....jos ens yönä kattelis tykillä.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Escobar75 »
hatey kirjoitti:
....jos ens yönä kattelis tykillä.
Sähän nukut nykyään yöt?hatey kirjoitti:Nukun....
Viesti Kirjoittaja Macco »
Se on sitä multitäskingiä.Escobar75 kirjoitti:hatey kirjoitti:....jos ens yönä kattelis tykillä.Sähän nukut nykyään yöt?hatey kirjoitti:Nukun....
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Ja minulla on.hatey kirjoitti:Kaverilla on tuo valokanuuna, mieletön valoteho.Mutta kyllä siinä pitää olla aika kookas tasku...
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Näyttää erehdyttävästi tuolta: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30683 8)Aperture kirjoitti:LightCannon Ultimate 1200 lm.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Tuo olisi kyllä aika loistava minun impromptu-poliisikuulusteluihin.Aperture kirjoitti:LightCannon Ultimate 1200 lm.
Näihin sitten vielä akut (2800 mAh) ja laturi.
Viesti Kirjoittaja muumipeikko »
Toivottavasti et kuulustele mua. Mulla on tapana myöntää kaikki asiat heti.Mailia kirjoitti:Tuo olisi kyllä aika loistava minun impromptu-poliisikuulusteluihin.Aperture kirjoitti:LightCannon Ultimate 1200 lm.
Näihin sitten vielä akut (2800 mAh) ja laturi.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Heh Heh hee... Kerrankin olin oikeassa...rok kirjoitti:Niin, ne muutamat harvat ottelut! 8)Tauvo kirjoitti:Avataresi rohkaisemana, suosittelen lämpimästi ESPN-center ice palvelua. Siellä on katsottavissa kaikkien joukkueiden kaikki matsit, jopa ne joissa Habsit voittaa Nucksit...rok kirjoitti:Nahkahanskat, 26 euroa.
Elämäni ensimmäiset omat nahkahanskat.
Kiitoksia vinkistä.
Viesti Kirjoittaja The h »
Viesti Kirjoittaja Reiska80 »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
ASUS tekee hyviä läppäreitä. :] Vanhassa laitteessa on nollan minuutin akunkesto ja muovi on kulunut ihan puhki ranteen hinkkauksesta.Reiska80 kirjoitti:Tuommoisen härpättimen emännälle
Ja voin sanoa että kyllä tuntui pahalta, oon tehny jotain väärin "käännytys"-työssä kun ei tuo suostu oikein tätä MacBookkia käyttämään.
Noh säätöä lienee tiedossa... HUOH
Osanottoni.Reiska80 kirjoitti: Noh säätöä lienee tiedossa... HUOH
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Aries kirjoitti:BMW 116 i 5d
Elämäni ensimmäinen oma auto
Viesti Kirjoittaja Aries »
En ainakaan vielä onnistunut moista sieltä löytämään. Ehkä se annetaan vasta auton luovutuksen yhteydessä?Tauvo kirjoitti:Aries kirjoitti:BMW 116 i 5d
No nythän saadaan autenttinen vastaus, kun on ostaja paikalla...
Eli: Onko BMW:ssä mukana esim hansikaslokerossa joku iso geelipurkki, vai miksi bemarikuskeilla on aina niin paljon geeliä?
Entä onko BMW:n koeajo tälläinen:Tauvo kirjoitti:Aries kirjoitti:BMW 116 i 5d
No nythän saadaan autenttinen vastaus, kun on ostaja paikalla...
Eli: Onko BMW:ssä mukana esim hansikaslokerossa joku iso geelipurkki, vai miksi bemarikuskeilla on aina niin paljon geeliä?