synkronoitua. Synkkaan yhteystiedot iTunesin kautta, vaikka muuten tietojen yhteensovittaminen eri laitteiden välillä menee pääasiassa Mobile Me:n kautta. (Tämä siksi, että en halua puhelimeen niitä kaikkia samoja yhteystietoja mitä koneella on ja Mobile Me:n kautta osoitekirjan yksittäisten ryhmien synkronointi ei ole mahdollista.)
Prkl! Päivämäärämerkintään kuuluu piste (.) myös kuukausinumeron perään. Vuoden ensimmäistä päivää ei merkitä 1.1 vaan 1.1.
Sain juuri Soneran kytkyn pois (3Gs) ja kaupassa poistivat lukituksen. Minulla on vielä 4.0.2 päivitys. Kannattaako päivittää 4.1:een?
Tämä 3Gs täytyy panna kiertoon kun paikallisessa Omenakaupassa kerrottiin kohta tulevan lukitsemattomia iPhone 4:sia myyntiin (Elisan kautta?). Sitten siis taidan ostaa 4:n.
Onko tietoa millä operaattorilla on parhaat mobiililaajakaistat?
iMika kirjoitti:Mistäs löytäisi tuollaisen pienen ristipään jolla pystyy avata iPhone 4:sen ruuvit ku ei viitsisi pilata niitä. Eli minkä kokoinen ruuvari vaaditaan?
IPhone 3gs:n ruuveihin sopi ph0-meisseli. Nelosesta en ole katsonut vielä.
Aih, siinä onkin tuollaiset inhottavat viisisakaraiset tähtiruuvit.
--Ari
Viimeksi muokannut tkt, 9.11.2010 klo 18.10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mäkkimies kirjoitti:Tämä 3Gs täytyy panna kiertoon kun paikallisessa Omenakaupassa kerrottiin kohta tulevan lukitsemattomia iPhone 4:sia myyntiin (Elisan kautta?). Sitten siis taidan ostaa 4:n.
että millainen viesti iTunesiin tulee, kun iPhone (3GS) on vapautunut Soneralta? Ja onko mahdollista, että kun lukitus poistetaan, pitää ensimmäiseksi tunkea Soneran sim-kortti sisään, että viesti tulisi, vai voiko suoraan tunkaista vaikka DNA:n kortin, niin kuin minulla on.
Saat Soneralta koodin joka näppäillään puhelimeen ohjeiden mukaan, sen jälkeen voit vapaasti käyttää minkä liittymän korttia tahansa.
Ei pidä paikkaansa !
iPhonen kanssa EI OLE mitään koodeja asiakkaalla.
Lopeta virheellisen informaation välitys, jos et tiedä asiasta muutakuin, mitä olet muista puhelimista lukenut!
Rsaarela puhuu asiaa...
Sonera hoitaa purkukoodin omilla laitteillaan.
Itse ei tarvitse kuin vaihtaa uusi SIM-kortti "omppuun"...käynistää laite ja kytkeä se iTunesiin.
Loppu onkin sitä vuodatusta kun " joutui luopumaan " Sonerasta
Omppu on terveellistä syötynä....muistathan varmistaa että kyseessä silloin on hedelmä.
Mulla olisi sellainen kysymys että luin täältä että kun käy hakemassa itsellensä microsim kortin iPhonea varten, niin normi simmi kuolettuu. Kysymys kuuluu: Miten normisimmillä olevat yhteystiedot (eli puhelinnumerot ja nimet) saa parhaiten/kätevimmin/helpoiten microsimmille ja iPhoneen? Nokioiden kanssa olen vain iskenyt kortin sisään ja suoraan kopsannut kaikki tiedot uuteen luuriin mutta mites se omppuluurin kanssa tehdään kun on eri korttityyppi ja suora kopsaus ei onnistu?
Early 2015 Macbook Pro 13" (2.9 gHz Intel Core i5, 512gb, 8gb ram), macOS 11.6 Big Sur. iPhone 12 Mini (128 gb) & Apple Watch S7 (41mm SG).
iFoure kirjoitti:Mulla olisi sellainen kysymys että luin täältä että kun käy hakemassa itsellensä microsim kortin iPhonea varten, niin normi simmi kuolettuu. Kysymys kuuluu: Miten normisimmillä olevat yhteystiedot (eli puhelinnumerot ja nimet) saa parhaiten/kätevimmin/helpoiten microsimmille ja iPhoneen? Nokioiden kanssa olen vain iskenyt kortin sisään ja suoraan kopsannut kaikki tiedot uuteen luuriin mutta mites se omppuluurin kanssa tehdään kun on eri korttityyppi ja suora kopsaus ei onnistu?
Mikä puhelin sulla on käytössä normisimmin kanssa? Voisitko synkata siltä tiedot tietokoneelle josta ne olisi sitten helppo siirtää iPhoneen. Muutenkin on hyvä olla tiedot tietokoneella ihan vaan varmuuskopiointi mielessä jos puhelin katoaa tms. Mahdollisesti voisivat myös kännykaupassa olla ystävällisiä ja tehdä simmin sisällön siirron kortista toiselle.
iFoure kirjoitti:Mulla olisi sellainen kysymys että luin täältä että kun käy hakemassa itsellensä microsim kortin iPhonea varten, niin normi simmi kuolettuu. Kysymys kuuluu: Miten normisimmillä olevat yhteystiedot (eli puhelinnumerot ja nimet) saa parhaiten/kätevimmin/helpoiten microsimmille ja iPhoneen? Nokioiden kanssa olen vain iskenyt kortin sisään ja suoraan kopsannut kaikki tiedot uuteen luuriin mutta mites se omppuluurin kanssa tehdään kun on eri korttityyppi ja suora kopsaus ei onnistu?
Mikä puhelin sulla on käytössä normisimmin kanssa? Voisitko synkata siltä tiedot tietokoneelle josta ne olisi sitten helppo siirtää iPhoneen. Muutenkin on hyvä olla tiedot tietokoneella ihan vaan varmuuskopiointi mielessä jos puhelin katoaa tms. Mahdollisesti voisivat myös kännykaupassa olla ystävällisiä ja tehdä simmin sisällön siirron kortista toiselle.
Nyt käytössä Nokia 5800 XM. Onnistuisiko Nokia Multimedia Transfer-ohjelman kautta? Yksi mitä olen myös pohtinut on Osoitekirja. Voiko sen synkata iPhonen kanssa jos sinne tallentaa yhteystiedot?
Early 2015 Macbook Pro 13" (2.9 gHz Intel Core i5, 512gb, 8gb ram), macOS 11.6 Big Sur. iPhone 12 Mini (128 gb) & Apple Watch S7 (41mm SG).
iFoure kirjoitti:Nyt käytössä Nokia 5800 XM. Onnistuisiko Nokia Multimedia Transfer-ohjelman kautta? Yksi mitä olen myös pohtinut on Osoitekirja. Voiko sen synkata iPhonen kanssa jos sinne tallentaa yhteystiedot?
Osoitekirjan ja iCalin sisältö synkataan puhelimiin iSyncillä. Samat kamat siirtyvät iPhoneen sitten iTunesin ohjaamana. Ellei iSync valmiiksi tue luuriasi, Nokian sivuilta löydät lisäpalikat muille tuetuille malleille.
Miten on veloittaako Apple lisähintaa välistä? Latasin suoraan Touchiin sovelluksen hintaan 0,79. Huomasin että tililtä katosi 1,00? Ei ole niin vakavaa mutta on se kiva kun ilmoittamatta katoaa ylimääräistä.
Viimeksi muokannut UberJonez, 10.11.2010 klo 9.17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
UberJonez kirjoitti:Miten on veloittaako Apple lisähintaa välistä? Latasin suoraan Touchiin sovelluksen hintaan 0,79. Huomasin että tililtä katosi 1,00? Ei ole niin vakavaa mutta on se kiva kun ilmoittamatta katoaa ylimääräistä.
Oottele muutama päivä niin se on 0,79€. Samaa kysyin pari kk sit täällä, ja oikea summa oli muutaman päivän päästä veloitettu.
UberJonez kirjoitti:Miten on veloittaako Apple lisähintaa välistä? Latasin suoraan Touchiin sovelluksen hintaan 0,79. Huomasin että tililtä katosi 1,00? Ei ole niin vakavaa mutta on se kiva kun ilmoittamatta katoaa ylimääräistä.
Oottele muutama päivä niin se on 0,79€. Samaa kysyin pari kk sit täällä, ja oikea summa oli muutaman päivän päästä veloitettu.
1) Onko mitenkään mahdollista saada Quicktime videot pyörimään jollain sovelluksella esim. Cydiasta.
2) Mulla on firmware 3.1.2 jailbreakattuna, ja Installouksesta on pari sovellusta imuroitu -> kannattaako päivittää uuteen, onko jailbreak siihen mahdollista ajaa (jos on, niin löytyykö ohjeita) ja löytyykö nämä pari sovellusta myös uuden jailbreakin jälkeen?
3) Kytky on 3GS:stä loppunut, miten saan puhelimen kytkyn pois?