PC:lla oli neat image käytössä mutta nyt tekisi mieli löytää mielummin ilmainen ohjelma joka pystyy kuitenkin nätisti poistamaan suuria määriä kohinaa (ISO 500-1000 yleisesti). Photoshop, plug-in voisi olla toimiva vaihtoehto myöskin.
Toinen ongelma on että kaipaisi toimivaa html-ohjelmaa. Frontpagea tuli käytettyä ennen ja jos löytyisi vastaavilta ominaisuuksiltaan oleva softa macille, linkkejä saa tarjota. Mitä halvempi, sitä parempi
Dreamweaver lienee paras, mutta henk. koht. olen sitä mieltä että PC maailmassa paras on Notepad (ja maksullisista vaihtoehdoista TextPad), macilla sitten taas edelleen Dreamweaver ja henk. koht. siellä vi tai pico =)
Kuten eräs tuttu PC käyttäjä sanoi (graafikko), Frontpage on saakutti. Ja tohon on yhtynyt aika moni, minä mukaan lukien =)
Mulla on CS1ssä Noisewaren kohinanpoistofiltteri, maksaa n. 40€ ja on hintans väärti. Todella tehokas ja hyvä. Noise Ninja on kertomien mukaan paras ja hinnakaskin. Tosin tuolta Serial Boxista näyttää löytyvän sarjanumerokin..
Ilmainen on AbsoluteDeNoiseFree ja varmasti "hintansa" väärtti. Käytän Noise Ninjaa, tuo Photarin
on aika onneton, parempaan lopputulokseen photarissa pääsee layereiden ja sekotusväritilojen
kautta. Noise Ninjasta löytyy kamera/herkkyys kohtaiset profiilit ja myös photari-plugini.
L. Sippu
Miehen ei kannata katua muuta kuin voitettuja kiusauksia!
blues kirjoitti:lisää kysymyksiä vain
onko emulea vastaavaa ohjelmaa macille (edonkey-client)
ON
15" albook 1,5ghz, 512mt, Radeon 9700 128mt. A pirate with a steering wheel coming out of his crotch walks into a bar and the bartender says, "Do you know you have a steering wheel coming out of your crotch?" He says, "Aaarrr..it's driving me nuts."