Tyylikkäitä ratkaisuja iPhone 4 antenniongelmiin
-
Re: Tyylikkäitä ratkaisuja iPhone 4 antenniongelmiin
Viesti Kirjoittaja Jupex »
Osaatteko laittaa linkkiäö semmoiseen priima kuoreen missä on ruuvinkannat metallia. Mielellään sais olla slim malli.
- edit -
Löyty jo-.
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Kyllä tämäkin naarmuuntuu mutta värin ja materiaalin takia naarmut ovat hädin tuskin näkyvissä. Kynnellä jos koittaa raapaista niin pintakerrosta saa hieman lähtemään mutta siihen se jääkin. Olen todella tyytyväinen tähän suojaan.Kamek kirjoitti:Täältä löytyy tuollainen tumma (Smoke) Incase snap, joka tosiaan ei naarmuunnu, tai ne naarmut ei ainakaan näy. Toimii hyvin myös suojakalvojen kanssa. Kalvot löytyy sekä edestä että takaa.Viizei kirjoitti:Incasen snap casen tumma versio on sellainen, jonka ei pitäisi naarmuuntua kuten tuo Clear tekee.
-
Viesti Kirjoittaja SicMX »
Itse olen pitänyt erittäin paljon juuri tosta Incase Snap (Smoke) suojasta. Mahtuu suojineen Apple Dockiin ja TomTomin navigointitelineeseen!Anniel kirjoitti:Kyllä tämäkin naarmuuntuu mutta värin ja materiaalin takia naarmut ovat hädin tuskin näkyvissä. Kynnellä jos koittaa raapaista niin pintakerrosta saa hieman lähtemään mutta siihen se jääkin. Olen todella tyytyväinen tähän suojaan.Kamek kirjoitti:Täältä löytyy tuollainen tumma (Smoke) Incase snap, joka tosiaan ei naarmuunnu, tai ne naarmut ei ainakaan näy. Toimii hyvin myös suojakalvojen kanssa. Kalvot löytyy sekä edestä että takaa.Viizei kirjoitti:Incasen snap casen tumma versio on sellainen, jonka ei pitäisi naarmuuntua kuten tuo Clear tekee.
-
Viesti Kirjoittaja KooMikko. »
-
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Eikö kalvo sitten kelpaa reunoillekin?KooMikko. kirjoitti:Löytyykö mistään pelkkää reunasuojaa joka olisi kirkas. Etu- ja takapuolen saa suojattua kalvolla mutta vielä tarvittaisiin huomaamaton suoja kiertämään puhelimen reunoja.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Kelpaa jos vaan Suomesta löytyy. Itse en ole löytänyt.Viizei kirjoitti:Eikö kalvo sitten kelpaa reunoillekin?KooMikko. kirjoitti:Löytyykö mistään pelkkää reunasuojaa joka olisi kirkas. Etu- ja takapuolen saa suojattua kalvolla mutta vielä tarvittaisiin huomaamaton suoja kiertämään puhelimen reunoja.
-
Viesti Kirjoittaja JAK »
Kato iTeknon sivulta, tai Kivenalla.KooMikko. kirjoitti:Kelpaa jos vaan Suomesta löytyy. Itse en ole löytänyt.Viizei kirjoitti:Eikö kalvo sitten kelpaa reunoillekin?KooMikko. kirjoitti:Löytyykö mistään pelkkää reunasuojaa joka olisi kirkas. Etu- ja takapuolen saa suojattua kalvolla mutta vielä tarvittaisiin huomaamaton suoja kiertämään puhelimen reunoja.
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ai mahtuu? Hyvä tietää jos noita tulee jossain vaiheessa hankittuaSicMX kirjoitti:Itse olen pitänyt erittäin paljon juuri tosta Incase Snap (Smoke) suojasta. Mahtuu suojineen Apple Dockiin ja TomTomin navigointitelineeseen!

-
Onkos tuommoisissa mitä edellä mainitut liikkeet myyvät mitään järkeä. Liima nyt tuollaisia pieniä pätkiä puhelimen reunoille. Pitäisi olla yhtenäinen suoja minkä liimaisi puhelimen reunaan eikä seitsemään osaan pilkottua nauhaa.JAK kirjoitti:Kato iTeknon sivulta, tai Kivenalla.KooMikko. kirjoitti:Kelpaa jos vaan Suomesta löytyy. Itse en ole löytänyt.Viizei kirjoitti:Eikö kalvo sitten kelpaa reunoillekin?KooMikko. kirjoitti:Löytyykö mistään pelkkää reunasuojaa joka olisi kirkas. Etu- ja takapuolen saa suojattua kalvolla mutta vielä tarvittaisiin huomaamaton suoja kiertämään puhelimen reunoja.
-
Viesti Kirjoittaja jjari »
Mulla on tommonen reunamuovi ja oon tyytyväinen. Ei ole mitään antenniongelmia eikä sen olemassaoloa edes huomaa.KooMikko. kirjoitti:Onkos tuommoisissa mitä edellä mainitut liikkeet myyvät mitään järkeä. Liima nyt tuollaisia pieniä pätkiä puhelimen reunoille. Pitäisi olla yhtenäinen suoja minkä liimaisi puhelimen reunaan eikä seitsemään osaan pilkottua nauhaa.JAK kirjoitti:
Kato iTeknon sivulta, tai Kivenalla.
iPhone 4 16GB - 5.1
Airport Express N
Shuffle 2GB
-
Sait puhuttua ympäri. Tilataan sitten tuollaiset. Antenniongelman takia en noita osta kun en moista ongelmaa ole edes huomannut. Ehkä ottteeni on sellainen etten ontennin kohdalta koske puhelinta.jjari kirjoitti:Mulla on tommonen reunamuovi ja oon tyytyväinen. Ei ole mitään antenniongelmia eikä sen olemassaoloa edes huomaa.KooMikko. kirjoitti:Onkos tuommoisissa mitä edellä mainitut liikkeet myyvät mitään järkeä. Liima nyt tuollaisia pieniä pätkiä puhelimen reunoille. Pitäisi olla yhtenäinen suoja minkä liimaisi puhelimen reunaan eikä seitsemään osaan pilkottua nauhaa.JAK kirjoitti:
Haluan vain suojata kaikkien aikojen kalleimman puhelimeni niin ettei sen tyylikkyys jää suojien piiloon.
-
Viesti Kirjoittaja Sorsa^ »
Zagg Invisible Full Body Maximum Cover on tuote mitä haet.. verkkokauppa.comKooMikko. kirjoitti:Sait puhuttua ympäri. Tilataan sitten tuollaiset. Antenniongelman takia en noita osta kun en moista ongelmaa ole edes huomannut. Ehkä ottteeni on sellainen etten ontennin kohdalta koske puhelinta.jjari kirjoitti:Mulla on tommonen reunamuovi ja oon tyytyväinen. Ei ole mitään antenniongelmia eikä sen olemassaoloa edes huomaa.KooMikko. kirjoitti:Onkos tuommoisissa mitä edellä mainitut liikkeet myyvät mitään järkeä. Liima nyt tuollaisia pieniä pätkiä puhelimen reunoille. Pitäisi olla yhtenäinen suoja minkä liimaisi puhelimen reunaan eikä seitsemään osaan pilkottua nauhaa.JAK kirjoitti:
Haluan vain suojata kaikkien aikojen kalleimman puhelimeni niin ettei sen tyylikkyys jää suojien piiloon.
- Ainoa miinuspuoli: jos kämmäät asennuksen joka on jo sinänsä saavutus, kalvo irtoaa pian.
-
Viesti Kirjoittaja letired »

Istuu hyvin, näyttää hyvältä, pysyy hanskassa ok ja vaikuttaisi suojaavan osumilta. Mukana tuli screen protector. Ehkä kaveriksi voisi hankkia jonkun slimmin bumberin, mutta ei tämäkään paksu ole.
iPhone 5 16GB
Nano 2Gen RED© 4GB
-
Up to 8 add'l hours talk time on 3G; 16 hours 2G
Up to 7 add'l hours internet on 3G; 11 hours WiFi
Up to 44 add'l hrs audio playback
Up to 11 add'l hrs video playback

-
Nyt vaan joku tuomaan näitä tai vastaavia Suomeen niin saadaan iPhonesta hyvä käsigepsi.SicMX kirjoitti:Lisäakuksi tämä Mophie juice pack plus on mielestäni erittäin tyylikäs, varsinkin kun ottaa huomioon miten paljon boostia tämä antaa
-
Viesti Kirjoittaja psymbiote »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)

-
Miten toi on kiinni tossa takaosassa ja kuinka paksu toi levy on?
-
Viesti Kirjoittaja oulosvie »
Kiinnostava kuori mutta miten iso kuulokkeen liitin sopii reiästä? Applen omaa bumperia nimittäin en halunnut käyttää koska reikä oli niin pieni että oli joittenkin kuulokkeitten liittämisessä ongelmia.letired kirjoitti:Otterbox Commuter series
Istuu hyvin, näyttää hyvältä, pysyy hanskassa ok ja vaikuttaisi suojaavan osumilta. Mukana tuli screen protector. Ehkä kaveriksi voisi hankkia jonkun slimmin bumberin, mutta ei tämäkään paksu ole.
-
SicMX kirjoitti:Hieno on!
Miten toi on kiinni tossa takaosassa ja kuinka paksu toi levy on?
Ihan hieno mutta alkuperäinen on hienompi. Kuikahan helposti tohon alumiinin tulee naarmuja.On täsmälleen samoilla mitoilla/muotilla tehty kuin alkuperäinenkin.....![]()
-
Viesti Kirjoittaja oulosvie »
Itsekin sain jo tuon saman kuoren mutta en ole vielä uskaltanut asentaa paikoilleen. Onko mitään järkeä odottaa että takuu menee umpeen ja sitten vasta vaihtaa vai onko tuo kuinka yksinkertainen toimenpide ja saako alkuperäisen takaisin paikoilleen ilman että huomaa että sitä on irroitettu?psymbiote kirjoitti:Tänään tuli kiinasta tuo alumiinitakakuori, On täsmälleen samoilla mitoilla/muotilla tehty kuin alkuperäinenkin, joten sopii hienosti. Olen huonomminkin käyttänyt 10 euroa![]()
-
Tuossa hyvä HOWTO video http://www.youtube.com/watch?v=yKez7oPVkxc
-
Kauneus on katsojan silmässäKooMikko. kirjoitti:SicMX kirjoitti:Hieno on!
Miten toi on kiinni tossa takaosassa ja kuinka paksu toi levy on?Ihan hieno mutta alkuperäinen on hienompi. Kuikahan helposti tohon alumiinin tulee naarmuja.On täsmälleen samoilla mitoilla/muotilla tehty kuin alkuperäinenkin.....![]()

Naarmut ei ainakaan meikäläistä haittaa, varsinkin kun ottaa huomioon osan hinnan. Enemmän mua harmittais tiputtaa puhelin ja katsella sitä säröillä olevaa alkuperäistä
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja maniski »
Mikä sinua estää tilaamasta suoraan valmistajalta ilman välikäsiä? Dollarin kurssikin on vielä aika kohtuullinen.KooMikko. kirjoitti:Nyt vaan joku tuomaan näitä tai vastaavia Suomeen niin saadaan iPhonesta hyvä käsigepsi.SicMX kirjoitti:Lisäakuksi tämä Mophie juice pack plus on mielestäni erittäin tyylikäs, varsinkin kun ottaa huomioon miten paljon boostia tämä antaa
-
Viesti Kirjoittaja Bluebeetle »
Sama itselläkin, loistotuote!psymbiote kirjoitti:Tänään tuli kiinasta tuo alumiinitakakuori, On täsmälleen samoilla mitoilla/muotilla tehty kuin alkuperäinenkin, joten sopii hienosti. Olen huonomminkin käyttänyt 10 euroa![]()
Nyt voi sitten laittaa lasisen vaikka juhlapyhinä

Ja ruuvinkannoista, noitahan on ollu löysällä vaikka kuinka paljon, joten jos takuujuttuja tulee ja niistä kysellään niin sanoo että oli löysällä ja kiristin, thats it.
MacBook Pro
iPad2
-
Viesti Kirjoittaja juu-zo »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka