![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
edit: höh, nyt aamulla huomasin että tämä oli hehkutusketjussa, piti kai olla vuodatuksessa tai muussa enempi negatiivissävyisessä.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Mutta lumisade loppu.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Tai kokeilee saako kalasteltua salasanoja verkossaan.tosikko kirjoitti:^ Naapurila selvästi Joulumieltä tms.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Eikös ne lentoemoiset ole kuitenkin kohtalaisen älykkäitä, verrattuna esim just vaikka tuorekurkkuun...hatey kirjoitti:^Ei mulla niin fiksuja naapureita ole.
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Olisikin ollut ihme jos kukaan ei olisi maininnut lentoemoa......Carde kirjoitti:Eikös ne lentoemoiset ole kuitenkin kohtalaisen älykkäitä, verrattuna esim just vaikka tuorekurkkuun...hatey kirjoitti:^Ei mulla niin fiksuja naapureita ole.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja heilei »
Ensin 100 viestiä kuudessa vuodessa ja sitten seuraavat 100 kolmessa kuukaudessa.heilei kirjoitti:100 viestiä täynnä, ou jee!
Tämä tekee Elon laskuopin mukaan keskimäärin 16 viestiä vuodessa (since 2004) eli mulla on ollut yli kerran kuussa jotain asiaa! Minoon varmaan tämän foorumin tuppisuisin aktiivijäsen (kun kuitenkin haahuilen täällä lähes päivittäin)...
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Sinne vaan joukon jatkoksi http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=53&t=96072heilei kirjoitti:Ensin 100 viestiä kuudessa vuodessa ja sitten seuraavat 100 kolmessa kuukaudessa.heilei kirjoitti:100 viestiä täynnä, ou jee!
Tämä tekee Elon laskuopin mukaan keskimäärin 16 viestiä vuodessa (since 2004) eli mulla on ollut yli kerran kuussa jotain asiaa! Minoon varmaan tämän foorumin tuppisuisin aktiivijäsen (kun kuitenkin haahuilen täällä lähes päivittäin)...
Mitähän ne siellä työmaaruokalassa ovat soppaan lisänneet kesän jälkeen... Tämä alkaa ryöstäytyä käsistä.
Viesti Kirjoittaja jpohja »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja jpohja »
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Söin jo. lälläslää!Mailia kirjoitti:Mikropizzaa! Ruokalajeista jaloin.
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Siksikö se siis maistuu jaloilta?Mailia kirjoitti:Mikropizzaa! Ruokalajeista jaloin.
Viesti Kirjoittaja ipot »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Jos kyseessä oli Saarioisten kuralatty aka kytkinlevy, sitä ei pidä lämmittämän vaan kääntämän suoraan pahvialustallaan kahtia ja syömän. Ethän vain syyllistynyt väärään nautintoaineen väärinkäyttöön?Mailia kirjoitti:Mikropizzaa! Ruokalajeista jaloin.
Viesti Kirjoittaja Touho »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Kierretään sitä veistä haavassa... Suihkusermi uusittu tänään, joten ei toivoakaan suihkuttelusta tänään. Itse asiassa koko kylppäri haisee pahalle kiitos käytetyn liima-aineenTouho kirjoitti:Ou jee, sauna on lämmennyt juuri sopivaksi. Siispä aika kirjautua ulos ja eikun löylyyn. Jeah.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Olen saattanut nauttia nautintoaineita, en tiedä oliko oikeita vai vääriä.Aries kirjoitti:Jos kyseessä oli Saarioisten kuralatty aka kytkinlevy, sitä ei pidä lämmittämän vaan kääntämän suoraan pahvialustallaan kahtia ja syömän. Ethän vain syyllistynyt väärään nautintoaineen väärinkäyttöön?Mailia kirjoitti:Mikropizzaa! Ruokalajeista jaloin.
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »