Hyva ystava,
Nimeni on Elena, olen 33 vuotias ja olen kirjallisesti teille maakunnassa Venjll.
Olen toissa kirjastossa ja sen jalkeen tyoni olen saa kayttaa tietokonetta, kun se on mahdollista. Loysin joitakin osoitteita Internetissa, ja paatin kirjoittaa teille taman kirjeen.
Minulla on tytar 9-vuotias, hanen isansa jatti meidat, ja me elamme aitini kanssa.
Koska sietamaton kuuma saa tana kesana lahes kaikki perunat ja kasvikset saavat kuivua meidan garden.Many metsia poltetaan. Olimme tuomittu nalkaan, ja vietimme kaikki pikku saastot ostaa muutaman pussit perunoita tulevan talven (se on kauheaa, koska hinta perunoiden tuli nyt 2-3 kertaa kalliimpia kuin viime vuonna).
askettain aitini menetti tyopaikan vuoksi syvaan kriisiin alueemme ja nyt tilanne muuttunut toivottomaksi.
Kaasu ja sahko ovat hyvin kalliita, eika meilla ole varaa lammittaa kotiin Amy enemman.
Talvi on tulossa ja saa tulossa kylmempaa paivittain. Ainoa mahdollinen tapa lammittaa kotimme on kayttaa kannettavia uuni, etta lampo ja palavan puun. Olemme puu-saastoja meidan navetassa ja tama uuni lammittaa kotona koko talven ilman kustannuksia meille.
Valitettavasti emme voi ostaa uunin meidan paikallisille markkinoille siita syysta arvo uuni on 8,425 ruplaa, ja se on erittain kallis meille (Equival. on 196 euro).
Toivon, etta voitte auttaa meita. Jos sinulla on vanha kannettava uuni, ja jos et kayta sita enaa, me voidaan hyvin kiitollinen, jos voit lahjoittaa sen meille ja jarjestaa kuljetuksen uunin meille (asumme 200 km Moskovasta).
Aion odota vastausta.
Elena
PS: Pahoittelen virheita tulee taman kirjeen, olen kaantanyt sen avulla Google-kaantaja.
Vastatkaa Englanti kielella koska olen opiskellut sita koulussa. Jos vastaus on suomeksi, en voi ymmartaa sinua.
Kiitos.
"Kirje Venajalta"
Sana on (melkein) vapaa.
14 viestiä
• Sivu 1/1
-
"Kirje Venajalta"
Viesti Kirjoittaja ER »
Spammit alkavat olla näköjään nykyisin suomeksi - tai ainakin Google-suomeksi. Elena lähestyi minua alla olevalla viestillä. Ei täällä sattuisi olemaan joutilasta uunia kenelläkään (tai varmaankin 200 euroa) toimitettavaksi Venäjän mafialle? Mielenkiintoista, että sähköpostin saaja oli minun sijastani info@gtl.eu, joka näyttää olevan "GTL Gesellschaft für Transport Logistik GmbH Impressum".
-
Re: "Kirje Venajalta"
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Sun osoite voi olla piilokopiokentässä.ER kirjoitti:Mielenkiintoista, että sähköpostin saaja oli minun sijastani info@gtl.eu, joka näyttää olevan "GTL Gesellschaft für Transport Logistik GmbH Impressum".
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Ei ole Googlella käännetty, sillä Googlen käännöksissä ovat mukana ääkköset. Heti jäi Elena kiinni valheesta.Elena kirjoitti:PS: Pahoittelen virheita tulee taman kirjeen, olen kaantanyt sen avulla Google-kaantaja.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Kerro kerro kuvastin, on Tulppu maassa kaunehin.
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Ehkä Elena ei osaa kopioida tekstiä ja joutui kirjoittamaan sen näppäimistöllään, jossa ei ole ääkkösiä.Teppo Tulppu kirjoitti:Ei ole Googlella käännetty, sillä Googlen käännöksissä ovat mukana ääkköset. Heti jäi Elena kiinni valheesta.Elena kirjoitti:PS: Pahoittelen virheita tulee taman kirjeen, olen kaantanyt sen avulla Google-kaantaja.
★
-
Viesti Kirjoittaja EJMV »
Mulle voi kans lähettää uunin. Taikka varaavan takan. Laittakaa vaikka yv:nä. Kyä se 200 kelpaa kans, jos ei mahdu laatikkooni enää.
EDIT: Lupaan kiittää ääkkösten kanssa.
EDIT: Lupaan kiittää ääkkösten kanssa.
