![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)

AMA-EDIT: Vaikka teki mieli erottaa ketju kaulinta mäiskimällä ja ohessa hieman kisailijoitakin, päädyin kirveellä lohkaisemaan sopivan siivun omaksi ketjukseen "Mitä teet juuri nyt" -ketjusta, vaimikäsenyoli.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kunkku on avannut pelin kysymyksellä "olenko minä oikeasti näin tyhmä". Seuraavaksi on vuorossa Pohjanmaan Carden siirto. Hyvät katselijat, olette seuraamassa Hopeisen omenan avoimia ttuiluja, jonka finaalissa ovat vastakkain viime vuosien suurimmat mestarit: KunkkuJ, savolaiskääkkä, sekä Carde, Pohjanmaan Nulkki.KunkkuJ kirjoitti:PERSKULES! Olenko minä oikeasti näin tyhmä?![]()
![]()
Macco kirjoitti:Kunkku on avannut pelin kysymyksellä "olenko minä oikeasti näin tyhmä". Seuraavaksi on vuorossa Pohjanmaan Carden siirto. Hyvät katselijat, olette seuraamassa Hopeisen omenan avoimia ttuiluja, jonka finaalissa ovat vastakkain viime vuosien suurimmat mestarit: KunkkuJ, savolaiskääkkä, sekä Carde, Pohjanmaan Nulkki.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Kröhöm... Siis jos rehellistä vastausta haet niin voin kertoa sen ilman kalliita tutkimuksia ihan suorilta tästä näin vain... siis jos tahdot. En taida kuitenkaan ihan vaan mokaroottorien kiusaksi.KunkkuJ kirjoitti:Lataan vaimon käyttöön hankkimaani W-läppäriin tarpeellisia ohjelmia. PERSKULES! Olenko minä oikeasti näin tyhmä?![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Macco »
Minusta tuo viemäriputken aivojensa tilalle saanut savolaiskääkkä saattanee olla oikeassa, korjaisin kuitenkin pari pientä juttua.KunkkuJ kirjoitti:Kröhmp. Sanonta tyhmä kuin saapas lienee useimmille tuttu? Viime aikoina sen on usein syrjäyttänyt sanonta: tyhmä kuin Carde". Se, että minulla tökkii ohjelmien asentaminen windowssiin ei ole noihin edellä mainittuihin verrattava mielentila tahi älyn kapasiteettiongelma. Sitä paitsi veikkaan, että saapas olisi huomattavasti Cardea helpompi opettaa asentamaan tietokoneelle ohjelmia. Ainakin Nokian kumisaapas.
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
Ottamatta kilpailuunne kantaa, niin pittää oikaista kulttuurierhe.Carde kirjoitti:Kröhöm... Siis jos rehellistä vastausta haet niin voin kertoa sen ilman kalliita tutkimuksia ihan suorilta tästä näin vain... siis jos tahdot. En taida kuitenkaan ihan vaan mokaroottorien kiusaksi.KunkkuJ kirjoitti:Lataan vaimon käyttöön hankkimaani W-läppäriin tarpeellisia ohjelmia. PERSKULES! Olenko minä oikeasti näin tyhmä?![]()
![]()
Jonkinlainen lainaus jostakin tunnetusta suomalaisesta elokuvasta ehkä sopisi, "veljeni ananias, sinä olet tyhmä, niin tyhmä että tyhmyys paistaa läpi pääkuoren"...
Pitänee paikkansaptkmit kirjoitti:Ottamatta kilpailuunne kantaa, niin pittää oikaista kulttuurierhe.Carde kirjoitti:Kröhöm... Siis jos rehellistä vastausta haet niin voin kertoa sen ilman kalliita tutkimuksia ihan suorilta tästä näin vain... siis jos tahdot. En taida kuitenkaan ihan vaan mokaroottorien kiusaksi.KunkkuJ kirjoitti:Lataan vaimon käyttöön hankkimaani W-läppäriin tarpeellisia ohjelmia. PERSKULES! Olenko minä oikeasti näin tyhmä?![]()
![]()
Jonkinlainen lainaus jostakin tunnetusta suomalaisesta elokuvasta ehkä sopisi, "veljeni ananias, sinä olet tyhmä, niin tyhmä että tyhmyys paistaa läpi pääkuoren"...
Kysymys lienee Simo Puupposen kirjasta, Siunattu hulluus, jossa Ananias sanoo veljelleen Elmerille suunnilleen noin.
Pääsinpäs saivartelemaan.
Eikö ton kantturan vois heittää takaisin sinne jonnekin jänkhälään? Tartte tänne tulla saivartelemaan, täällä kuuluu puhua vain asiaa.ptkmit kirjoitti:Kysymys lienee Simo Puupposen kirjasta, Siunattu hulluus, jossa Ananias sanoo veljelleen Elmerille suunnilleen noin.
