EDIT: 6010:iin päädyin jo
Viesti Kirjoittaja JJH90 »
Viesti Kirjoittaja flassi »
Viesti Kirjoittaja JJH90 »
Kokoonsa nähden kyllä uskomattoman muhkee toistoflassi kirjoitti:kävin audiocenterissä kuuntelemassa eilen, ihan hyvä soundi oli mutta ei tuo bassontoisto mitenkään erikoinen ollut. on ne niin pienet että ei uskoisi että noin pienistä lähtee tuommoinen ääni.
Silti reilun viikonpäästä on hifimessut niin noita mm-1 saa sieltä 430-440e, pitää mennä kuuntelemaan uusiksi ja verrata viereisen tilan geneleceihin.
jotenkin tuntuu että genelec voittaa äänessä mutta kiva lisä kyllä tuo dac ja kuulokeliitäntä.
Viesti Kirjoittaja Infant »
Viesti Kirjoittaja Jupex »
Käy kuuntelemassa jossain, ok hintaan lähtee esim. täältä http://www.hifihuone.fi/tarjoukset.phpJupex kirjoitti:Itsellä sama ongelma. Pitäisi saada pienet aktiivipöntöt iMacille kaveriksi. Tekeekö noilla pienemmillä genelec 6010A pöntöillä mitään?
Tavoitteena saada siis kohtuullinen äänentoisto minibudjetilla.
Viesti Kirjoittaja Jupex »
Viesti Kirjoittaja mh114 »
Viesti Kirjoittaja simpp4 »
Viesti Kirjoittaja simpp4 »
Eivät ole, mutta genelecit houkuttelee mua jostain syystä enemmän. Sitä paitsi 69€ yhestä parista ei oo paha hinta, mutta haluaisin kuulla muittenkin mielipiteitä ennen ku lähen ostoksille...
Juu, ihan yleisesti vaan topicciin huutelin, kun tuli noi pömpelit jossain vastaan. Genet varmaan itsekin ottaisin jos pitäisi valita.simpp4 kirjoitti: Eivät ole, mutta genelecit houkuttelee mua jostain syystä enemmän. Sitä paitsi 69€ yhestä parista ei oo paha hinta, mutta haluaisin kuulla muittenkin mielipiteitä ennen ku lähen ostoksille...
Viesti Kirjoittaja Sami.H »
Itsellä oli kanssa hankinta listoilla hyvät tietokoneen ämyrit, olin noista pikku geneistä haaveillut ja oli semmoiset tarkoitus hankkia. Kun lähdin kauppaan kuuntelemaan noita genejä niin hyvinhän ne soi kirkkaasti ja tarkasti, matalissa taajuuksissa kuitenkin toivomisen varaa. Sitten olisi pitänyt ostaa dac kylkeen että kelpaa. Satuin siinä kaupassa "vahingossa" kuuntelemaan kun jollekkin asiakkaalle esiteltiin näitä B&W MM-1:siä, sen jälkeen menin tutkimaan noita pömpeleitä ja ihmettelin että missä se suppari oikein on huomatakseni ettei sitä tosiaan ole, ja ääni tuli todellakin ns. "puuntakaa" en voinut uskoa miten hyvä ja tasapainoinen soundi noissa on. Noissa MM kaiuttimissahan on tosiaan dac sisäänrakennettu lisäksi löytyy kaukosäädin ja ovat vielä mac yhteensopivat. Ovh noilla liikkuu siinä 500 korvilla, sain noin satasen halvemmalla tinkauksen jälkeen.simpp4 kirjoitti:Eivät ole, mutta genelecit houkuttelee mua jostain syystä enemmän. Sitä paitsi 69€ yhestä parista ei oo paha hinta, mutta haluaisin kuulla muittenkin mielipiteitä ennen ku lähen ostoksille...