Ei tainnut kuitankaan olla pomminvarma, sillä tulihan se uni kuitenkin.Mailia kirjoitti:Minun häkki, minun säännöt, minun Nukkumatti.Anniel kirjoitti:Jumankauta, tänne sieltä ja vähän äkkiä, mä haluan nukkua!Macco kirjoitti:Eikös joku pitänyt sitä käsiraudoissa jossakin telkien takana? Olisko ollut Mailia?Anniel kirjoitti:Minne Nukkumatti eksyi?
Kysy mitä vaan mistä vaan!
-
Anniel
Re: Kysy mitä vaan mistä vaan!
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
Mailia
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Annoin kaikessa armossani.Anniel kirjoitti:Ei tainnut kuitankaan olla pomminvarma, sillä tulihan se uni kuitenkin.Mailia kirjoitti:Minun häkki, minun säännöt, minun Nukkumatti.
-
Carde
Viesti Kirjoittaja Carde »
Niin on äitiinsä tullut, isään jos olisi tullut niin suorastaan pyytäisi...Mailia kirjoitti:Annoin kaikessa armossani.
-
Mailia
Siis mitä?Carde kirjoitti:Niin on äitiinsä tullut, isään jos olisi tullut niin suorastaan pyytäisi...Mailia kirjoitti:Annoin kaikessa armossani.
-
arttula
Viesti Kirjoittaja arttula »
Heh heh...Carde kirjoitti:Niin on äitiinsä tullut, isään jos olisi tullut niin suorastaan pyytäisi...Mailia kirjoitti:Annoin kaikessa armossani.
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Lare
Viesti Kirjoittaja Lare »
Sitä. Katso itsenäisyyspäivänä Tuntematon Sotilas niin ymmärrät.Mailia kirjoitti:Siis mitä?
-
Mailia
En jaksa. Kuulostaa niin tylsältä kuin voi olla. Ja muuten, se kirjoitetaan Tuntematon sotilas.Lare kirjoitti:Sitä. Katso itsenäisyyspäivänä Tuntematon Sotilas niin ymmärrät.Mailia kirjoitti:Siis mitä?
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Mailia
Sotaelokuvat eivät kiinnosta ja en häpeä ollenkaan.hatey kirjoitti:^Olette väärässä tylsyyden suhteen. Hävetkää, jos osaatte.
-
hatey
-
muumipeikko
Viesti Kirjoittaja muumipeikko »
Ristiriita. Missä oletus, varsinainen väite ja todistus. Hyi hyi teitä.hatey kirjoitti:M.O.T
-
hatey
muumipeikko kirjoitti:Ristiriita. Missä oletus, varsinainen väite ja todistus. Hyi hyi teitä.hatey kirjoitti:M.O.T
Kiinnostavat elokuvat eivät kiinnosta ja luulee niitä tylsiksi?Mailia kirjoitti:Sotaelokuvat eivät kiinnosta ja en häpeä ollenkaan.hatey kirjoitti:^Olette väärässä tylsyyden suhteen. Hävetkää, jos osaatte.
Niin kummallista puhetta, että pitäisi osata hävetä, mutta Maija myöntää ettei osaa edes hävetä.
-
Mailia
Miten se voi olla kiinnostava elokuva, jos minun mielestäni se ei ole kiinnostava? Ja revit kyllä tuon häpeämisosan kyllä takapuoli.hatey kirjoitti:Kiinnostavat elokuvat eivät kiinnosta ja luulee niitä tylsiksi?
Niin kummallista puhetta, että pitäisi osata hävetä, mutta Maija myöntää ettei osaa edes hävetä.
-
muumipeikko
Mää oon kyllä ihastunut suhun! Oot niin määrätietoinen!Mailia kirjoitti:Miten se voi olla kiinnostava elokuva, jos minun mielestäni se ei ole kiinnostava? Ja revit kyllä tuon häpeämisosan kyllä takapuoli.hatey kirjoitti:Kiinnostavat elokuvat eivät kiinnosta ja luulee niitä tylsiksi?
-
Lare
Viesti Kirjoittaja Lare »
Ja antaa armossaan.muumipeikko kirjoitti:Mää oon kyllä ihastunut suhun! Oot niin määrätietoinen!
-
hatey
Koska se on minun mielestä kiinnostava, ja Minä olen aina oikessa. Joten hävetkää.Mailia kirjoitti:Miten se voi olla kiinnostava elokuva, jos minun mielestäni se ei ole kiinnostava? Ja revit kyllä tuon häpeämisosan kyllä takapuoli.hatey kirjoitti:Kiinnostavat elokuvat eivät kiinnosta ja luulee niitä tylsiksi?