Viimeksi muokannut EJMV, 13.11.2010 klo 22.57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja Gastropoda »
Itelle kans tuli joltain naiselta rakkauskirje hoono soomella. Kovasti vannoi ja lupasi sitä ja tätä jos pariudutaan. En vaan oikein syttyny, nirso nainen ku olen 8)
Avo sai joltain naiselta myös rakkautta tihkuvan kirjeen, se oli sentään enkuksi kirjoitettu. Siinä oli vielä kaksi kuvaa blondista.. En saanu lupaa alkaa vetämään mustasukkasuusdraamaa "avovaimona joka selasi miehensä roskapostikansiota ja löysi kys.neidin mailin" Tylsä miäs mulla![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Avo sai joltain naiselta myös rakkautta tihkuvan kirjeen, se oli sentään enkuksi kirjoitettu. Siinä oli vielä kaksi kuvaa blondista.. En saanu lupaa alkaa vetämään mustasukkasuusdraamaa "avovaimona joka selasi miehensä roskapostikansiota ja löysi kys.neidin mailin" Tylsä miäs mulla
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Ja minä sydämetön menin epäilemään Elenan viattomuutta.Mailia kirjoitti:Ehkä Elena ei osaa kopioida tekstiä ja joutui kirjoittamaan sen näppäimistöllään, jossa ei ole ääkkösiä.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Kerro kerro kuvastin, on Tulppu maassa kaunehin.
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Kaikki viettamoien venakkojen rakkauskirjeet menee suoraan roskapostiin, samoten kuin kaikki muutkin rakkauskirjeet.
Arch Linux/KDE Plasma
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Olen itse saanut omasta sähköpostiosoitteestani viestin, jossa kehun itseäni kuumaksi ja seksikkääksi mieheksi, jonka kanssa haluaisin harrastaa seksiä tänä iltana. Enkä ole itselleni sellaista viestiä lähettänyt.
Sinänsä ihan asiallinen viesti...
Sinänsä ihan asiallinen viesti...
-
Viesti Kirjoittaja must1 »
Elenan posti tuli minunkin luettavaksi yhden webbisivuston yhteydenotto-osoitteen kautta. Sama posti tullut aiemmin englanniksi, kiva saada vihdoin suomennoskin 

-
Viesti Kirjoittaja Molto bene »
Vakoiletko sinä avosi meilejä ja vielä roskiksenkin kaivelet. Hyi häpeä, on siinä luottamusta.Gastropoda kirjoitti:En saanu lupaa alkaa vetämään mustasukkasuusdraamaa "avovaimona joka selasi miehensä roskapostikansiota ja löysi kys.neidin mailin" Tylsä miäs mulla
Mac OS X, because making UNIX user friendly was easier than fixing Windows
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Älkää hyvät ihmiset pukatko niitä sähköpostiosoitteitanne jokaiselle jynkkysaitille tai mihin ikinä laitattekaan niitä. On tässä yli kymmenen vuotta kai ollut sama sähköpostiosoite jo käytössä ja ei sieltä mitään roskapostia tule.
Tai sitten Hotmailin viltterit toimii prekeleen hyvin jos siellä sellaisia on olemassa![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tai sitten Hotmailin viltterit toimii prekeleen hyvin jos siellä sellaisia on olemassa
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja jakkumasa »
Postin headereista päätellen Elena lähetti mulle (ja mm. VTT:lle samalla) kirjeen Kroatiasta. Se on kyllä vähän yli 200 km Moskovasta, tulis toimituskuluja uunille aika paljon. Lisäksi Kroatiassahan on vielä oikein kohtuulliset säät, päivällä parikymmentä astetta.
-
Viesti Kirjoittaja PKivireki »
Ei niitä tarvitse mihinkään laitella, bottivirukset hoitaa kyllä osoitteiden kaivelemisen vaikka et itse vierailisi kuin Kuusamon seurakunnan kotisivuilla, ks. http://www.kuusamonseurakunta.fi/Peitsamo kirjoitti:Älkää hyvät ihmiset pukatko niitä sähköpostiosoitteitanne jokaiselle jynkkysaitille tai mihin ikinä laitattekaan niitä.
Enemmän mua ihmetyttää eBay. Olen etsinyt itselleni mieluisaa vanhaa mustataustaista 14K Omegaa jo kotvasen aikaa. Kohtuullisen usein heti eBayssä hakuiltuani alkaa ei-niin-julkiseen spostiini tulla kellospämmiä. En usko sattumaan, ja riemastuttavinta on se, että minulla on eBäyssä käytössä toinen julkisempi osoitteeni..
14 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka