AirPort Expressissä vilkkuu oranssi valo??
-
AirPort Expressissä vilkkuu oranssi valo??
Viesti Kirjoittaja Miikkali »

-
Re: AirPort Expressissä vilkkuu oranssi valo??
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
-
Viesti Kirjoittaja Elotikka »
-
Viesti Kirjoittaja mtv »
Resetoinutkin sen olen. Se huomasin pari päivää sitten jo ettei toimi samaa aikaa mokkulan kanssa, mutta musiikkia pystyin eilen kuuntelemaan aivan normaalisti, mutta tänään se ei siis löytänyt sitä. Nyt taas kaksi tuntia tapellut tämän kanssa ja alkaa olla mitta täysi. Viimeksi siis koko ilta kunnes luin jostain englanninkieliseltä foorumilta ettei tomi kun on mokkula kiinni. Kyllä sekin olis voinut lukea käyttöohjeessa.
Noh kuitenkin jos jollain on jokin vinkki niin tänne neuvoa vaan kiitos.
Edit: Nyt resetoitu AE ja asennettu AE:n ohjelma uudelleen jne. Ei toimi!!...huoh
-
Viesti Kirjoittaja Antzy »

-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Siinä muistaakseni vilkkuu aina kun laitteella on jotain ilmoitusluontoista asiaa. Avaa AirPort työkalu ja katso sillä, mitä TC haluaa kertoa.Antzy kirjoitti:Vähän OT, mut mulla vilkkuu Time Capsulessa oranssi valo koko ajan, mut silti netti toimii........
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Sun mokkulas taitaa luoda oman käyttöpaikan sinne Järjestelmäasetusten Verkko-kohtaan eikä siinä ole ainakaan oletuksena Airport eli wlan päällä. Koetas lisätä se siihen käyttöpaikkaan ja kokeile uudestaan.mtv kirjoitti:Minullakin vilkkuu vain oranssi valo. AE kyllä löytyy, mutta yhdistäessä ilmoittaa, että virhe yhdistäessä AE:hen.
Resetoinutkin sen olen. Se huomasin pari päivää sitten jo ettei toimi samaa aikaa mokkulan kanssa, mutta musiikkia pystyin eilen kuuntelemaan aivan normaalisti, mutta tänään se ei siis löytänyt sitä. Nyt taas kaksi tuntia tapellut tämän kanssa ja alkaa olla mitta täysi. Viimeksi siis koko ilta kunnes luin jostain englanninkieliseltä foorumilta ettei tomi kun on mokkula kiinni. Kyllä sekin olis voinut lukea käyttöohjeessa.
Noh kuitenkin jos jollain on jokin vinkki niin tänne neuvoa vaan kiitos.
Edit: Nyt resetoitu AE ja asennettu AE:n ohjelma uudelleen jne. Ei toimi!!...huoh
-
Viesti Kirjoittaja venit »
Tämä oli siis 1 esimerkki miten sain laitteen toimimaan. Se ei ole ainoa oikea, enkä usko että kyseessä olisi edes oikea tapa tehdä. Mutta verkkoni toimii. Verkko on jotain 10.XX jne. Ehkä tein jotakin vastoin protokallaa, mutta mitä väliä sillä on. Jonkun mielestä on. Toivottavasti tästä oli joku apu jollekin.
Että tällaista taapertelua.
-
Viesti Kirjoittaja ChrisuN »
Vaihdoin Mobile Me salasanan, ja ei kestänyt kauan kun AP Extreme rupesi vilkuttamaan oranssia
netti toimi kuitenkin ihan normaalsiti.
Kävin Air Port utilityn kautta katsomassa ja AP Extr ilmoitti että Mme ongelma.
Päivitin tuon salasanan ja vot, taas palaa vihreä valo
Antzy kirjoitti:Vähän OT, mut mulla vilkkuu Time Capsulessa oranssi valo koko ajan, mut silti netti toimii........
-
Viesti Kirjoittaja Marshal »
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=185
-
Viesti Kirjoittaja J-KL »
Eikös se näin juuri ole. Mulla vilkuttaa esimerkiksi kun uutta firmwarea olisi tarjolla. Käytössä 6.4.2 ja uutta 6.5.2 olisi tarjolla, mutta se on todettu huonoksi arvaksi. Tiputtaa ainakin 5ghz verkon nopeuksia huomattavasti.kallekilponen kirjoitti:Siinä muistaakseni vilkkuu aina kun laitteella on jotain ilmoitusluontoista asiaa. Avaa AirPort työkalu ja katso sillä, mitä TC haluaa kertoa.Antzy kirjoitti:Vähän OT, mut mulla vilkkuu Time Capsulessa oranssi valo koko ajan, mut silti netti toimii........
-
Yksi seikka minkä tajusin parantavan vakautta, on se, että katkaisen verkon laajentajilta virrat yöksi, siis Expresseistä. Kun ei silloin ole käyttöäkään. Verkossa operoivat myös 2,4 GHz:n (siis g) laitteet myös.
Mistä puhuin...mikä olikaan kysymys?
-
Viesti Kirjoittaja Jurtti »
-
Tämä perustuu siis minun ylämuistiini.
-
Viesti Kirjoittaja exlex »
Juu näin menee. Olen 4 varmistaja asialle, niin tulee laillinen päätös.J-KL kirjoitti:Eikös se näin juuri ole. Mulla vilkuttaa esimerkiksi kun uutta firmwarea olisi tarjolla. Käytössä 6.4.2 ja uutta 6.5.2 olisi tarjolla, mutta se on todettu huonoksi arvaksi. Tiputtaa ainakin 5ghz verkon nopeuksia huomattavasti.kallekilponen kirjoitti:Siinä muistaakseni vilkkuu aina kun laitteella on jotain ilmoitusluontoista asiaa. Avaa AirPort työkalu ja katso sillä, mitä TC haluaa kertoa.Antzy kirjoitti:Vähän OT, mut mulla vilkkuu Time Capsulessa oranssi valo koko ajan, mut silti netti toimii........
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Menin itsekkin asentamaan tuon uusimman firmiksen, kun toi tuli. Pitääpä itsekkin seurata noita nopeuksia, että miten on vaikuttanut.
Valon toimintaan pystyy vaikuttamaan tosiaan asetuksista, mutta säätövarat ovat melko rajalliset. Valo palaa joko jatkuvasti vihreänä tai sitten se välkkyy, kun verkossa on toimintaa.venit kirjoitti:Nythän mä vasta hokasin. Muistaakseni sen valon voi valita tosiaan siinä asennettaessa. Muistelen nähneeni option siitä, valinnanmahdollisuutta.
Tämä perustuu siis minun ylämuistiini.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
http://wheniskeynote.com
(Urheile, niin kuolet terveempänä.)
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka