Kentältä ei arvannu poistua, olisi saattanut joutua kasvotusten åborginaaliturkkulaisen kanssa...
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Kuva vuodelta -99, menossa lähtöchekkaus...justijaan kurkin konehuoneeseen tarkistusluukusta

Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Näemmä pitää Turun lisäksi mennä ihan ulkomaille asti, jotta ymmärretään tämän kaupungin arvo maailman kartalla. Kotimaassa kun kateus vie voiton faktoista tässä suhteessa. 8)
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Sana:torihatey kirjoitti:Mikä on turku?
Viesti Kirjoittaja Maza »
Voitaisiinko siis Homppua kutsua Mac-aiheiseksi turuksi?NeliX4 kirjoitti:Sana:torihatey kirjoitti:Mikä on turku?
Synonyymit:aukio, markkinat, kauppatori, foorumi, turku
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Ei. Ihmiset tykkää käydä Hompussa.Maza kirjoitti:Voitaisiinko siis Homppua kutsua Mac-aiheiseksi turuksi?NeliX4 kirjoitti:Sana:torihatey kirjoitti:Mikä on turku?
Synonyymit:aukio, markkinat, kauppatori, foorumi, turku
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Itse olen usein tullut Turussa.Pis kirjoitti:Eli mitään ei varsinaisesti ole tullut Turusta vaan sen kautta. No kai se on jotain...Maza kirjoitti:Pitää kuitenkin muistaa, että Turun kautta on tullut mm. kristinusko ja Bogart Co. Harva kaupunki voi laittaa pöytään kovempaa listaa.
Edit: Itse asiassa mäkin tulin kerran Turun kautta.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
TMI.Tauvo kirjoitti:Itse olen usein tullut Turussa.Pis kirjoitti:Eli mitään ei varsinaisesti ole tullut Turusta vaan sen kautta. No kai se on jotain...Maza kirjoitti:Pitää kuitenkin muistaa, että Turun kautta on tullut mm. kristinusko ja Bogart Co. Harva kaupunki voi laittaa pöytään kovempaa listaa.
kauheetaMailia kirjoitti:TMI.Tauvo kirjoitti:Itse olen usein tullut Turussa.Pis kirjoitti:Eli mitään ei varsinaisesti ole tullut Turusta vaan sen kautta. No kai se on jotain...Maza kirjoitti:Pitää kuitenkin muistaa, että Turun kautta on tullut mm. kristinusko ja Bogart Co. Harva kaupunki voi laittaa pöytään kovempaa listaa.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja jjari »
Viesti Kirjoittaja Erño »
ottakaa lääkkeennejjari kirjoitti:Mun mielestä turku on ihan mesta paikka.....
Eivät ole päästään lahoja. Jumalaista porukkaa ovat. Hienoja naisia. Onnellinen olen, kun saan jakaa tämän kauniin kaupungin heidän kanssaan.Erño kirjoitti:turussa on muuten paljon nättejä tyttöjä. Harmi vaan, että ovat päästä lahoja.
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Jim-Bone-Eye »
Viesti Kirjoittaja Barkkis »