Pääsinpäs saivartelemaan.
Modet hoi! Nyt täällä esiintyy joku muu tuon pojan nulkin tittelillä. Ei kai kukaan kuvittele, että se löytäisi kohdan jostain kirjasta? Sen asuinsijoilla tuskin on tähän mennessä nähty mitään tukkimiehen kirjanpitoa monimutkaisempaa kirjallista esitystä.Carde kirjoitti: Pitänee paikkansa
http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4 ... 664&a=4460
Viesti Kirjoittaja amanita »
Elä mekasta, lapsekki peljäästyvätten. Siirsin teidät tänne pehmustettuun huoneeseen kisaamaan. Tuosta ovessa olevasta luukusta voivat ohikulkijat turvallisesti kommentoida meneillään olevaa peuhaa itseään vahingoittamatta.KunkkuJ kirjoitti: Modet hoi! Nyt täällä esiintyy joku muu tuon pojan nulkin tittelillä. Ei kai kukaan kuvittele, että se löytäisi kohdan jostain kirjasta? Sen asuinsijoilla tuskin on tähän mennessä nähty mitään tukkimiehen kirjanpitoa monimutkaisempaa kirjallista esitystä.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Jatkakaa kuulkaa vaan ihan rauhassa, popcornit näyttäis olevan valmiina ja katsomo täyttyä...KunkkuJ kirjoitti:Jotenkin minusta tuntuu, että meidät ohjattiin nyt sivuraiteelle...
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Anniel, lopeta omimasta poppareita!Anniel kirjoitti:Jatkakaa kuulkaa vaan ihan rauhassa, popcornit näyttäis olevan valmiina ja katsomo täyttyä...KunkkuJ kirjoitti:Jotenkin minusta tuntuu, että meidät ohjattiin nyt sivuraiteelle...
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Kaikille tilaa riittää, kaikille popparit on...Mailia kirjoitti:Anniel, lopeta omimasta poppareita!Anniel kirjoitti:Jatkakaa kuulkaa vaan ihan rauhassa, popcornit näyttäis olevan valmiina ja katsomo täyttyä...KunkkuJ kirjoitti:Jotenkin minusta tuntuu, että meidät ohjattiin nyt sivuraiteelle...
Oleppas sinä salaman raiskaama kanikopin avain siellä ihan rauhassa. Meillä normaaleilla ihmisillä on muutakin tekemistä välillä kuin katsella tämän forumin vihannes osastoa.KunkkuJ kirjoitti:No jopas pukkaa väkeä paikalle! Enää ei puutu muuta kuin se pojan kloppi, se joka on sekunda jo eläessään.
Minä olen jo tehnyt katsojien kanssa sopimuksen. He suorittavat kohtuullisen korvauksen, mutta tietenkin vain minulle. Tällä hetkellä lähes kaikki normaalit, maksukykyiset ja uskottavat homppulaiset ovat jo allekirjoittaneet sopimuksen.Carde kirjoitti:Kai sun pääkoppasi sen verran tajuaa (kuten n:ro 50 olevan nokian vihreän kontio saappaankin) että tässähän pitäisi alkaa perimään pääsylippuja noilta mukuloilta jotka tuolla kurkistelee. Semmonen 1500€/lause olisi mielestäni kohtalainen korvaus. Siis per lärvi/per katsoja.
Seuraan piraattina, kerta en ole maksukykyinen.KunkkuJ kirjoitti:Minä olen jo tehnyt katsojien kanssa sopimuksen. He suorittavat kohtuullisen korvauksen, mutta tietenkin vain minulle. Tällä hetkellä lähes kaikki normaalit, maksukykyiset ja uskottavat homppulaiset ovat jo allekirjoittaneet sopimuksen.Carde kirjoitti:Kai sun pääkoppasi sen verran tajuaa (kuten n:ro 50 olevan nokian vihreän kontio saappaankin) että tässähän pitäisi alkaa perimään pääsylippuja noilta mukuloilta jotka tuolla kurkistelee. Semmonen 1500€/lause olisi mielestäni kohtalainen korvaus. Siis per lärvi/per katsoja.
Sinun kohdallasi kyse ei ole maksukyvystä, vaan ihan muusta.Mailia kirjoitti: Seuraan piraattina, kerta en ole maksukykyinen.
Siitä normaalikriteeristä vai uskottavuuskriteeristä?KunkkuJ kirjoitti:Sinun kohdallasi kyse ei ole maksukyvystä, vaan ihan muusta.Mailia kirjoitti: Seuraan piraattina, kerta en ole maksukykyinen.
Hah, tuo savolainenko muka olisi hiljaa. Noillahan turpa papattaa kuin konekivääri vaikkei ne ikinä mitään sanokkaan. Uskon ennen lehmien lentävän kuin että savolainen olisi hiljaa.KunkkuJ kirjoitti: