Tämän NewsFiren kanssa ainakaan tuo spotlight ei tunnu nappaavan RSS-feedien otsikoita itselleen.. Pitäisikö vaihtaa ohjelmaa vai asentaa joku hanikka Spotlightiin, että lähtisi nappaamaan?
Toinen kysymykseni olisi sellainen, että onko tuossa Mail -ohjelmassa mahdollista saada jonkinnäköistä ikkunaa hyppäämään esiin, kun uutta mailia tulee? Windows on opettanut minut vihaamaan noita kaikennäköisiä ääniefektejä ja piippejä, mielummin vaikka katsoisin popuppia joka voisi vaikkapa infota minua hiukan siitä, minkälaista viestiä sinne tuli
kluster kirjoitti:Toinen kysymykseni olisi sellainen, että onko tuossa Mail -ohjelmassa mahdollista saada jonkinnäköistä ikkunaa hyppäämään esiin, kun uutta mailia tulee? Windows on opettanut minut vihaamaan noita kaikennäköisiä ääniefektejä ja piippejä, mielummin vaikka katsoisin popuppia joka voisi vaikkapa infota minua hiukan siitä, minkälaista viestiä sinne tuli
Tämä ei hypi, mutta kiinnittää tehokkaasti huomion saapuneisiin posteihin. Mail Unread on ohjelma joka tulee Menu-palkkiin. Kun uusi viesti saapuu, tulee punainen pallo Mail-ikonin päälle.
kiitos, täytynee tsekata tuo ohjelma.. Oletkin jo auttanut minua useammassa asiassa
Taas tuli kysymys; vaivaako ketään muuta että safarista pystyy epähuomiossa sulkemaan vaikka 20 tärkeää ikkunaa kun epähuomiossa quittaa / painaa omppu-q ? en ainakaan löytänyt mitään "make safari confirm quit" -hanikkaa Safarista. Olenko vain katsonut eritt. huonosti?
kluster kirjoitti:kiitos, täytynee tsekata tuo ohjelma.. Oletkin jo auttanut minua useammassa asiassa
Taas tuli kysymys; vaivaako ketään muuta että safarista pystyy epähuomiossa sulkemaan vaikka 20 tärkeää ikkunaa kun epähuomiossa quittaa / painaa omppu-q ? en ainakaan löytänyt mitään "make safari confirm quit" -hanikkaa Safarista. Olenko vain katsonut eritt. huonosti?
Tuo toimii kaikissa ohjelmissa, ja eikä siihen ole mitään namiskaa että se kysyisi mitään
Ahaa.. näin äkkiseltään ajateltuna tuo kuulostaa erinomaiselta keinolta hukata paljon vaivalla etsittyjä sivuja / kirjoitettuja tiedostoja.. Esim omppu-w on yllättävän lähellä omppu-q:ta
kluster kirjoitti:Ahaa.. näin äkkiseltään ajateltuna tuo kuulostaa erinomaiselta keinolta hukata paljon vaivalla etsittyjä sivuja / kirjoitettuja tiedostoja.. Esim omppu-w on yllättävän lähellä omppu-q:ta
Jos on tallentamaton tiedosto avoinna niin ohjelma ei sammu edes omppu-q:lla kysymättä tallennetaanko. Safarin ikkunat tietysti menevät kiinni enemmittä kyselyittä. Sivuhistorian avulla saa helposti vaivalla etsityt sivut takaisin auki ruudulle. Mutta jos vaikka tänne on kirjoittamassa niin sinnehän se vastaus katoaa bittiavaruuteen.
Taboo 0.3 lisää Safariin sen kysymyksen lopetettaessa ohjelma monen tabin ollessa auki.
Taboo is a SIMBL plugin that provides a warning before quitting or closing a browser window containing multiple tabs.
It also allows you to disable the annoying warning messages when downloading a file which contains an application by executing the following command from the terminal:
defaults write com.ocdev.taboo ShouldDisplaySecurityWarnings -bool NO