![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Ite oot nainen!KunkkuJ kirjoitti:Onko tämä alfaurokseksi itseään mainostava tyyppi nainen, kun on tuon näköiset silmät?!Amanitan sisko kenties, silläkin on kauniit silmät.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Niin vissiin. En usko.hatey kirjoitti:Ite oot nainen!KunkkuJ kirjoitti:Onko tämä alfaurokseksi itseään mainostava tyyppi nainen, kun on tuon näköiset silmät?!Amanitan sisko kenties, silläkin on kauniit silmät.
Kerpeles!
Se on minun silmä, eikä mikään tyttösilmä!
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Tuollainen kielenkäyttö ei oikein sovi kaunissilmäiselle neidolle.hatey kirjoitti:Ite oot nainen!Kerpeles!
Se on minun silmä, eikä mikään tyttösilmä!
miten niin et usko, mikä vika mun silmässä?Mailia kirjoitti: Niin vissiin. En usko.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Silloin saa itsestään kuvan. kameran telkkaria katsoin peilistä, että sai kohdistettua. Linssi tuli niin lähelle silmää, että piti irto loisteputkella antaa valoa, näkyy peilauksena silmässä.Maza kirjoitti:Mutta onko hatey pitänyt kameraa väärin päin kädessään?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
amanita kirjoitti:Kelon kiemurat
Oletko muuten ollut tyytyväinen siihen Packshot-koneeseen?Anniel kirjoitti:Mä teen töitä tollasen laitoksen kanssa, tuotekuvausta.
http://fi.packshot-creator.com/commun/p ... eator.html
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Pienen alkuhaparoinnin ja säätöihin tutustumisen jälkeen on alkanut kuvaus sujumaan tosi näppärästi. Tietty hankalimpien kanssa joutuu aina vähän viilaamaan.Tauvo kirjoitti:Oletko muuten ollut tyytyväinen siihen Packshot-koneeseen?Anniel kirjoitti:Mä teen töitä tollasen laitoksen kanssa, tuotekuvausta.
Sain taas mainosmailia heiltä ja vielä en ole ajatellut hankkimista. Oli juuri työn alla erään maahantuojan silmälasimallisto ja "hengettömien" kanssa meinasi napsahtaa hermot, kun metalliosat olivat melkein samanvärisiä keskenään, mutta pirullisesti sitten kuitenkaan eivät...
Kiitos tiedosta. Täytyypä laittaa korvan taakse, kun seuraavan kerran Hämeeseen matkani suuntaa...Anniel kirjoitti:Pienen alkuhaparoinnin ja säätöihin tutustumisen jälkeen on alkanut kuvaus sujumaan tosi näppärästi. Tietty hankalimpien kanssa joutuu aina vähän viilaamaan.Tauvo kirjoitti:Oletko muuten ollut tyytyväinen siihen Packshot-koneeseen?Anniel kirjoitti:Mä teen töitä tollasen laitoksen kanssa, tuotekuvausta.
Sain taas mainosmailia heiltä ja vielä en ole ajatellut hankkimista. Oli juuri työn alla erään maahantuojan silmälasimallisto ja "hengettömien" kanssa meinasi napsahtaa hermot, kun metalliosat olivat melkein samanvärisiä keskenään, mutta pirullisesti sitten kuitenkaan eivät...
Tuu käymään toimistolla niin esitellään teidät toisillenne ja voit vaikka hankkia oman
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Oiskohan se lentoemo päässyt kuvattavaksi?Peitsamo kirjoitti:Kylläpä oli feminiiniset silmät
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Talvella pysytään sisällä.tosikko kirjoitti:Talvella voi tehdä kaikenlaisia hienoja koristeita pihalle.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Eikös se MD-11 penkki löydy sieltä huoneesta vai mikä se nyt oli? Kyllähän siihen yhden lentoemon nätisti istuttaa...hatey kirjoitti:Kerpele!![]()
Omakuva, eikä mikään emo.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Sitä on jo otettu enemmänkin kun pikkunen siivu kun kuvakin on jo mennyt noin sumeeks.tosikko kirjoitti:kännikuva.jpg
Aattelin napata pikkuisen siivun brandyä niin ei niin palele.
Loisto idé!darthmother kirjoitti:Sitä on jo otettu enemmänkin kun pikkunen siivu kun kuvakin on jo mennyt noin sumeeks.tosikko kirjoitti:kännikuva.jpg
Aattelin napata pikkuisen siivun brandyä niin ei niin palele.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Huomatkaa kynnet!!! (ripsimaskarain lisäksi)hatey kirjoitti:Loisto idé!darthmother kirjoitti:Sitä on jo otettu enemmänkin kun pikkunen siivu kun kuvakin on jo mennyt noin sumeeks.tosikko kirjoitti:kännikuva.jpg
Aattelin napata pikkuisen siivun brandyä niin ei niin palele.![]()
Tosin itse toteutan sen Bunnahabhain viskin kera
Viesti Kirjoittaja carrbon »
BUSTED!darthmother kirjoitti:Huomatkaa kynnet!!! (ripsimaskarain lisäksi)hatey kirjoitti:Loisto idé!darthmother kirjoitti:Sitä on jo otettu enemmänkin kun pikkunen siivu kun kuvakin on jo mennyt noin sumeeks.tosikko kirjoitti:kännikuva.jpg
Aattelin napata pikkuisen siivun brandyä niin ei niin palele.![]()
["hienostonaisen kynsi -kuva]
Tosin itse toteutan sen Bunnahabhain viskin kera