-
Mailia
Oli ihan vain yhden kerran juttu ja sekin oli vain Annielille.Lare kirjoitti:Ja antaa armossaan.muumipeikko kirjoitti:Mää oon kyllä ihastunut suhun! Oot niin määrätietoinen!
-
muumipeikko
Niiskuneiti..Mailia kirjoitti:Oli ihan vain yhden kerran juttu ja sekin oli vain Annielille.Lare kirjoitti:Ja antaa armossaan.muumipeikko kirjoitti:Mää oon kyllä ihastunut suhun! Oot niin määrätietoinen!
-
Don MC
Viesti Kirjoittaja Don MC »
Serto Ultra -jauheessa ei ainakaan ole zeoliittia. Käytetään vallan sitä. Saippuapohjaiset nesteet kun tuppaavat nekin jättämään jäämiä koneisiin.Jamac kirjoitti:Älkää hyvät ihmiset peskö pyykkiä sillä jauhepesuaineella!! Siinä on oliko se nyt melkein puolet savea (xeoliittia), mikä kerääntyy koneeseen rikkoen sen ja vaatteisiin aiheuttaen uummehtunutta hajua.
Ostakaa esimerkiksi Erisan pyykinpesunestettä! Pesutulos on kuin eri planeetalta (ei hajusteita, eli et haise Vapaavalinnalle) ja kaiken lisäksi huuhteluainetta ei tarvitse käyttää kun puyykit on kuin vauvan pyllerö pelkällä pesuaineella. Aivan mahtavaa ainetta!!! Serto lienee samaa ainetta (puteli, ainesosat ja valmistaja samoja) mutta siihen on lisätty halpahallin ja vapaavalinnan tuoksua.
Ja tosiaan silloin tällöin pussillinen (n. 100g) sitruunahappoa pesuainelokeroon ja kone tyhjänä käymään 90C.
Tässä just männä kesänä jouduin tekemään sitruunahappokäsittelyn 4 kertaa (!) koneeseen, jonka sain vanhemmiltani. Olivat käyttäneet saippuapohjaista nestemäistä pesuainetta, joka oli jättänyt kauheet kerrostumat koneeseen. Pesuvesi oli happokäsittelyjen aikana aivan vihertävän keltaista (se nestepesuaine oli vihreää) ja neljänkin käsittelykerran jälkeen kone tuoksui pari kuukautta sille nestemäiselle pesuaineelle.
Plus (alati pienenevä) läjä eri kilpailijoiden kamaa.
-
arttula
Viesti Kirjoittaja arttula »
EDIT// Eikun tuossahan se juuri olikin sanottu...
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Don MC
Viesti Kirjoittaja Don MC »
Marketeista ja apteekeista löytyy.arttula kirjoitti:Mitenkäs tuollainen happopesu käytännössä tehdään ? Mistä happo, ja mihin se pannaan ?
EDIT// Eikun tuossahan se juuri olikin sanottu...![]()
Plus (alati pienenevä) läjä eri kilpailijoiden kamaa.
-
rok
Viesti Kirjoittaja rok »
Yllättävä sähkökatkos oli pamauttanut MacBook Pron laturin mykäksi. Mikähän noista storen latureista on kelpo?
Mallista en saanut tarkempaa vastausta, enkä itsekään sitä saa nyt tietooni, mutta se on käsittääkseni vanhempi MacBook Pro, joka muistuttaa ulkoisilta ominaisuuksiltaan Powerbookia. Eli ei ole mustaa näppistä. Muistaakseni tuo oli ensimmäissiä Mag safe -liitännällä valmistettuja läppäreitä.
Auttakee!
-
hatey
Apteekissa myydään semmosissa pikkusissa kerta-annos pussukoissa, jotka maksaa rahaa. Agri-marketeista saa 10 kilon pöntöissä halvalla.Don MC kirjoitti:Marketeista ja apteekeista löytyy.arttula kirjoitti:Mitenkäs tuollainen happopesu käytännössä tehdään ? Mistä happo, ja mihin se pannaan ?
EDIT// Eikun tuossahan se juuri olikin sanottu...![]()
-
Jamac
Viesti Kirjoittaja Jamac »
-
jackdanieels
Viesti Kirjoittaja jackdanieels »
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka